Myydään koiria / OSTETAAN KOIRIA
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Myydään koiria / OSTETAAN KOIRIA
Jewwy lopettaa bostoninterriereitten sekä ranskanbulldoggien kasvatuksen, joten kolme koiraa menee myyntiin. Eli siis myyn koirat, otan vastaan v€.
Lutte Pour le Pouvoir "Late", uros. Kuvat tulevat mukaan. Hinta: 700 v€
Tiikerinpäiväuni "Lilli", narttu. Kuvat tulevat mukaan. 600 v€
Jewwyn Tekohymy "Anni", narttu. Kuvat eivät tule mukaan. 500 v€
---
Ja MYÖS ostetaan koiria! Ostaisin jewwyyn (www.freewebs.com/jewwy) bordercollieita, sekä Australianpaimenkoiria. Jewwysta koirat saa pysyvän ja rakastavan kodin, ota siis yhteyttä.
Lutte Pour le Pouvoir "Late", uros. Kuvat tulevat mukaan. Hinta: 700 v€
Tiikerinpäiväuni "Lilli", narttu. Kuvat tulevat mukaan. 600 v€
Jewwyn Tekohymy "Anni", narttu. Kuvat eivät tule mukaan. 500 v€
---
Ja MYÖS ostetaan koiria! Ostaisin jewwyyn (www.freewebs.com/jewwy) bordercollieita, sekä Australianpaimenkoiria. Jewwysta koirat saa pysyvän ja rakastavan kodin, ota siis yhteyttä.
- Liipukka
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Myydään koiria / OSTETAAN KOIRIA
Anteeksi, mutta mitä tarkoittaa nuo v-eurot? Miten niitä pystyy antamaan ja miten niitä saa?
Lilpan blogi
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Liipukka, käyppäs lukemassa Realistisuuden tavoittelu virtuaalimaailamassa, Virtuaalisista koiraystävistämme.
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Liipukka: http://www.tulisielu.net/welho/ <- lueppas tuo sivu kunnolla läpi. (:Liipukka kirjoitti:Anteeksi, mutta mitä tarkoittaa nuo v-eurot? Miten niitä pystyy antamaan ja miten niitä saa?
-
- Alkupalat
- Viesti:
Blue'siin on tosiaan tulossa aussieta (:
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!
-
- Epätoivoinen katse
Lutte Pour le Pouvoirin ja Jewwyn Tekohymyn voisin ottaa kahden muun bostonini kaveriksi. Kuvia en tarvitsisi mukaan, vaan voisin itse yrittää piirtää niille kuvat. Welho-tiliä minulla ei ole, mutta VRL-tunnus on, silläkinhän voi kai maksaa jos olen oikein käsittänyt?
Tai sitten voisin antaa vastapalvelukseksi Mörön, jos olet bordercollieta vailla, sillä sen myymistä olen jo jonkin aikaa harkinnut muutenkin. Se ehkä kävisi maksuksi molemmista bostoneista, sillä niillä ei ole kisattu vielä juurikaan (?) mutta Möröllä on, enkä ottaisi bostonien kuvia mukaan, mutta Mörkö saisi kuvatkin mukaan. Mitäs sanot?
Tai sitten voisin antaa vastapalvelukseksi Mörön, jos olet bordercollieta vailla, sillä sen myymistä olen jo jonkin aikaa harkinnut muutenkin. Se ehkä kävisi maksuksi molemmista bostoneista, sillä niillä ei ole kisattu vielä juurikaan (?) mutta Möröllä on, enkä ottaisi bostonien kuvia mukaan, mutta Mörkö saisi kuvatkin mukaan. Mitäs sanot?
-
- Nakkisotilas
- Viesti:
Joo, siis voit heti alkaa tekemään sivuja, kuulostaa lupaavalta. Eli kerran sinulla on VRL- tunnus, laitat sen tuohon: http://www.tulisielu.net/welho/hakemus.php ja sitten siitä eteenpäin rekisteröidyt. Ja siis rahat tulevat tilille: 3947-2956
-
- Alkupalat
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=15&t=96
Tuolla myynnissä muutama Sumutuulen koira. :>
Tuolla myynnissä muutama Sumutuulen koira. :>
-
- Epätoivoinen katse
Siis olisiko sinulla sellaista lomaketta että voisin maksaa, vaikka en hankkisikaan omaa tiliä, sillä olen päättänyt että en sellaista hanki ollenkaan.
Ilmeisesti et halua Mörköä vaan rahat. Vai ymmärsinkö kenties väärin? Ja sitten vielä että kävisikö päinsä että Annin kutsumanimen vaihtaisi vaikka Amyksi? Kun Anni on yhden kaverini nimi ja en haluaisi sitä koiran nimeksi...
Ilmeisesti et halua Mörköä vaan rahat. Vai ymmärsinkö kenties väärin? Ja sitten vielä että kävisikö päinsä että Annin kutsumanimen vaihtaisi vaikka Amyksi? Kun Anni on yhden kaverini nimi ja en haluaisi sitä koiran nimeksi...
-
- Epätoivoinen katse