Ostetaan bortsuja

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Ostetaan bortsuja

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Huomasin kauhukseni, että Hiljamieli on täynnä mun omia kasvatteja (kymmenen 19:sta bortsusta...), joten mä haluaisin nyt ehdottomasti ostaa niitä muualta lisää. Eli kaikki teidän tulevaisuuden yhdistelmät sekä kotia etsivät suvulliset koirat tiskiin!

Kisatavoitteet on ne tavalliset, koira menee ikiuneen kun on saavutettu ainakin neljä valioutta, joista yks on aina vPVA. Meidän muistokoiria tutkimalla saa vähän kuvaa siitä, miten pitkälle kisaan yleensä koiria ennen kuoppaamista. Jalostusoikeudet toivoisin pennulle mukaan. :)
Deneo
Kanada
Viestit: 1674
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:46 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Ostetaan bortsuja

Viesti Kirjoittaja Deneo »

Fiiliksen pennut ois tarkoitus saada pukattua vihdoin ulos, kun oon nyt saanut taas aloitettua kisaamisen. Draivi ois kans yhtä kumaa vaille valmis, mutta sille pitäis löytää ensin morsian :D.
Don't you wanna live before you die?
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Ostetaan bortsuja

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Mulla on toi Stink, jonka emänisä on samasta pentueesta kuin Fiiliksen isä, joten sen takia joudun Fiiliksen pentueen skippaamaan. Toi Draivin pentue mua vois sen sijaan kovastikin kiinnostaa. :) Toivottavasti löydät siihen pentueeseen pian emän! Mulla ois toi Alma mutta se on niin pirun lyhytsukunen että ei tunnu välttämättä parhaalta vaihtoehdolta. Mutta jään seurailemaan!
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Ostetaan bortsuja

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

http://happybubblebox.org/virt/penny/suunnitelmat.php Tuolla on lista Pennyroyalin tulevista pentueista! Kolme ekaa tulossa heti joskus kun jaksan tehdä pentuetopicin. :mrgreen:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Ostetaan bortsuja

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Siel on näköjään montaki yhdistelmää jotka mua kiinnostais! :cool: Ekoista ehdottomasti toi Sora x Leikki!
Vastaa Viestiin