M: 1x knu
-
- Ei riitä.
- Viesti:
M: 1x knu
Myynnissä Suden Sydämen Loiri-pentueesta urospentu Suden Sydämen Ei Tullutkaan Äänettömyys. Sukua koiralta löytyy kolme polvea, ja sen esivanhempiin kuuluu ehdottomia suosikkikoiriani koko virtuaalikoiraharrastukseni ajalta.
Uudelta kodilta en vaadi himokisautusta, ainoastaan yhden valionarvon vapaavalintaisesta lajista kun Eetu on jo BH:n ja NOU1 suorittanut. Kaikki muu kisautus on pelkkää plussaa. Pentuesuunnitelmista ja kuolemasta tulisi ilmoittaa minulle etukäteen.
Uudelta kodilta en vaadi himokisautusta, ainoastaan yhden valionarvon vapaavalintaisesta lajista kun Eetu on jo BH:n ja NOU1 suorittanut. Kaikki muu kisautus on pelkkää plussaa. Pentuesuunnitelmista ja kuolemasta tulisi ilmoittaa minulle etukäteen.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: M: pitkäkarvainen collienarttu
Neidille olisi tarjolla kotia pieneltä ranchilta jossa koiralle olisi tarjolla rakastava koti joka tarjoaisi kisaamista paimennuksessa.
Pate 25/07/2015 <3
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Kuulostaa hyvältä, mutta haluaisin vähän tarkemmin kuulla minne ja nähdä sivut myös itse :) Voin kuitenkin laitella tätä jo alustavaan varaukseen!
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Kyllä Harmi teille lähtee :) Pistä uudet sivut tähän alle parin viikon sisään :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Kiitokset sivuista! Muutaman virheen bongasin, korjailetko viralliseen nimeen kasvattajaliitteen oikein (of Lost Pompeji) eikä collieilla ole valitettavasti oikeutta kisata asca-paimennuksessa. Ja rekisterinumero on tosiaan VTR-13886 :)
-
- Ei riitä.
- Viesti:
-
- Höpsö veitikka
Re: M: 1x knu
Lähtisikö hän mulle yksityisiin? :-) Mahdollisesti käyttäisin jalostukseen. Kisailtaisiin pääasiassa käyttökoiralajeissa, kuvista riippuen ehkä myös näyttelyissä.
-
- Ei riitä.
- Viesti:
Re: M: 1x knu
Lähtee oikein mielellään! Laittele sivuja parin viikon sisään :)
-
- Ei riitä.
- Viesti: