Kielahovin & Juakaleen pentueet (1p slk & 2 &3 p shelam)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Minnni
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Marras 10, 2015 6:38 pm
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Kielahovin & Juakaleen pentueet (1p slk & 2 &3 p shelam)

Viesti Kirjoittaja Minnni »

Kielahovi

Kielahoviin on syntymässä 05.02.2023 ensimmäinen suomenlapinkoirapentue. Pentueen isänä on kisauraansa aloitteleva Pirttihirmun Aatos ja penueen emänä myöskin uransa alussa oleva Punkahovin Sallan Kaipuu.

Pentueesta on varattavissa 2 pentua u/n. Kielahovin Danté & n. Kielahovin Daisy. Pentujen nimiin on mahdollista vaikuttaa kunhan ne alkavat vain kirjaimella D.

Juakales

19.01.2023 on syntynyt Juakaleen toinen shelttipentue ja nyt B-pentue olisikin varattavissa. Varattavissa on 2 urosta ja 2 naarasta. Pentueen nimiehdotukset löytyvät alta ja pentuesivulta sekä niihin on mahdollista vaikuttaa niin kauan kuin pennun nimi alkaa kirjaimella B.

u. Juakaleen Bertil
u. Juakaleen Benjamin
u. Juakaleen Bartolomeus
n. Juakaleen Birgitha
n. Juakaleen Birgitte

27.03.2023 syntyy Juakaleen kolmas shelttipentue ja nyt C-pennut ovat varattavissa. Varattavissa on 2 urosta, mutta jos pentueesta on useampi kiinnostunut voi siihen syntyä myös lisää pentuja. Pentujen nimiehdotukset löytyvät pentue sivulta ja niihin on mahdollista vaikuttaa kunhan uusi nimi alkaa kirjaimella C.
Pate 25/07/2015 <3
Avatar
DeeHukka
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2016 4:02 pm
Viesti:

Re: Kielahovin & Juakaleen pentueet (1p slk & 2p shelam)

Viesti Kirjoittaja DeeHukka »

Lähtiskö mulle Hallataruun Kielahovin Danté (ihana nimi! <3) sekä Indigo Landiin sheltti Juakaleen Benjamin?
Edellisestä Juakaleen shelttipentueesta mulle muuttaneelle pennulle arpoutui huonot terveystulokset, niin olis kiva saada vihdoin munkin koirien sukutauluihin Juakalelaisia!
Your personal dog hoarder
https://lilyswan.net/
Minnni
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Marras 10, 2015 6:38 pm
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Kielahovin & Juakaleen pentueet (1p slk & 2p shelam)

Viesti Kirjoittaja Minnni »

DeeHukka kirjoitti: La Tammi 21, 2023 2:26 pm Lähtiskö mulle Hallataruun Kielahovin Danté (ihana nimi! <3) sekä Indigo Landiin sheltti Juakaleen Benjamin?
Edellisestä Juakaleen shelttipentueesta mulle muuttaneelle pennulle arpoutui huonot terveystulokset, niin olis kiva saada vihdoin munkin koirien sukutauluihin Juakalelaisia!
Laitetaan teille pennut matkaan ja toivotaan että Benjamin saisi hyvät terveystulokset :)
Pate 25/07/2015 <3
Avatar
DeeHukka
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 589
Liittynyt: Ke Tammi 06, 2016 4:02 pm
Viesti:

Re: Kielahovin & Juakaleen pentueet (1p slk & 2p shelam)

Viesti Kirjoittaja DeeHukka »

Kielahovin Danté "Dao" ja aivan esimerkilliset tulokset saanut Juakaleen Benjamin "Benny"! Saanko rekisteröidä pennut itse, vai rekisteröitkö sä? :)
Your personal dog hoarder
https://lilyswan.net/
Minnni
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 133
Liittynyt: Ti Marras 10, 2015 6:38 pm
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Kielahovin & Juakaleen pentueet (1p slk & 2p shelam)

Viesti Kirjoittaja Minnni »

DeeHukka kirjoitti: La Tammi 28, 2023 8:37 pm Kielahovin Danté "Dao" ja aivan esimerkilliset tulokset saaneet Juakaleen Benjamin "Benny"! Saanko rekisteröidä pennut itse, vai rekisteröitkö sä? :)
Kiitos sivuista! Rekkaa vaan niin ei tarvi odotella josko muut pennut saa kodit :)
Pate 25/07/2015 <3
Vastaa Viestiin