Hurryseems

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Hurryseems

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Virtuaalikennelini Hurryseems on siis valmistunut (ja vaatinut verta, hikeä ja kyyneleitä). Toivon siis rakentavaa palautetta jotta sivustoa voidaan muuttaa parempaan suuntaan. :mrgreen:

ASTU SISÄÄN
Nath
Höpsö veitikka

Re: Hurryseems

Viesti Kirjoittaja Nath »

Yksi kysymys: kuinka kauan tämä kennel pysyy pystyssä, kun Herlessinkin lopetit niin pian? IMHO ei ole kauheasti ideaa tehdä uutta kenneliä heti toisen perään, jos ei ole aikaa/jaksamista/motivaatiota pitää kenneliä. Mutta mikäs siinä, jos sinusta tuntuu, että nyt jaksat pitää tätä pidemmän aikaa pystyssä, ihmettelenpä vain.
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Nathin kanssa samaa mieltä. musta vähän tuntuu että näitä sun kenneleitä tulee ja menee viikon välein?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Erika---

Just. :roll: Meni vaan överiksi herlessin kanssa kun oli niin paljon koiria ja tajusin vast ettei lappari ole oikein mun suosikkirotu... Mutta katsokaas vain, hurryseems pysyy kasassa! :D Älkää ottako liian varautuneella/negatiivisella asenteella. No mitäs mieltä olette ulkasta yms.? ; D
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Tässä mitään negatiivisia olla, ihmetellään vaan.

no, ulkoasu on freewebsin valmisleiska, en mä oikeen osaa sitä kommentoida.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Erika---

Okei, en siis halua enempää kommentteja tyyliin "pysyyköhän tääkään pystyssä...+" Niitä kuultu jo kaksi, välillä muuta kiitos.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Ulkoasuasta on vaikea sanoa mitään muuta kuin "blaah", kun on valmisulkoasu. Kennelin nimi.. Ihan kiva, mutta Hurrysta mulle tulee mieleen hurrikaani, josta taas chihuahuat ovat kaukana. Nimi muuten vaikuttaa aika yleiseltä, vaikkei FCI:n IRL-kennulla käytössä olekaan. Etusivun tuosta sinisestä blingbling otsikosta en kyllä yhtään tykkää, tulee jotenkin mieleen.. en mä tiedä. En kuitenkaan tykkää :D Etusivun teksti oli kyllä ihan mukavaa luettavaa, vaikka ensin tarkasti kuvaillut huoneet olikin aika hämmentäviä aluksi.

Koirat sivulla olisin mielelläni nähnyt enemmän tekstiä - tai no, tekstiä ylipäätään. Koirien sivut eivät näytä heppoisilta, esim Jupiterin sivulta en löytänyt minkäänlaista kisakalenteria vaikka tuolla sellainen sanotaan olevan o_O Myös tuo, että nuo laatikot ovat kuvia on aika ihmeteltävä juttu. Mitä jos haluat muokata esimerkiksi luonnetta? Kiva juttu kirjoittaa kaikki uudelleen.

Kasvatus sivulla olin kyllä aika silmät pyöreinä tuon "Pentu käyttää koko elämänsä ajan ikääntymisjärjestelmää 2 IRL-viikkoa = 1 URL-kuukausi - riippumatta siitä kuka koiran omistaa." -kohdan takia. Siis mitä ihmettä? Jokasella on omat ikääntymissyysteminsä ja mun pennun ottoni sun kennelistäs kyllä tyssäisi heti tähän. 3. kohta mietitytti myös... Jos et osaa itsekään tehdä sivuja muuten kuin freewebsin valmisulkoasuilla, niin minkälaista tietokoneosaamista sitten vaadit pennun ottajalta? 9. kohdalle kyllä repesin :D Jos ei minun pennun ottoni tyssäisi tuohon ensimmäiseen kohtaan, niin ainakin tähän. Mulla on tälläkin hetkellä vähän alle neljäkymmentä koiraa ja kisaan jokaista päivittäin. Ja kun ajatellaan chihuahuaa... esimerkiksi agilityn mini-luokassa mulla on tyhjää, maastoesteissä kanssa ainoan mini-luokan koirani valioitua.

