Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet!
Juu, oman nimen saa kyllä keksiä. :)
-
Lilli
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 101
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:37 pm
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet!
Keskustelun jälkeen päätimme, että haluaisimmekin vauvvamme nimeksi Sawquen Nice and Spicy :)
botherbotherbotherbother
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet!
Minulle voisi tulla vaikkapa Sawquen Night Flame
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!
UP! Sivuja kiitos. ^^
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!
Ainnii.. teen pian :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> LILLI SIVUJA!
Kiitos, Lilliltä odotan vielä sivuja.
- Shagan
- Toistolla tehoa
- Viestit: 712
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!
Itse olisin halukas ottamaan yhden pennun.
Eli pentu tulisi kenneliini Memora'siin, osoite on tämä; http://www.freewebs.com/memoras
Pentu tulisi hyvään kotiin, sillä vaikka virtuaalimaailmassa en ole kisannutkaan kuin tämän vuoden alusta, muutamia hyviä tuloksia on tullut. Koiria kennelistäni löytyy kyllä jo kahdeksan, mutta uskon että tällä pallerolle olisi vielä tilaa. Koska kennelini painottaakin enemmän suomenlapinkoiriin sekä harmaa norjanhirvikoiriin, pentu saisi melko aktiivista kisautusta ainakin paimennuksessa, tokossa ja kenties vepessä ja muissa lajeissa. Koirani ovat kuitenkin niin hyvin sijoittuneet eri luokkkiin, että pentu pääsisi nopeasti mukaan kisarytmiin. Itse innostun useimmilla koirilla kokeilemaan vähän mitäkin lajia innostuksen mukaan, mutten usko että pentu joutuisi yksin nyhjöttämään nurkassa. Eli kisautusta se tulisi saamaan.
Tämän lisäksi myös alan tauon loputtua ottamaan koirille hoitajia (En usko että kauheasti häiritsee kisautusta), jonka vuoksi pentu sellaisen saisi jos innokas hoitaja löytyisi. Narttua toivoisin, sillä niitä alkaa olemaan kennelissäni jo kauhistuttavan vähän. Kisanäyttöä voit vilkaista, kun menet tuonne -> http://www.freewebs.com/memoras/lauma.htm
Noh, miltäs kuulostaisi?
Ennen itselläni ei ole aussieta ollut, mutta pitkään on ollut joku FCI 1 -rodun edustaja suunniteilla. Kuvia ei valitettavasti tällä hetkellä ole, mutta voisin näin alkajaisiksi kokeilla piirtää kuvat tai sitten alan etsimään kuvia. Mutta näin alkajaiseksi kisaisin enemmän käyttölajeissa, kunnes kuvat saisin järkättyä. :)
Ja jos pennun saisin, niin nimeksi haluaisin.... Sawquen Need More Time.
Toivottavasti pennun saisin. :D
Eli pentu tulisi kenneliini Memora'siin, osoite on tämä; http://www.freewebs.com/memoras
Pentu tulisi hyvään kotiin, sillä vaikka virtuaalimaailmassa en ole kisannutkaan kuin tämän vuoden alusta, muutamia hyviä tuloksia on tullut. Koiria kennelistäni löytyy kyllä jo kahdeksan, mutta uskon että tällä pallerolle olisi vielä tilaa. Koska kennelini painottaakin enemmän suomenlapinkoiriin sekä harmaa norjanhirvikoiriin, pentu saisi melko aktiivista kisautusta ainakin paimennuksessa, tokossa ja kenties vepessä ja muissa lajeissa. Koirani ovat kuitenkin niin hyvin sijoittuneet eri luokkkiin, että pentu pääsisi nopeasti mukaan kisarytmiin. Itse innostun useimmilla koirilla kokeilemaan vähän mitäkin lajia innostuksen mukaan, mutten usko että pentu joutuisi yksin nyhjöttämään nurkassa. Eli kisautusta se tulisi saamaan.
Tämän lisäksi myös alan tauon loputtua ottamaan koirille hoitajia (En usko että kauheasti häiritsee kisautusta), jonka vuoksi pentu sellaisen saisi jos innokas hoitaja löytyisi. Narttua toivoisin, sillä niitä alkaa olemaan kennelissäni jo kauhistuttavan vähän. Kisanäyttöä voit vilkaista, kun menet tuonne -> http://www.freewebs.com/memoras/lauma.htm
Noh, miltäs kuulostaisi?
Ennen itselläni ei ole aussieta ollut, mutta pitkään on ollut joku FCI 1 -rodun edustaja suunniteilla. Kuvia ei valitettavasti tällä hetkellä ole, mutta voisin näin alkajaisiksi kokeilla piirtää kuvat tai sitten alan etsimään kuvia. Mutta näin alkajaiseksi kisaisin enemmän käyttölajeissa, kunnes kuvat saisin järkättyä. :)
Ja jos pennun saisin, niin nimeksi haluaisin.... Sawquen Need More Time.
Toivottavasti pennun saisin. :D
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
Erika---
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 551
- Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!
Mutta kahta merleä ei saa risteyttää. Jätitkö huomioimatta Pöpön kirjoituksen?
-
Noora
- Alkupalat
- Viestit: 64
- Liittynyt: Su Syys 28, 2008 7:56 am
- Paikkakunta: rauma
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!
