Pientä kommenttia ...
Musta ulkoasu on muuten todella mukavan näköinen, mutta värit eivät oikein miellytä mun silmää. Tuolla ylhäällä oleva bretoni sopii sinne todella hyvin, mutta otsikko itse häiritsee mua melko paljon! Se on kivalla fontilla, mutta jotenkin turhan sumea ja se näyttää hieman tyhmältä. Navigaatio palkki on minusta mukava, vaikka linkit tekstin fontti saisi olla erillainen. Ulkoasu on sopivan leveä mieleeni, ja tekstipohjan väri sopii hyvin ulkoasuun, vaikka yleensä pidän vain valkoisista pohjista. (: Yleensä myös odottelen jokaiselta sivulta koristekuvia, mutta tälle sivulle en laittaisi ... Minusta ulkoasu näyttää paljon paremmalta ilman niitä.
Jokaisella sivulla on hienosti tekstiä, ja nopeasti selattaeb en huomannut kirjoitusvirheitäkään. Uutiset sivu oli minusta hieno ja tekstit oli laitettu mukavasti: ensin päivämäärä ja sitten vasta sivummalla tekstit. Ihmettelin kyllä kun tekstin fontti oli erillainen, kun kennelin muilla sivuilla. Koirien sivut olivat muuten oikein hienot, mutta häiritsi, koska kahdella koirista oli vielä vanhempi ulkoasu. Tuo yläpalkin bretoni kuva oli mustempi ...
Oikein hienot ja onnistuneet sivut ja ihanaa kun muutkin kasvattaa bretoneita! Laitan nyt Tähtitaipaleen linkin tähän uudestaan, vaikka olen sen jo aijemmin lähettänyt. En siltikään löytänyt mistään linkkilistaa .
Koodi: Valitse kaikki
<a href="http://www.freewebs.com/tahtitaipale/etusivu.htm" target="new">Tähtitaipale</a> -- bretonit ja göötit