Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Juu, oman nimen saa kyllä keksiä. :)
Lilli
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 101
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:37 pm
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet!

Viesti Kirjoittaja Lilli »

Keskustelun jälkeen päätimme, että haluaisimmekin vauvvamme nimeksi Sawquen Nice and Spicy :)
botherbotherbotherbother
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Minulle voisi tulla vaikkapa Sawquen Night Flame
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Eros »

UP! Sivuja kiitos. ^^
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Ainnii.. teen pian :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Eros »

No hyvä :mrgreen:
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> LILLI SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Kiitos, Lilliltä odotan vielä sivuja.
Avatar
Shagan
Toistolla tehoa
Viestit: 712
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Itse olisin halukas ottamaan yhden pennun.
Eli pentu tulisi kenneliini Memora'siin, osoite on tämä; http://www.freewebs.com/memoras
Pentu tulisi hyvään kotiin, sillä vaikka virtuaalimaailmassa en ole kisannutkaan kuin tämän vuoden alusta, muutamia hyviä tuloksia on tullut. Koiria kennelistäni löytyy kyllä jo kahdeksan, mutta uskon että tällä pallerolle olisi vielä tilaa. Koska kennelini painottaakin enemmän suomenlapinkoiriin sekä harmaa norjanhirvikoiriin, pentu saisi melko aktiivista kisautusta ainakin paimennuksessa, tokossa ja kenties vepessä ja muissa lajeissa. Koirani ovat kuitenkin niin hyvin sijoittuneet eri luokkkiin, että pentu pääsisi nopeasti mukaan kisarytmiin. Itse innostun useimmilla koirilla kokeilemaan vähän mitäkin lajia innostuksen mukaan, mutten usko että pentu joutuisi yksin nyhjöttämään nurkassa. Eli kisautusta se tulisi saamaan.
Tämän lisäksi myös alan tauon loputtua ottamaan koirille hoitajia (En usko että kauheasti häiritsee kisautusta), jonka vuoksi pentu sellaisen saisi jos innokas hoitaja löytyisi. Narttua toivoisin, sillä niitä alkaa olemaan kennelissäni jo kauhistuttavan vähän. Kisanäyttöä voit vilkaista, kun menet tuonne -> http://www.freewebs.com/memoras/lauma.htm

Noh, miltäs kuulostaisi?
Ennen itselläni ei ole aussieta ollut, mutta pitkään on ollut joku FCI 1 -rodun edustaja suunniteilla. Kuvia ei valitettavasti tällä hetkellä ole, mutta voisin näin alkajaisiksi kokeilla piirtää kuvat tai sitten alan etsimään kuvia. Mutta näin alkajaiseksi kisaisin enemmän käyttölajeissa, kunnes kuvat saisin järkättyä. :)
Ja jos pennun saisin, niin nimeksi haluaisin.... Sawquen Need More Time.
Toivottavasti pennun saisin. :D
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 551
Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Mutta kahta merleä ei saa risteyttää. Jätitkö huomioimatta Pöpön kirjoituksen?
Noora
Alkupalat
Viestit: 64
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 7:56 am
Paikkakunta: rauma
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Noora »

Minua kiinnostaisi yksi aussi vauva meille Hawkken'ssiin http://www.freewebs.com/hawken

Hawkken's on hiljattain perustettu virtuaalikennel, jossa kuitenkaan ei ole vielä koiria kuin kaksi (eli ei kisanäyttöä valitettavasti). Hawkkenssissa kasvtamme aussieita, tollereita, bordercollieita, kultaisianoutajia sekä klein-ja mittelspitzejä (ei kauaa enää kultsuja).
Tällähetkellä ulkoasun muutos meneillään joten siksi ei kaikki sivut aukea..

Pentu pääsisisi meille aktiiviseen harrastus käyttöön, lajeina mm. pk-lajit, Agility, Toko, Näyttelyt yms. Rodulle sopivat lajit. Meillä jokainen koira on perheenjäsen ja koirat asuvat päätalossa ihmisten joukossa.
Jos nyt jotain tavoitteista voi sanoa, olisi mukava saada koirasta ainakin agivalio, tokovalio, BH hyväksytysti jne. Mutta mitään ei voi vielä sanoa varmaksi.
Sivut saisin muutaman päivän aikana ja yhteistyö kasvattaja kennelin kanssa olisi mahdollista.
Nimi ehdotuksena jos saan ehdottaa Sawquen Nothing In This World
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Aussiet on aina kiinnostaneet mua, kun ovat niin samanlaisia kuin bordercolliet. Joskus mulla on ollutkin aussie itellä ja tälläkin hetkellä on yksi Grizzin kanssa yhteisomistuksessa. Ja nyt sitten haluaisin itsellekkin ihan oman aussien Borderskyhin. Tämä pentue osui nyt silmiin ja ihastuin heti mahtaviin vanhempiin. Olen jo pitkään erityisesti ihaillut Andya ja nytkun kerran olisi mahdollisuus saada pentu niin pakko tarttua tilaisuuteen. Vielä kun nuo omat koirat alkaa jo kaikki olemaan sen verran kisautettuja, että aikaa riittäisi mainiosti tulevan pennunkin kisautukseen.

Pennun kanssa tultaisiin kisaamaan aktiivisesti ainakin tokossa, agilityssä, jossain pk-lajissa, pelastukoirapuolella, paimennuksessa ja vepessä. Ja näyttelyissä tietenkin sitten ihan kuvien mukaan. Ja näiden perinteisten lajien lisäksi pentu pääsisi kisaamaan ulkomaisen virtuaalikoirailun tarjoamissa kisoissa. Tämän hatkisestä kisausaktiivisuudesta saa kai parhaiten kuvan Kiran kisautuksesta. Kuvista voisin sitten sanoa sen verran että jos en mukavia valokuvia löydä niin pennelistä tulisi piviko koira.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Eros »

Nyt vasta tosiaan tajusin että yhdistelmä on kielletty... Oma muisti taas toimii todella loistavasti. :roll:
Mutta päätin tehdä nyt niin että jätän tämän viimeisen pennun pois kokonaan, koska mielelläni en lähtisi uutta isää pentueelle etsimään.
Vastaa Viestiin