Hienoa, viitsitkö vilauttaa mistä sulla on luvat? :)Kirsi kirjoitti:Ei pitäisi olla kuvien kanssa enää ongelmia, sain nimittäin kolme uutta kuvalupaa. Lupalistankaan mukaan ei ole muita saaneita ja onhan noissa nyt koira vaihtoehtoja muutenkin.
Pieniä Meripelastajia (LANSUT 12.12. ja NÖFFIT 20.12.)
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Anchorbay, Bacchanal, Mooncusser, Tempest ja Timbermist. Lupalistalla ei ainakaan näitä näkynyt, mutta katselen viimeisemmästä voittajanäyttelystä vielä. Monethan eivät edes lähettele sinne lupiaan, niin sen takia.
/ Itse asiassa en minäkään sinne lupia lähettele :D On siellä jotain mun nimen allani, mutta suurin osa ei.
/ Itse asiassa en minäkään sinne lupia lähettele :D On siellä jotain mun nimen allani, mutta suurin osa ei.
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Sähän ootkin jo ehtinyt ison listan noita keräillä. :D Mä en kanssa tosiaan lähettele kuvalupalistalle, koska musta se ei ole oikein toiminut niinko pitäs. Eipä näkynyt olevan samoja paikkoja kun mulla ja mielestäni kellään muullakaan tällä hetkellä nöffien parissa pyörivällä ei ole noista.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Anteeksi kaksi peräkkäistä viestiä.
Nostellaas, jos löytyis vielä lansuista kiinnostuneita. Annilta odottelen vielä vastausta, mutta muutoin lansuille on vain kaksi varausta tällä hetkellä. Kyllähän nyt joku huolii tällaisen hömpöttäjän hoiviinsa, varsinkin kun isä on niinkin hurmaava tapaus kuin Vesseli!
Ajkan pennuille (newfoundlandinkoirille) en mielellään ottaisi enempää varauksia, sillä kiinnostuneita on nyt jo neljä, lisäksi yksi miettii ja toiselta en ole saanut vastausta. Jos vielä joku on kiinnostunut nöffeistä niin voi toki ilmaista asiansa. Mulla olis nimittäin valkomusta uros joka sekin alkaa olla siinä vaiheessa kisautuksen kanssa että jälkeläiset voisi olla ajankohtaisia... Ruffelle saattais löytyä virtuaalimaailmasta vieläpä morsian.
Nostellaas, jos löytyis vielä lansuista kiinnostuneita. Annilta odottelen vielä vastausta, mutta muutoin lansuille on vain kaksi varausta tällä hetkellä. Kyllähän nyt joku huolii tällaisen hömpöttäjän hoiviinsa, varsinkin kun isä on niinkin hurmaava tapaus kuin Vesseli!
Ajkan pennuille (newfoundlandinkoirille) en mielellään ottaisi enempää varauksia, sillä kiinnostuneita on nyt jo neljä, lisäksi yksi miettii ja toiselta en ole saanut vastausta. Jos vielä joku on kiinnostunut nöffeistä niin voi toki ilmaista asiansa. Mulla olis nimittäin valkomusta uros joka sekin alkaa olla siinä vaiheessa kisautuksen kanssa että jälkeläiset voisi olla ajankohtaisia... Ruffelle saattais löytyä virtuaalimaailmasta vieläpä morsian.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
mun on pakko ainakin kysyä.
elikkäs joo. Multa on nyt lähtenyt paljon koiria pienen ajan sisällä; osa oli jo kauhean vanhoja ja osalle etsin uusia koteja.
Mutta haluaisin Joomagnan & Criminalesiin lansunartun tai uroksen.
Mulla olis kuvaluvat Tänne ja tänne. Ekasta silmääni miellytti narttu nimeltä Amorina ja toisesta Icikarma's Lord Edwin,joka on luultavasti uros. Ei sinällään koiran sukupuolella ei olisi väliä, nimen kanssa on enemmän.
Kisailusta.. Tällä hetkellä etsin itselleni hyvää kilpailukoiraa niin toko, vepe kuin palveluskoirapuollelekkin. Landseer kiinnostaa luonnollisesti enemmän, koska sillä on pk oikeudet. Luulen, että enimmäkseen kilpailisimme palveluskoirapuolella ja aina kun on mahdollisuus niin vesipelastuksessakin. Landseer on kookas rotu mutta ajattelin, että harrastuspohjaista agilitya voisi harrastaa ihan muuten vain. Kilpailunäyttöä olisi tässä; Tuulin kanssa olemme erikoistuneet palveluskoirakilpailuihin ja pelastuskoirakokeisiin, mistä tulikin mieleeni että varmasti kisaisimme pennun kanssa myös PEMEssä ja muissakin pelastuskokeissa. Mutta takaisin Tuuliin. Tuulin kanssa olen saavuttanut tavoitteeni näyttelyistä, josta olemme nyt ensi kertaa saaneet ERIn. Mulla kun on huono onni saksanpaimenkoirien kuvien kanssa, kun mähän kelpuutan minkänäkösen sakun vaa .__.
