Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Vastaa Viestiin
Taimi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 12:43 pm

Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Taimi »

Etsitään
- Leolle 2-polvista kn narttua.
- Viimalle 2-polvista skn narttua.

Tarjotaan
- dku Galis
- lbu Uuno

- bcn Mysti
- buhn Valla
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Minua kiinnostaa lainata

Joiku x Eppe
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja nisha »

Kiinnostaisi kovasti tuo tollerinarttu Tähti! Olen etsimässä tollerinarttua tälle hyvin vanhalle urokselle, oli yksi ensimmäisistä omista kasvateistani kun minulla vielä oli vuonna 2007 virtuaalikennel Toll 'n' Tend/Retrieverland - suku on kyllä täysin evm, vaikka omaksi kasvatiksi kutsuinkin. Haluaisin sen nyt jo kuopata pian, kun se on oikeasti ollut niin kauan jo virtuaalimaailmassa. Alkuperäinen sivu löytyy täältä vuodelta 2007 (huhhuh), ja tässä on uudempi sivu, jossa tulokset ajan tasalla. :3 Ymmärrän, jos mieluummin suvulliselle sen antaisin käyttöön, joten en pahastu jos kieltäydyt! Mutta tää Roy on mulle tosi spesiaali ja yksi ainoita mun omia virtuaalitollereita, jotka olen nyt pitänyt vielä hengissä.
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Taimi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 12:43 pm

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Taimi »

Nikke // Sopii! Ja haluaisin tästä yhden pennun itselleni. :love1:

nisha // Itse tykkään enemmän tasasukuisista pentueista (hyvältä näyttävä sukutaulu koiran sivulla hehe :-D), mutta näitä nyt annan melkein kenelle vaan kuka haluaisi käyttää. Joten tämä yhdistelmä kyllä sopii minulle. Ehkä tästäkin pentueesta haluaisin itselleni kisakaverin, etenkin jos löytyisi jotkut kivat kuvat ;)


lisätty vielä tarjottaviin bcu Liekki.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Meidän sinitrikki bortsupoika Xytt on 1-polvinen paimennusvalio, mutta muulta kisautukseltaan vielä raakileen puolella. Hän on kuitenkin suvultaan virallisella puolella varsin harvinainen ja on siten tarjolla jalostukseen. :)
Pika
Ei riitä.
Viestit: 381
Liittynyt: Ti Heinä 04, 2017 9:27 pm

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Pika »

Mua kiinnostais lainata Liekkiä mun bortsunartulle Hiljamielen Rakastaa Raivoten Toinen Toistaan aka NERA! Nera taitaa olla mun toinen oma suvullinen bortsu 🤔 Mun makuun sopivasti kisautettu, 2-polvinen Sparklen kasvatti. Nyt ois sopiva aika pentueelle ja ois huippu saada Liekki sulhoksi! 😄
Taimi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 12:43 pm

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Taimi »

Sparkle kirjoitti: Ke Tammi 09, 2019 8:22 pm Meidän sinitrikki bortsupoika Xytt on 1-polvinen paimennusvalio, mutta muulta kisautukseltaan vielä raakileen puolella. Hän on kuitenkin suvultaan virallisella puolella varsin harvinainen ja on siten tarjolla jalostukseen. :)
joo Xytt ois oikein ihana kumppani Ruutille. :) Jos sulle käy niin tää pentue tulis varmaan syntymään helmikuussa, mun omien kiireiden helpottaessa.

Pika kirjoitti: To Tammi 10, 2019 8:13 pm Mua kiinnostais lainata Liekkiä mun bortsunartulle Hiljamielen Rakastaa Raivoten Toinen Toistaan aka NERA! Nera taitaa olla mun toinen oma suvullinen bortsu 🤔 Mun makuun sopivasti kisautettu, 2-polvinen Sparklen kasvatti. Nyt ois sopiva aika pentueelle ja ois huippu saada Liekki sulhoksi! 😄
Mun puolesta tämäkin sopii!
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Taimi kirjoitti: Pe Tammi 11, 2019 3:39 pm
Sparkle kirjoitti: Ke Tammi 09, 2019 8:22 pm Meidän sinitrikki bortsupoika Xytt on 1-polvinen paimennusvalio, mutta muulta kisautukseltaan vielä raakileen puolella. Hän on kuitenkin suvultaan virallisella puolella varsin harvinainen ja on siten tarjolla jalostukseen. :)
joo Xytt ois oikein ihana kumppani Ruutille. :) Jos sulle käy niin tää pentue tulis varmaan syntymään helmikuussa, mun omien kiireiden helpottaessa.
Passaa hyvin, kerkeää Xyttkin haalimaan enemmän tuloksia ennen pentuetta. Meille mahtuisi myös yksi lapsukainen tästä yhdistelmästä oikein hyvin! <3
Pika
Ei riitä.
Viestit: 381
Liittynyt: Ti Heinä 04, 2017 9:27 pm

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Pika »

Taimi kirjoitti: La Tammi 05, 2019 11:30 am Etsitään
- Taikalle evm sukuista chp urosta.
Voisin Taikalle tarjota Repoa! Repo on pääkopaltaan oiva harrastuskoira ja eipä näyttelyissäkään huonosti ole mennyt! EVM-sukuinen. Repoa aion todennäköisesti käyttää omallekkin nartulleni, mutta jo se ei tuota ongelmia niin Repoa saa kyllä kayttää :D
Taimi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 12:43 pm

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Taimi »

Voi vitsit, Repo ois kyllä aika hieno :love2: Oon miettinyt omankin evm-uroksen tuomista, mutta en oo saanu aikaseksi ja oikeestaan haluisin vaan Taikan pennun itselleni :--D. Mulle kävis ainakin silleen, että tästä Taika x Repo yhdistelmästä syntyis yks lapsi mulle Susiluotoon, ja hälle syntyis sitten myöhemmin sisarpuolia sun omasta yhdistelmästä.
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Nikke »

VeeraR
Alkupalat
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Huhti 15, 2014 7:04 am
Viesti:

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja VeeraR »

Taimi kirjoitti: La Tammi 05, 2019 11:30 am Tarjotaan
- dku Galis

Onko vielä tarjolla? Hertalle kyselisin :)
Taimi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 12:43 pm

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja Taimi »

VeeraR kirjoitti: To Tammi 09, 2020 1:39 pm
Taimi kirjoitti: La Tammi 05, 2019 11:30 am Tarjotaan
- dku Galis

Onko vielä tarjolla? Hertalle kyselisin :)
Joo, on tarjolla. Käytä vaan :)
VeeraR
Alkupalat
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Huhti 15, 2014 7:04 am
Viesti:

Re: Etsitään/tarjotaan: koiria FCI1/5/8

Viesti Kirjoittaja VeeraR »

Taimi kirjoitti: La Tammi 11, 2020 11:41 am
VeeraR kirjoitti: To Tammi 09, 2020 1:39 pm
Taimi kirjoitti: La Tammi 05, 2019 11:30 am Tarjotaan
- dku Galis

Onko vielä tarjolla? Hertalle kyselisin :)
Joo, on tarjolla. Käytä vaan :)

Pentue nro 8 :)
Vastaa Viestiin