Furry Paws #3
-
- Alkupalat
Re: Furry Paws #3
Miulla olisi pari urosta tarjolla jalostukseen. Porokoiria ja partacollieita parit sekä yksittäiset briardi, malinois, afgaani ja cockeri :D
- Nikke
- Kanada
Mä aloitin tänää alusta pelaamaan! Joskus nakki ja muusi oli tuonne tunnukset. En enään todellakaan muista vanhoja tunnuksiani. Nykyään tarkoitus olisi kasvattaa kääpiöpinsereitä ja dobermanneja. Mut löytää #1465301.
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
- Lume
- Le-ppä-ker-ttu
Mie taas palasin tänne kahden vuoden jälkeen! Voi kuinka kiva peli se onkaan, kun siihen kiintyy.. Ylläripylläri grontut ainakin kasvatuslistalla c:
-
- Alkupalat
Pelasin tätä joskus mut en tykkänny. Nykyään pelaan Dog Breeder Gamea ja teen sinne rotukuviakin. Peli on aika alkutekijöissä mutta siinä on siis realistinen genetiikka ja kaikki aika mageesti, suosittelen tsekkaan. Etenee vuoropohjaisesti, ei oikeiden päivien mukaan mikä on yks lempiominaisuus mulle.
- Lume
- Le-ppä-ker-ttu
Kirjauduin tuonne ja se oli niin outo peli tuon F-Pawsin jälkeen et siirryin takas sinne :'D
Mut ai ihana mikä yhteishenki tuolla on. Juttelin pitkään chatissa joidenkin ihanien ihmisten kanssa, ne oli tosi mukavia! :love1: ainoastaan et oma enkku välillä tökki mut noh mitäs pienistä c:
Mut ai ihana mikä yhteishenki tuolla on. Juttelin pitkään chatissa joidenkin ihanien ihmisten kanssa, ne oli tosi mukavia! :love1: ainoastaan et oma enkku välillä tökki mut noh mitäs pienistä c:
-
- Le-ppä-ker-ttu
Pelaako joku vielä? :D Mulla on ollut jo pidemmän aikaa kunnon boosti päällä ja oon päätynyt hamstraamaan useempia pentuja vähän yllättävistäkin roduista (köh köh airedalenterrieri)
-
- Alkupalat
Minä kirjauduin pitkästä aikaa muutama viikko sitten! Ja koukussa ollaan xD
- nisha
- Vuohenruokaa
Juu, mä oon palannut taas mun koolieiden pariin :3 Lisäilkääs mut ystäväksi siellä! Mä en pysty ottamaan mitään muita rotuja kun se on aina mennyt siihen, että myyn ne kuitenkin pois kun ne ei lopulta inspaakaan xD
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
- Cookiemonster
- Kanada
Ei hitsi oon lukottanu omat koirat jo joskus viime vuonna, varmaan syksyn tienoilla. Viimeks taisin käydä siellä joulukuussa availemassa pari kalenteriluukkua, muuta en jaksanu tehä.
Vois tänään kirjautua sinne ja kattoo lähtiskö homma rullaan näin jonkun ajan tauon jälkeen.
Vois tänään kirjautua sinne ja kattoo lähtiskö homma rullaan näin jonkun ajan tauon jälkeen.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Mä kävin pitkästä aikaa päivittämässä Eliten voimaan ja huomasin ilokseni että tappijalkarusselit on vihdoin otettu rotuvalikoimaan mukaan! Toin niitä sitten innoissani 8kpl ja toivon että saan luotua samanlaisen oman kannan kuin pidempijalkaisten serkkujensa kanssa. :)
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
Pelaako täällä kukaan enää? Mä aktivoiduin tässä keväällä taas jonkun 6v tauon jälkeen ja jatkelen mun aiempia kasvatusprojekteja, eli aideja ja anatoliankoiria. Ajattelin tässä ottaa joitakin harvalukusempia rotuja sivuprojektiks, kaanaankoiria tässä just alottelenkin ja sitten tosa, chinook ja korean jindo kiinnostaa kanssa.
Noi achievementit tuli ihan hetki ennen mun taukoo ja oon koittanu niitäkin tässä nyt sitten päivitellä. Mulla puuttuis progenitorista vielä muutamalle ihmiselle pennun myyminen, niin silläkin kiinnostaa että löytyiskö täältä pelaajia.
Noi achievementit tuli ihan hetki ennen mun taukoo ja oon koittanu niitäkin tässä nyt sitten päivitellä. Mulla puuttuis progenitorista vielä muutamalle ihmiselle pennun myyminen, niin silläkin kiinnostaa että löytyiskö täältä pelaajia.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015