Mut joo. Palveluskoirakokeissa me ollaan menestytty ihan kivasti, kohta on varmaan jo valiuus eessä.
Näyttelypuolelta vilautan sinulle Nellin. Nelli on tosin PIVIKO, mutta kertoo miten ahkerasti olemme noissakin näyttelyissä käyneet, palkaksi on tullut 12 x ERI ja 1 serti.
Kalenteri kielii siis koiran pääpainotuksesta. Koiria meillä on tällä hetkellä 5. Saksanpaimenkoiria on 3, yksi lk collie ja yksi whippeturos. Koira saisi luultavasti noin tän kokosen luonteen, tai pidemmän jos mulla riittää inspistä.
Mutta päätän pikkukirjoitukseni tähän, lisäyksenä tekstiin että valionarvoa haetaan aina koiran kilpailuissa. Ei mulla muuta!
elikkäs joo. Multa on nyt lähtenyt paljon koiria pienen ajan sisällä; osa oli jo kauhean vanhoja ja osalle etsin uusia koteja.
Mutta haluaisin Joomagnan & Criminalesiin lansunartun tai uroksen.
Mulla olis kuvaluvat Tänne ja tänne. Ekasta silmääni miellytti narttu nimeltä Amorina ja toisesta Icikarma's Lord Edwin,joka on luultavasti uros. Ei sinällään koiran sukupuolella ei olisi väliä, nimen kanssa on enemmän.
Kisailusta.. Tällä hetkellä etsin itselleni hyvää kilpailukoiraa niin toko, vepe kuin palveluskoirapuollelekkin. Landseer kiinnostaa luonnollisesti enemmän, koska sillä on pk oikeudet. Luulen, että enimmäkseen kilpailisimme palveluskoirapuolella ja aina kun on mahdollisuus niin vesipelastuksessakin. Landseer on kookas rotu mutta ajattelin, että harrastuspohjaista agilitya voisi harrastaa ihan muuten vain. Kilpailunäyttöä olisi tässä; Tuulin kanssa olemme erikoistuneet palveluskoirakilpailuihin ja pelastuskoirakokeisiin, mistä tulikin mieleeni että varmasti kisaisimme pennun kanssa myös PEMEssä ja muissakin pelastuskokeissa. Mutta takaisin Tuuliin. Tuulin kanssa olen saavuttanut tavoitteeni näyttelyistä, josta olemme nyt ensi kertaa saaneet ERIn. Mulla kun on huono onni saksanpaimenkoirien kuvien kanssa, kun mähän kelpuutan minkänäkösen sakun vaa .__.
Mut joo. Palveluskoirakokeissa me ollaan menestytty ihan kivasti, kohta on varmaan jo valiuus eessä.
Näyttelypuolelta vilautan sinulle Nellin. Nelli on tosin PIVIKO, mutta kertoo miten ahkerasti olemme noissakin näyttelyissä käyneet, palkaksi on tullut 12 x ERI ja 1 serti.
Kalenteri kielii siis koiran pääpainotuksesta. Koiria meillä on tällä hetkellä 5. Saksanpaimenkoiria on 3, yksi lk collie ja yksi whippeturos. Koira saisi luultavasti noin tän kokosen luonteen, tai pidemmän jos mulla riittää inspistä.
Mutta päätän pikkukirjoitukseni tähän, lisäyksenä tekstiin että valionarvoa haetaan aina koiran kilpailuissa. Ei mulla muuta!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Marizalle lähtee ehdottomasti lansupentu! :) Mulle on kanssa ihan sama kumman sukupuolen edustajan otat. Mä tykkään ihan älyttömästi tuosta Icikarma's Lord Edwin-nimisestä uroksesta, mutta myös Amorina on nätti. Mielestäni kumman tahansa kuvilla on kyllä luvassa menestystä näyttelypuolella.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Nokun mähän en paljon lansuista perusta, joten kumpaa suosittelet? Molemmista sukupuolista on tarve, mutta kummilla menestyisi paremmin näyttelyissä? Muuten sukupuolella ei ole väliä, paitsi noi kuvat.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Mä itse valitsisin varmaan uroksen kuvat. Sillä on todella nätti rakenne! Ilme ei ehkä ole ihan tyypillisintä lansua, tosin lansuilla on kyllä todella kirjava määrä erilaisia ilmeitä, mutta muuten oikein komea uros. Nartullakin olisi varmasti menestystä luvassa, mutta kyllä tuo uros miellyttää mun silmää enemmän.Mariza kirjoitti:Nokun mähän en paljon lansuista perusta, joten kumpaa suosittelet? Molemmista sukupuolista on tarve, mutta kummilla menestyisi paremmin näyttelyissä? Muuten sukupuolella ei ole väliä, paitsi noi kuvat.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
no kun lansutieteilijä niin sanoo niin otetaan uros meille!
