Kannibaalien D -sivuja!
-
- Nakkisotilas
Re: Kannibaalien D
Hei, ihana saada täältä pentu! Sukupuoleksi voisi tulla vaikka narttu, ja nimeksi Don't Judge Me. Nimeä on ainakin mulle aina kauhean vaikeaa valita, kun niin moni nimi kuulostaa niin hyvältä :DD Mutta Don't Judge Me jäi jotenkin mieleen niin se olisi kiva.
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Sulle siis narttunen tolla nimellä, pistän ylös. :)
/Sadilta odottelen vielä nimeä ja sukupuolta, tähdätään niin että nää ehtis vielä Nandyhillin belggarinäyttelyyn!
/Sadilta odottelen vielä nimeä ja sukupuolta, tähdätään niin että nää ehtis vielä Nandyhillin belggarinäyttelyyn!
-
- Nakkisotilas
Hei, voisinko sittenkin vaihtaa nimeksi Days Were Different? Anteeksi häiriöstä/muutoksesta, mutta nyt kun mietin niin se kuulostaa paljon paremmalta xD
Onnistuu, vaihdan heti.
/ Sivuja voi alkaa tekemään, pistetään synttäripäiväksi vaikkapa 01.05.2017. Mä pistelen tosiaan nää rekisteriin, ettei tuu tuplarekkauksia. :)
/ Sivuja voi alkaa tekemään, pistetään synttäripäiväksi vaikkapa 01.05.2017. Mä pistelen tosiaan nää rekisteriin, ettei tuu tuplarekkauksia. :)
-
- Nakkisotilas
Re: Kannibaalien D -sivuja!
Danin sivu, mulla ei ole käytettäviä kuvia, joten Danista tulee käyttölinjainen pikkupenska. Kirjoitan luonteen sitten kun on paremmin aikaa :D
-
- Le-ppä-ker-ttu
Oma voisi olla Driftin' Back with Cannibal Kids, ja sittenkin narttu lähinnä kuvajuttujen takia.
Sivut on työn alla!
EDIT// Karvalapsi löytyy täältä!
Sivut on työn alla!
EDIT// Karvalapsi löytyy täältä!
Kiitos sivusta, onpa sievä Dora! Mä pistelen nää rekisteriin kumminkin, vaikka Anarchysta ei mitään oo kuulunut.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kävin hyväksymässä vFCI:n rekisterianomukset, tässä teidän D-pennut:
VTR-16967, Driftin' Back with Cannibal Kids, belgianpaimenkoira, malinois
VTR-16966, Days Were Different with Cannibal Kids, belgianpaimenkoira, tervueren
VTR-16965, Danger! High Voltage with Cannibal Kids, belgianpaimenkoira, tervueren
VTR-16967, Driftin' Back with Cannibal Kids, belgianpaimenkoira, malinois
VTR-16966, Days Were Different with Cannibal Kids, belgianpaimenkoira, tervueren
VTR-16965, Danger! High Voltage with Cannibal Kids, belgianpaimenkoira, tervueren