Virtuaalikoirien kuvien "kierrättäminen"?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Litsikoira
Nakkisotilas
Viestit: 282
Liittynyt: Su Huhti 15, 2012 9:26 am
Paikkakunta: Tukholma

Virtuaalikoirien kuvien "kierrättäminen"?

Viesti Kirjoittaja Litsikoira »

Siis ajattelin kysyä kun tuli mieleen, että onko teillä tavallaan mitään käytäntöä kuopattujen koirien kuvien käyttämisestä uusilla koirilla?

Mä mietin esim. kun kuvalupia saattaa olla vaikeaa saada ja koirien kuvien piirtämisessä kestää kuitenkin jonkun aikaa, niin onko se yleisesti "OK" käyttää samoja kuvia uusilla koirilla niin, että poistaa kuvan vanhan, kuopatun koiran sivulta?

En oo koskaan aiemmin miettinyt tai katsonut tätä tarkemmin niin sen takia kiinnostaa miten te teette :D
Black sunsets in your eyes, am I dreaming?
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Virtuaalikoirien kuvien "kierrättäminen"?

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Riippuu ihan itsestään miten tykkää tehdä, oon nähnyt useampiakin kun esim. jälkeläiselle on annettu vanhemman kuvat jne. Toiset tykkää toiset ei.

Täysin sallittua toimintaahan se on, ja periaatteessa samat kuvat voi samanaikaisesti olla vaikka 50 eri koiralla eikä siitä mielestäni haittaa ole niin kauan kun ne ei osallistu samaan näyttelyyn.

Itse en tätä ole tehnyt kuin muutamia kertoja, mutta jotenkin sen tietyn kuvan yhdistää siihen tiettyyn koiraan, niin omalla kohdalla en ole kuvien kierrättämistä saanut ihan toimimaan. Riippuu kuinka "arvokas" se aiempi koira on ollut mulle. Yleisesti en ehkä heti edellisen koiran kuoppaamisen jälkeen laittaisi samoja kuvia uudelle koiralle, mutta parin vuoden jälkeen voisin ne hyvinkin ottaa uudestaan käyttöön.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: Virtuaalikoirien kuvien "kierrättäminen"?

Viesti Kirjoittaja Shady »

Aikaisemmin en oo tykänny ite kierrättää kuvia, kun se kuva on ollut tietyllä tavalla osa sen koiran identiteettiä. Kuitenkin nytkun noita koiria on varmaan hyvää matkaa yli tuhat tullut vuosien aikana omistettua ni kuvat on uusiokäytetty, jopa kutsumanimet on lähtenyt kiertoon :D Eli joo, on täysin sallittua.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Vastaa Viestiin