Milloinkas näillä olisi mahdollinen maailmaantuloaika?
Milloinkas näillä olisi mahdollinen maailmaantuloaika?
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Uros siis sulle. :)Mariza kirjoitti:no kun lansutieteilijä niin sanoo niin otetaan uros meille!
Milloinkas näillä olisi mahdollinen maailmaantuloaika?
Tarkalleen en osaa vielä sanoa. Vesseli on kahta 1. palkintoa vaille vepevalio, joten luultavasti heti jahka nuo kaksi palkintoa saadaan. Odottelen myös vielä josko saisin Annilta vastausta siitä ottaako hän pentua. Aikalailla kuitenkin siis arpaonnesta kiinni se millon pennut putkahtaa maailmaan.
Edit / Mariza: Selvä. ^^
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
joo ja jos en oo tarpeeks aktiivinen tässä topassa niin sähkäriä tai viekkuviestiä saa heittää!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Nyt kyllä kiinnostaisi ottaa vääränrotuinen lansunapero Yläkertaan vinttareita valloittamaan! :) olen joskus ennenkin varannut Meripelastajasta lansun, mutta sitten tuli tauko ja homma tyssäsi siihen.. 8| Olen erittäin kiitollinen sulle että jaksoit ilmoittaa minulle pennuista! :)
Olisin siis kiinnostunut lansunaperosta Yläkertaan, josta se saisi varmasti pysyvän sekä rakastavan kodin loppuelämäkseen. En ole vielä ikinä omistanut rotuja jotka saisivat kisata vesi- sekä meripelastuksessa. Tosiaan, uusi sinun kehittelemäsi laji meripelastus hurmasi minut ihan heti kun siihen tutustuin, ja sitä tulisimmekin harrastamaan aktiivisesti. Kisausnäyttönä toimii tälläkertaa Valtteri, joka on asunut meillä koko pienen ikänsä. Kisaan paljon, ja liittojen kalentereita tulee tarkkailtua päivittäin.
Painottaisimme pienen landseerin kanssa meri- sekä vesipelastukseen, mutta pyörähtäisimme myös näyttelykehissä aina tilaisuuden tullen. Agility ja tokokaan eivät jää varjoon, niitäkin tullaan varmasti harrastamaan.
Olisin erittäin kiitollinen, jos vihdoin, pitkän odotuksen sekä haaveilun tuloksena vihdoin Yläkertaan kotiutuisi pieni, kaivattu uiskentelija. : ))
Olisin siis kiinnostunut lansunaperosta Yläkertaan, josta se saisi varmasti pysyvän sekä rakastavan kodin loppuelämäkseen. En ole vielä ikinä omistanut rotuja jotka saisivat kisata vesi- sekä meripelastuksessa. Tosiaan, uusi sinun kehittelemäsi laji meripelastus hurmasi minut ihan heti kun siihen tutustuin, ja sitä tulisimmekin harrastamaan aktiivisesti. Kisausnäyttönä toimii tälläkertaa Valtteri, joka on asunut meillä koko pienen ikänsä. Kisaan paljon, ja liittojen kalentereita tulee tarkkailtua päivittäin.
Painottaisimme pienen landseerin kanssa meri- sekä vesipelastukseen, mutta pyörähtäisimme myös näyttelykehissä aina tilaisuuden tullen. Agility ja tokokaan eivät jää varjoon, niitäkin tullaan varmasti harrastamaan.
Olisin erittäin kiitollinen, jos vihdoin, pitkän odotuksen sekä haaveilun tuloksena vihdoin Yläkertaan kotiutuisi pieni, kaivattu uiskentelija. : ))
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Tuulialle lähtee pentu - sen verran pitkään olet sitä kuitenkin jo halunnut! :) Sukupuolesta yms. oltiinkin jo yhteydessä yksityisviestein, ilmeittelehan sukupuolta kun saat lupia.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea
- Jebi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 521
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Mun ipanan sukupuolta en vielä tiedä.. Alan huomenna (mikäli pääsen tietokoneelle pidemmäksi aikaa) pyytelemään kuvia. Varastosta löytyy myös parin landseerin kuvat, etsin ne ja kyselen sitten sinun mielipidettä kumpi koira on parempi. Mutta tosi kiva, jos uskallat minulle pennun luvata!