No kuitenkin, jäi aika tyhjä olo. Tiedänpäs ainakin jo nyt, etten tule koskaan Hurrysta pentua ottamaan myyntiehtojen takia ;p
Kaisu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

Kirsin kanssa samoilla linjoilla. itseäni myös häiritsevät taustalla oleva lehti"tapetti" ja myös tuo glittertekstit. ne eivät sovi ulkoasuun, tai kenneliin, mitenkään. koirien sivut ovat omasta mielestäni liian alastomat, ne tekstilaatikotkin vaikuttivat hutaistuilta. mutta toi kasvatus-sivu oli sanalla sanoen kummallinen.

vaikka parantamista löytyy, minusta paljonkin, pienellä panostuksella kennelistäsi voi tulla hyvinkin toimiva. ;D

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Erika---

Ok... Mä tuhrasin kylläkin aikaa puolitoista tuntia noihin laatikoihin että ei kyllä pitäs olla hutaistuja... Mitä mä kisakalenterin laittaisin koirien sivuille jo kun eivät ole vielä ilmoitettu kisoihin? Ikääntymisjärjestely siksi että aika tyhmä kun saman pentueen pennut on eri ikäisiä. O.o" Ulkkaa en oo vielä saanut koodautettua, siksi valmisulkoasu. Freewebsiä osaan kyllä käyttää täydellisesti. Voin noita ostoehtoja muokata vielä. Laatikot on kuvia siksi etten osaa tehdä kunnollisia laatikoita muuten. ^^
Satu
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Satu »

No joo siis en ole moneen vuoteen perustanut noista freewebsin valmispohjista, joten en sano ulkoasusta yhtään mitään.
Tosiaan toi etusivun blingbling-systeemi on järkyttävä. Etenkin, kun liikkuu vielä. Sain päänsärkyä. Mutjoo. Toi etusivun teksti oli jotenkin .. kliseinen. Sitä on aika paljon ja osan olisi voinut tunkea vaikka jollekin esittelysivulle tms. Jotenkin toi " Ai niin, unohdin kertoa teille ihanille vierailijoille ..." -teksti jäi häiritsemään mua.

Koirat -sivulta ei sitten löydykään muuta kuin linkit koirien sivuille. Ainiin onhan siellä tollanen päänsärkykuva. Ja samoin jokaisella koiran sivulla. Mun on pakko inistä tosta, koska se on niin järkyttävän häiritsevä. Ainakin mun silmiini. Mutta siis mua häiritsee koirien sivuilla noi taulukot, joissa on times new roman -fontti. Näyttävät jotenkin alkeellisilta tjtn. Kaikilla koirilla on kivan pitkät luonteet. Son tosi kiva juttu, mutta mua häiritsee tosi paljon niiden kliseinen ja jotenkin lastenkirjamainen kirjoitustyyli. Mun on liian vaikeaa kuvitella 13-vuotias kirjoittamaan tuollaista tekstiä.

Ja kuten tässä on jo mainittu, toi kasvatus -sivu on enemmän kuin erikoinen. Tota ikääntymissysteemiä en ymmärrä ollenkaan. Sanoit joo, että on ehkä outoa, että saman pentueen koirat ikääntyvät eri tavoilla, mutta ei sillä ole mitään merkitystä. Tämä ei ole mun käsittääkseni mikään todellinen maailma, joten kaikki on mahdollista.

Mun on vielä pakko sanoa noista muutamista myyntiehdoista enemmän.

... myös tietokone-/tekniikkaosaamisestasi.
Toi kohta kannattaisi muotoilla ehkä vähän paremmin. Eihän sillä ole mitään merkitystä, jos osaan koota tietokoneen silmät kiinni, mutten sit osaa käyttää html:ää.

En myy kasvattiamme kenneliin, jossa asustaa jo ennestään kymmenen koiraa. Oletan, että aikaa pennulle ei tällöin ole riittävästi.
Virtuaalimaailmassa on kuule monia kenneleitä, joissa on enemmän kuin kymmenen koiraa ja niiden ylläpitäjät kyllä kisauttavat koiriaan ehkä jopa aktiivisemmin kuin mä, joka omistan kolme koiraa.

