Pikan pallerot | -
-
- Ei riitä.
Pikan pallerot | -
Nyt on jälleen aika Pimeyteen Kadonneille bordercolliepennuille, van Heide holskuille ja Serivakan sekapalleroille!
Myyn pentuni pääsääntöisesti mihin vaan virtuaalikoiramaailman kolkkaan, niin viralliselle- kuin epävirallisellekkin puolelle, kenneleihin, talleihin, yksityisille ja instagramiin. En halua että kasvattini joutuisi vain sivuille koristeeksi ja toivon että löydän kasvateilleni aktiiviset kodit. Aktiivisella kodilla meinaan että koiraa aletaan kisauttamaan, koiralla on jonkinlainen päiväkirja tai se on mukana hoitotoiminnassa, kunhan oikeastaan koiran sivuilla tapahtuu jotain. Pennuille lähtee mukaan jalostusoikeus.
Pimeyteen Kadonnut sijaitsee Skotlannissa, Isossa-Britanniassa.
Van Heide sijaitsee Hollannissa.
Serivakka sijaitsee Suomessa.
Rekisteröin kasvattini itse vFCI:n rekisteriin, joten ethän lähde itse rekkaamaan ettei tule tuplarekkauksia!
-
Myyn pentuni pääsääntöisesti mihin vaan virtuaalikoiramaailman kolkkaan, niin viralliselle- kuin epävirallisellekkin puolelle, kenneleihin, talleihin, yksityisille ja instagramiin. En halua että kasvattini joutuisi vain sivuille koristeeksi ja toivon että löydän kasvateilleni aktiiviset kodit. Aktiivisella kodilla meinaan että koiraa aletaan kisauttamaan, koiralla on jonkinlainen päiväkirja tai se on mukana hoitotoiminnassa, kunhan oikeastaan koiran sivuilla tapahtuu jotain. Pennuille lähtee mukaan jalostusoikeus.
Pimeyteen Kadonnut sijaitsee Skotlannissa, Isossa-Britanniassa.
Van Heide sijaitsee Hollannissa.
Serivakka sijaitsee Suomessa.
Rekisteröin kasvattini itse vFCI:n rekisteriin, joten ethän lähde itse rekkaamaan ettei tule tuplarekkauksia!
-
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Re: Pimeyteen Kadonneita bortsuja
Moikka! Mää oisin kiinnostunut bordercollie narttupennusta. Tulisi mulle siis Cidisaan ja tullaan käymään näyttelyissä sekä harrastettaisiin mm. paimennusta, pk lajeja, tokoa, agia :) Nimeksi mietin Pimeyteen Kadonnut Ilo.
-
- Ei riitä.
Heippa! Kuulostaa hyvältä, mielelläni luovutan pennun sinneTalvililja kirjoitti: ↑Ke Touko 23, 2018 6:36 pm Moikka! Mää oisin kiinnostunut bordercollie narttupennusta. Tulisi mulle siis Cidisaan ja tullaan käymään näyttelyissä sekä harrastettaisiin mm. paimennusta, pk lajeja, tokoa, agia :) Nimeksi mietin Pimeyteen Kadonnut Ilo.
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
paimen kasvattaja kirjoitti: ↑Ke Touko 23, 2018 7:31 pmHeippa! Kuulostaa hyvältä, mielelläni luovutan pennun sinneTalvililja kirjoitti: ↑Ke Touko 23, 2018 6:36 pm Moikka! Mää oisin kiinnostunut bordercollie narttupennusta. Tulisi mulle siis Cidisaan ja tullaan käymään näyttelyissä sekä harrastettaisiin mm. paimennusta, pk lajeja, tokoa, agia :) Nimeksi mietin Pimeyteen Kadonnut Ilo.
Lulu
-
- Ei riitä.
Kiitos paljon!Talvililja kirjoitti: ↑Ke Touko 23, 2018 8:30 pmpaimen kasvattaja kirjoitti: ↑Ke Touko 23, 2018 7:31 pmHeippa! Kuulostaa hyvältä, mielelläni luovutan pennun sinneTalvililja kirjoitti: ↑Ke Touko 23, 2018 6:36 pm Moikka! Mää oisin kiinnostunut bordercollie narttupennusta. Tulisi mulle siis Cidisaan ja tullaan käymään näyttelyissä sekä harrastettaisiin mm. paimennusta, pk lajeja, tokoa, agia :) Nimeksi mietin Pimeyteen Kadonnut Ilo.
Lulu
- Cookiemonster
- Kanada
Lähtisköhän tästä pentueesta penska Guthruniin? :love2: Penska pääsisi kisailemaan ainakin alkuun paimennuksessa, ascassa, tokossa, pk'ssa ja rally-tokossa +ihan varmasti vielä jossain muissakin lajeissa!
+Joskus tulevaisuudessa yksi pentue nimen alle todennäköisesti. :)
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Ei riitä.
Ihan varmasti lähtee! :love1:Cookiemonster kirjoitti: ↑Ma Touko 28, 2018 6:41 am Lähtisköhän tästä pentueesta penska Guthruniin? :love2: Penska pääsisi kisailemaan ainakin alkuun paimennuksessa, ascassa, tokossa, pk'ssa ja rally-tokossa +ihan varmasti vielä jossain muissakin lajeissa!
- DeeHukka
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Moikka! Mua vois kiinnostaa kans yks pentu meille Joystormiin (: uros olisi ja nimeksi tulisi Pimeyteen Kadonnut Itsevarmuus. Tulisin käyttämään kasvatukseen sekä kisauttamaan, ennen pentuetta kasvattisi valioituisi ainakin kahdesta, kolmesta lajista!
Your personal dog hoarder
https://lilyswan.net/
-
- Ei riitä.
Heipss! Eiköhän sinnekin päin lähde yksi entu
- Cookiemonster
- Kanada
Ihan mahtavaa! Sukupuoleksi valikoitui uros, Pimeyteen Kadonnut iPhone.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
~ Tutummin Crissu
~ Tutummin Crissu
-
- Ei riitä.
Kiitosta!Cookiemonster kirjoitti: ↑Ma Touko 28, 2018 5:31 pm Ihan mahtavaa! Sukupuoleksi valikoitui uros, Pimeyteen Kadonnut iPhone.
-
- Ei riitä.
Pentujen syntymäaika on nyt päätetty, 01.06!
- DeeHukka
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Täällä olis Jarrun sivut :) Kuva tulossa myöhemmin.
Your personal dog hoarder