Wibbletron-sakut ja -tollerit
-
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Wibbletron-sakut ja -tollerit
"Darna" :)
Varmistelisin, että onhan tuo väri ok? :D Hevosten värit menee jo joten kuten, mutta nää koirat tuottaa vähän vaikeuksia vielä :D
Varmistelisin, että onhan tuo väri ok? :D Hevosten värit menee jo joten kuten, mutta nää koirat tuottaa vähän vaikeuksia vielä :D
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Onpa kaunis kutsumanimi, Darna! :love2: Ja nätti on koirakin. Mä en oo kovin perillä saksanpaimenkoirien värien periytymisestä (siihen voi joku osaavampi sanoa jotakin), mutta mun puolesta tuo on aivan ok.
-
- Alkupalat
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kiitos sivusta Cassidy! Komea pentu sielläkin. :love1: Laitoin 1-polvisille sakuille synttäripäivän ensi viikolle. Mä rekisteröin nämä pupelot vFCI:n rekisteriin heti, kun kaikkien pentujen sivut on kasassa.
Vielä mahtuisi varauksia kuhunkin pentueeseen mikäli joku on vielä kahden vailla!
Vielä mahtuisi varauksia kuhunkin pentueeseen mikäli joku on vielä kahden vailla!
- Lume
- Le-ppä-ker-ttu
Lähtisikö mulle yksi sakumaanikko ensimmäisestä pentueesta? Sijoitan hänet todennäköisesti Karmivaan, ellen päätä keksiä jotain omaa kenneliä niille XD alustavasti voisi uros kiinnostaa, riippuu kumman sukupuolen kuvat jostain repäisen. :) Kisautusta tulisi suojelussa tai montsussa, lisäksi tokossa ja näyttelyissä mikäli löydän rakennekuvat
// kuvat löytyi, hänestä tulisikin narttu :D nimeksi voisi tulla Wibbletron Something Is Rotten!
// kuvat löytyi, hänestä tulisikin narttu :D nimeksi voisi tulla Wibbletron Something Is Rotten!
- DeeHukka
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Nadia ja Marvin! Kuvat he saavat vielä kyllä jossain kohtaa :love1:
Ja ääh, kyllä mun on pakko kysäistä meille vielä kolmepolvisakua, sopis niin nätisti kasvatussuunnitelmiin ja onhan nää sun nimet nyt vaan niin kivoja Lähtiskö meille siis vielä narttu Wibbletron Mushroom Menace?
Ja ääh, kyllä mun on pakko kysäistä meille vielä kolmepolvisakua, sopis niin nätisti kasvatussuunnitelmiin ja onhan nää sun nimet nyt vaan niin kivoja Lähtiskö meille siis vielä narttu Wibbletron Mushroom Menace?
Your personal dog hoarder
https://lilyswan.net/
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Kiitos sivuista! Laitetaan sulle vielä Sienikiusa :love2: meneehän se yks aina vielä!
- DeeHukka
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Mahtavaa, täältä löytyis sit vielä Naru! :D
Your personal dog hoarder
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Hei tää jotenkin jäi väliin! Toki teille lähtee myös saku :love1:Lume kirjoitti: ↑Su Huhti 19, 2020 12:48 pm Lähtisikö mulle yksi sakumaanikko ensimmäisestä pentueesta? Sijoitan hänet todennäköisesti Karmivaan, ellen päätä keksiä jotain omaa kenneliä niille XD alustavasti voisi uros kiinnostaa, riippuu kumman sukupuolen kuvat jostain repäisen. :) Kisautusta tulisi suojelussa tai montsussa, lisäksi tokossa ja näyttelyissä mikäli löydän rakennekuvat
Kiitos Deelle Narun sivuista!
- Lume
- Le-ppä-ker-ttu
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Hieno Piu! Kiitos teille kaikille reippaasta sivujentekotahdista, nämä löytyvät nyt rekisteristä. Rekisterinumerot aloitusviestissä. :) Olen vielä itse vähän kiikunkaakun otanko tästä pennun itselleni, se tulee vielä tällä viikolla tuohon aloitusviestin jatkeeksi jos tulee.
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
3-polvisten sakujen joukkoon asteli vielä meille jäävä The Status of Cattus aka Kippis. Huomasimpa samalla, että pentueen isällä Valcollahan on ollut aikanaan jonkinlainen pentue. Siitä on vaan jo niin pirun monta vuotta, että enhän mä enää muistanut. Pentueeseen on nähtävästi syntynyt tuolloin 2 urosta (tsekkaa täältä), joista molemmat vissiinkin ovat hävinneet virtuaalimaailmasta. Vai tietääkö/muistaako Crissu enemmän?
Joka tapauksessa, tämä ylläri ei muuta tilannetta tämän pentueen suhteen lainkaan, sillä eihän tätä sukua nykypäivän sakuissa kuitenkaan näe. Minun puolesta pentue voi syntyä tällaisenaan, tai mikäli joku vielä oman sakulapsen tahtoo napata, niin se sallitaan! Synttärit ovat heillä 27.4.2020 ja VFCI-rekkarit aloitusviestissä.
// Tolleroillekin syntymäpäivä 30.4., siellä myös 3. pentu Dino!
Joka tapauksessa, tämä ylläri ei muuta tilannetta tämän pentueen suhteen lainkaan, sillä eihän tätä sukua nykypäivän sakuissa kuitenkaan näe. Minun puolesta pentue voi syntyä tällaisenaan, tai mikäli joku vielä oman sakulapsen tahtoo napata, niin se sallitaan! Synttärit ovat heillä 27.4.2020 ja VFCI-rekkarit aloitusviestissä.
// Tolleroillekin syntymäpäivä 30.4., siellä myös 3. pentu Dino!
- Cookiemonster
- Kanada
Joo noi molemmat 2013 syntyneet pennut on menneet monttuun/bittiavaruuteen aikoja sitten.Sparkle kirjoitti: ↑Ti Huhti 21, 2020 1:40 pm 3-polvisten sakujen joukkoon asteli vielä meille jäävä The Status of Cattus aka Kippis. Huomasimpa samalla, että pentueen isällä Valcollahan on ollut aikanaan jonkinlainen pentue. Siitä on vaan jo niin pirun monta vuotta, että enhän mä enää muistanut. Pentueeseen on nähtävästi syntynyt tuolloin 2 urosta (tsekkaa täältä), joista molemmat vissiinkin ovat hävinneet virtuaalimaailmasta. Vai tietääkö/muistaako Crissu enemmän?
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Tollukoiden rekkarit aloitusviestissä!