Kuunhelkän ensimmäiset tolleripennut myynnissä

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Uppe
Alkupalat

Kuunhelkän ensimmäiset tolleripennut myynnissä

Viesti Kirjoittaja Uppe »

Kuunhelkän kaksi urostolleripentua on vielä vailla uutta kotia. Näiden kanssa voi harrastella vaikka ja mitä, mutta ovat myös passeleita vaikka tallikoiriksi, sillä pennut ovat kasvaneet Islanninhevostalli Lykkjan pihapiirissä ja tottuneet heppoihin ja rennonrempseään maalaiselämään. Toivoisin uudelta kodilta IRL-ikääntymistä, mutta tästä voidaan tarvittaessa joustaa.

Tolleripennut vuosimallia 2018 <3
Litsikoira
Nakkisotilas

Re: Kuunhelkän ensimmäiset tolleripennut myynnissä

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Mä voisin ottaa vaikka Kuunhelkän Alati Tahtovan mun kennelin tolleripuolelle! Mulla on just nyt sivujen megaremontti käynnissä, niin jos sivujen tekemisellä ei ole kiirettä niin siinä saattaa kestää, voin kyllä väsätä väliaikaiset sivut mun nykyisille sivuille jos haluat.
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Uppe
Alkupalat

Litsikoira kirjoitti: La Kesä 30, 2018 12:44 pm Mä voisin ottaa vaikka Kuunhelkän Alati Tahtovan mun kennelin tolleripuolelle! Mulla on just nyt sivujen megaremontti käynnissä, niin jos sivujen tekemisellä ei ole kiirettä niin siinä saattaa kestää, voin kyllä väsätä väliaikaiset sivut mun nykyisille sivuille jos haluat.
Ota vaan se mukaasi! Ja tee vaan väliaikaiset sivut ja ilmoittele vaikka uusista sivuista sitten myöhemmin : )
Litsikoira
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Tahto :) Laitatko sen rekkariin vai laitanko itse?
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Uppe
Alkupalat

Litsikoira kirjoitti: Su Heinä 01, 2018 1:21 pm Tahto :) Laitatko sen rekkariin vai laitanko itse?
Kiitos sivuista! Mä voisin rekata, sillä nää virtuaalikoirat on mulle aivan uus juttu, enemmän oon tuolla heppapuolella pyöriny. Haluaisin siis ihan testimielessä opetella myös pentueen rekkaamisen :) Rekkaan nää kerralla sit kun saan kahden muun myydyn pennun sivut kans! Ei pitäisi hirveän kauan mennä :)
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Lähtisikö mulle Kuunhelkän Alvariinsa Tiellä, vaikken voikaan nyt ihan lähiaikoina aktiivista kisautusta lupailla? :3
Uppe
Alkupalat

Janina kirjoitti: Ke Heinä 04, 2018 4:28 pm Lähtisikö mulle Kuunhelkän Alvariinsa Tiellä, vaikken voikaan nyt ihan lähiaikoina aktiivista kisautusta lupailla? :3
Joo lähtee! Mä jo kirjottelin kennelin Kuulumiset-osioon, että tuo jäisi meille, mutta koska oikeassakin elämässä sattuu ja tapahtuu, niin pistetään se sun matkaan. Kirjottelin kuulumisiin, että tämä uros on pentueen isokokoisin ja vähän hönöluonteinen, joten toivon että sellainen se saisi olla jatkossakin. Ja eipä näiden kanssa ole silleen samalla tavalla kisavaatimuksia kuin heppapuolella, jossa on laatuarvostelut ja muut tuomassa lisämakua hommaan. Koirien kanssa on sen takia vähän rennompaa kun ei mulla oo kasvattajana mitään toiveita tai velvotteita antaa :P
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Kuunhelkän Alvariinsa Tiellä. Tuon enempää ei pystynyt puhelimella tekemään, joten viimeistelen sivun heti kun kone on käytettävissä. Saa sitten kuvat ja luonteen ynnä muut. :D
Uppe
Alkupalat

Janina kirjoitti: Ke Heinä 18, 2018 11:32 am Kuunhelkän Alvariinsa Tiellä. Tuon enempää ei pystynyt puhelimella tekemään, joten viimeistelen sivun heti kun kone on käytettävissä. Saa sitten kuvat ja luonteen ynnä muut. :D
Kiitos sivuista! : )
Vastaa Viestiin