Pakko vielä mainita, että osa noista listaamistasi asioista (kohdat 6, 7 ja 8) eivät ole ehtoja. Ne voisi lisätä tonne alkuun.
Erika---

Okei muokkaan noi ehdot vähän helpommiksi jne. Valmisulkka siksi ettei omalle ole vielä koodausta saatu. Päänsärkyteksteistä en tarkemmin katsottuna itsekään pidä, ne siis saavat kenkää. Miten niin tekstit ovat lapsellisia, äidinkieleni on ysi? Mitä muuta voin laittaa koirien sivuille? Sitten miksi teitä häiritsee että laatikot ovat kuvia? Entäs mitä voin laittaa koirat -sivulle linkkien lisäksi. Ei siellä minun tietääkseni muillakaan mitään ole. Ja mä en voi sille mitään jos kennelnimi on tylsä/mieleenpainumaton/kuvastaa hurrikaania. Ei muidenkaan kennelnimet välttämättä niin laadukkaita ole. Haltiapolun on mielestäni kiva, muttei sekään erikoinen ole. Eikä mulle mikään Olvidan/Ratapihan tai tuollainenkaan mieleen jää. Onko sitten koirien kuvat teistä hyviä vai onko nekin kenties lapsellisia? :lol: Kiitos.
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Lastenkirjamainen = lapsellinen? ;)
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Erika---

^ Sori, mä luin että lapsellinen. Huomasin vasta että olikin lapsenkirjamainen.
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Valmisulkoasusta en pidä. Tulee vähän semmoinen njaah -olo. Kiva kun on syksyinen tausta, mutta se ei sovi tuohon valmisleiskaan, ja niinkuin edellä ollaan jo mainittu, tapettimainen. Kuva on ihan söpö, mutta näyttää vähän turhalta, kun chihun takana on iso läjä pokaaleja. Eli en sen kummoisemmin tästä ulkonäöstä tykkää.

Glitterotsikko ei oikein sovi tuohon. En oikein koskaan ole pitänyt noista kamalista glittereistä, mutta jos kerran tykkäät niin en voi pakottaa sinua ottamaan sitä pois. Ja näyttää jotenkin oudolta, kun ensin lukee "Virtuaalikennel Hurryseem's" ja heti perään glitterillä "Hurryseems". Tekstiä etusivulla on paljon, josta hatunnosto!

Lauman sivulla taas sitä glitteriä! Etusivun vielä jotenkin ymmärsin, mutta on melko häiritsevää kun sitä on joka sivulla. Hyvä, ettei koiria ole paljon (: . Itse koirien sivut ovat yksinkertaiset, mutten osaa sanoa ovatko ne mielestäni hienot vai huonot... Vähän keikkuu sillä rajalla, etten ole varma mitä niistä kertoisin. Kivat laatikot, vaikkakin on höperöä että laatikoiden välissä lukee "yllä// koiran tietolaatikko" tm. Missä se etusivulla luvattu hevonen muuten on?

Kasvatus -sivulla voisi lukea muutakin kuin nuo "kohtelemissäännöt". Esimerkiksi jotakin kasvatusroduistasi, pentueistasi tm.

Tapahtumista voitaisiin ilmoittaa vähän eri tavalla. Loppujen lopuksihan kaikki kisasi ovat monta metriä pitkässä jonossa, eikä kukaan pysty hakemaan helposti juuri sitä tiettyä kisaa. Jotkut linkit kisoihin olisivat yksinkertaisemmat.

edit// Osoitteesi on aika vaikeahko muistaa. Kun tuo kerran on Freewebsillä, voisiko tuohon laittaa mieluummin sen alkuperäisen osoitteen (www.freewebs.com/SIVUSINIMI), ja sitten tuonne sivuille se erikoisempi?
Erika---

Enhän mä niistä glittereistä perusta, eli poistan ne. :.-) Hevosta ei siis olekaan mutta olen vahingossa jättänyt nuo tekstit siihen, otan nekin pois. Leiska on tosi ruma, mutta nätein valmisulkista. Saan varmaan tänään-huomenna koodauksen itsetehtyyn leiskaan niin länttään sen sinne sitten. Muuta?
Vastaa Viestiin