// http://img247.imageshack.us/img247/1929 ... r20hh3.png
http://img80.imageshack.us/img80/4640/landseer1dh2.png
http://img264.imageshack.us/img264/8807 ... er2fd0.png
http://img380.imageshack.us/img380/4616 ... er3ef5.png
http://img444.imageshack.us/img444/7971 ... er4ec7.png
http://img508.imageshack.us/img508/3748 ... er5wi6.png
http://img93.imageshack.us/img93/8924/landseer6yt8.png
http://img227.imageshack.us/img227/3444 ... er7xm8.png
http://img380.imageshack.us/img380/3683 ... er8gj5.png
http://img247.imageshack.us/img247/5202 ... er9rv1.png
http://img80.imageshack.us/img80/1042/landseer10ip2.png
http://img264.imageshack.us/img264/5193 ... r11xy0.png
http://img380.imageshack.us/img380/4284 ... r12fk3.png
http://img444.imageshack.us/img444/9480 ... r13zt1.png
http://img508.imageshack.us/img508/9531 ... r14kp2.png
http://img93.imageshack.us/img93/729/landseer15ya1.png
http://img227.imageshack.us/img227/7241 ... r16by5.png
http://img380.imageshack.us/img380/4827 ... r17kj5.png
http://img247.imageshack.us/img247/2558 ... r18lq9.png
http://img80.imageshack.us/img80/1687/landseer19co7.png
Anteeksi iso läjä samasta koirasta kuvia.. Näyttely menestystä noilla ei olisi varmaan taattu. Kuvalupia on kyllä tarkoitus alkaa pyytelemään perjantaina ja viikonloppuna.
// http://img247.imageshack.us/img247/1929 ... r20hh3.png
http://img80.imageshack.us/img80/4640/landseer1dh2.png
http://img264.imageshack.us/img264/8807 ... er2fd0.png
http://img380.imageshack.us/img380/4616 ... er3ef5.png
http://img444.imageshack.us/img444/7971 ... er4ec7.png
http://img508.imageshack.us/img508/3748 ... er5wi6.png
http://img93.imageshack.us/img93/8924/landseer6yt8.png
http://img227.imageshack.us/img227/3444 ... er7xm8.png
http://img380.imageshack.us/img380/3683 ... er8gj5.png
http://img247.imageshack.us/img247/5202 ... er9rv1.png
http://img80.imageshack.us/img80/1042/landseer10ip2.png
http://img264.imageshack.us/img264/5193 ... r11xy0.png
http://img380.imageshack.us/img380/4284 ... r12fk3.png
http://img444.imageshack.us/img444/9480 ... r13zt1.png
http://img508.imageshack.us/img508/9531 ... r14kp2.png
http://img93.imageshack.us/img93/729/landseer15ya1.png
http://img227.imageshack.us/img227/7241 ... r16by5.png
http://img380.imageshack.us/img380/4827 ... r17kj5.png
http://img247.imageshack.us/img247/2558 ... r18lq9.png
http://img80.imageshack.us/img80/1687/landseer19co7.png
Anteeksi iso läjä samasta koirasta kuvia.. Näyttely menestystä noilla ei olisi varmaan taattu. Kuvalupia on kyllä tarkoitus alkaa pyytelemään perjantaina ja viikonloppuna.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
-
Lansu_
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5175
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am
Re: Pieniä Meripelastajia (landseereita ja newfoundlandinkoiria)
Tosiaan näyttelymenestystä ei noilla välttämättä tulisi, mutta kyllä nuo kelpaavat mainiosti jos et muualta lupia saa. Vähän kevyehkönoloinen (nuori?) koira. Kuviointi on tosi tutunnäköinen, tosin useammallakin lansulla on tuollanen, mutta jäi tämänkin kohdalla häiritsemään koiran virallinen nimi. Ehkäpä teen viikonloppuna vähän tutkimustyötä. :D
Nöffipentueesta sen verran että Ajka sai ensimmäisen 1. palkintonsa tokon EVL-luokasta, joten enää kaksi palkintoa ja sitten onkin pentue edessä. Vesselin ja lansupentujen osalta ei ole tällä hetkellä mitään uutta tietoa. Tällä mennään. :)
Nöffipentueesta sen verran että Ajka sai ensimmäisen 1. palkintonsa tokon EVL-luokasta, joten enää kaksi palkintoa ja sitten onkin pentue edessä. Vesselin ja lansupentujen osalta ei ole tällä hetkellä mitään uutta tietoa. Tällä mennään. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
I could finally crash again
And that's how I became the sea