Minua kiinnostaisi yksi aussi vauva meille Hawkken'ssiin http://www.freewebs.com/hawken
Hawkken's on hiljattain perustettu virtuaalikennel, jossa kuitenkaan ei ole vielä koiria kuin kaksi (eli ei kisanäyttöä valitettavasti). Hawkkenssissa kasvtamme aussieita, tollereita, bordercollieita, kultaisianoutajia sekä klein-ja mittelspitzejä (ei kauaa enää kultsuja).
Tällähetkellä ulkoasun muutos meneillään joten siksi ei kaikki sivut aukea..
Pentu pääsisisi meille aktiiviseen harrastus käyttöön, lajeina mm. pk-lajit, Agility, Toko, Näyttelyt yms. Rodulle sopivat lajit. Meillä jokainen koira on perheenjäsen ja koirat asuvat päätalossa ihmisten joukossa.
Jos nyt jotain tavoitteista voi sanoa, olisi mukava saada koirasta ainakin agivalio, tokovalio, BH hyväksytysti jne. Mutta mitään ei voi vielä sanoa varmaksi.
Sivut saisin muutaman päivän aikana ja yhteistyö kasvattaja kennelin kanssa olisi mahdollista.
Nimi ehdotuksena jos saan ehdottaa Sawquen Nothing In This World
Hawkken's on hiljattain perustettu virtuaalikennel, jossa kuitenkaan ei ole vielä koiria kuin kaksi (eli ei kisanäyttöä valitettavasti). Hawkkenssissa kasvtamme aussieita, tollereita, bordercollieita, kultaisianoutajia sekä klein-ja mittelspitzejä (ei kauaa enää kultsuja).
Tällähetkellä ulkoasun muutos meneillään joten siksi ei kaikki sivut aukea..
Pentu pääsisisi meille aktiiviseen harrastus käyttöön, lajeina mm. pk-lajit, Agility, Toko, Näyttelyt yms. Rodulle sopivat lajit. Meillä jokainen koira on perheenjäsen ja koirat asuvat päätalossa ihmisten joukossa.
Jos nyt jotain tavoitteista voi sanoa, olisi mukava saada koirasta ainakin agivalio, tokovalio, BH hyväksytysti jne. Mutta mitään ei voi vielä sanoa varmaksi.
Sivut saisin muutaman päivän aikana ja yhteistyö kasvattaja kennelin kanssa olisi mahdollista.
Nimi ehdotuksena jos saan ehdottaa Sawquen Nothing In This World
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!
Aussiet on aina kiinnostaneet mua, kun ovat niin samanlaisia kuin bordercolliet. Joskus mulla on ollutkin aussie itellä ja tälläkin hetkellä on yksi Grizzin kanssa yhteisomistuksessa. Ja nyt sitten haluaisin itsellekkin ihan oman aussien Borderskyhin. Tämä pentue osui nyt silmiin ja ihastuin heti mahtaviin vanhempiin. Olen jo pitkään erityisesti ihaillut Andya ja nytkun kerran olisi mahdollisuus saada pentu niin pakko tarttua tilaisuuteen. Vielä kun nuo omat koirat alkaa jo kaikki olemaan sen verran kisautettuja, että aikaa riittäisi mainiosti tulevan pennunkin kisautukseen.
Pennun kanssa tultaisiin kisaamaan aktiivisesti ainakin tokossa, agilityssä, jossain pk-lajissa, pelastukoirapuolella, paimennuksessa ja vepessä. Ja näyttelyissä tietenkin sitten ihan kuvien mukaan. Ja näiden perinteisten lajien lisäksi pentu pääsisi kisaamaan ulkomaisen virtuaalikoirailun tarjoamissa kisoissa. Tämän hatkisestä kisausaktiivisuudesta saa kai parhaiten kuvan Kiran kisautuksesta. Kuvista voisin sitten sanoa sen verran että jos en mukavia valokuvia löydä niin pennelistä tulisi piviko koira.
Pennun kanssa tultaisiin kisaamaan aktiivisesti ainakin tokossa, agilityssä, jossain pk-lajissa, pelastukoirapuolella, paimennuksessa ja vepessä. Ja näyttelyissä tietenkin sitten ihan kuvien mukaan. Ja näiden perinteisten lajien lisäksi pentu pääsisi kisaamaan ulkomaisen virtuaalikoirailun tarjoamissa kisoissa. Tämän hatkisestä kisausaktiivisuudesta saa kai parhaiten kuvan Kiran kisautuksesta. Kuvista voisin sitten sanoa sen verran että jos en mukavia valokuvia löydä niin pennelistä tulisi piviko koira.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5093
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
- Paikkakunta: Stadi
- Viesti:
Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!
Nyt vasta tosiaan tajusin että yhdistelmä on kielletty... Oma muisti taas toimii todella loistavasti.
Mutta päätin tehdä nyt niin että jätän tämän viimeisen pennun pois kokonaan, koska mielelläni en lähtisi uutta isää pentueelle etsimään.
Mutta päätin tehdä nyt niin että jätän tämän viimeisen pennun pois kokonaan, koska mielelläni en lähtisi uutta isää pentueelle etsimään.



