4 Laps Clover & uudet kujeet
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
4 Laps Clover & uudet kujeet
TERVETULOA
Eli olen nyt puurtanut 4 Laps Cloverin kanssa jonkun aikaa, päivittänyt kaikki sivut, vaihtanut ulkoasun, kirjoittanut uudet tekstit jne jne ja toivoisin kommentteja kaikesta! Teksteistä, leiskasta, koirien sivuista, koristekuvista, linkeistä, käyttäjäystävällisyydestä, väreistä.. ihan kaikesta. Toki saa pikakommentoidakkin!
Koirakanta on sama vanha, joskin Queenie on nyt kasvanut pennusta aikuiseksi ladyksi.
Eli olen nyt puurtanut 4 Laps Cloverin kanssa jonkun aikaa, päivittänyt kaikki sivut, vaihtanut ulkoasun, kirjoittanut uudet tekstit jne jne ja toivoisin kommentteja kaikesta! Teksteistä, leiskasta, koirien sivuista, koristekuvista, linkeistä, käyttäjäystävällisyydestä, väreistä.. ihan kaikesta. Toki saa pikakommentoidakkin!
Koirakanta on sama vanha, joskin Queenie on nyt kasvanut pennusta aikuiseksi ladyksi.
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
- Edith
- Ei riitä.
Re: 4 Laps Clover & uudet kujeet
4LC on jäänyt mieleeni, ja olenkin ihmetellyt, missä olette luuranneet. Kiva saada kenneli takaisin! :)
Tuo enter-sivu oli aika tyrmäävä. Odotin jotain ihan muuta, ja tuo tosiaan hätkäytti minut! Erittäin kaunis, virtuaalikenneleille aika epätyypillinen, taiteellinen vaikutelma. Upea, salpaa melkein hengityksen! Tuo sateenkaari ja puu ja koiran siluetti ja värit ja ooh! Hitto, jotakin tuollaista haluaisin livejournalini ulkoasuksi :D Itse ulkoasu on myöskin kaunis (ääh, en keksi sopivampaa sanaa :D), puut ovat mielettömiä! Nuo ylätekstit, siis runonpoikaset ovat tunnelmaaluovia ja hupaisia. Koristekuvat ovat nättejä! Mutta etusivu on jotenkin luotaantyöntävä, kun se on niin.. täynnä kaikkea. Tekstejä, väliotsikoita. Mieluummin niin, että etusivulla olisi oikeasti lyhyt esittely :D, ja sitten omistajaesittelyille jne oma sivunsa. Nyt etusivu on väliotsikoineen liian täynnä, liian raskas.
Etusivun ja kasvatus-sivun teksteihin olet todella panostanut, mutta mun mielestä toiminta-sivu kaipaisi lisää sisältöä. :| Nuo vanhat kilpailut miltein ainoana sisältönä tuovat sellaisen mielikuvan, että kennelin toiminta on aika vähäistä. :| Ehkä voisit kirjoittaa lisää 4LC´n toiminnasta; millaisia kisoja järjestätte, milloin jne.? Ja mitä harrastatte koirienne kanssa? Etusivun tekstejä vois vähentää varmaan puolellakin, ja muut sivut saada sitä kautta lisää täytettä. :)
Navigaatiopalkki on tunnelmaan sopiva, kaunis. Kaikki on niin kaunista! :D Koristekuvat ovat cybersuloisia ja koirien sivut näppäriä. Ja ihana tuo yhteyssysteemi :) Olet käyttänyt melkoisesti mielikuvitusta, ja 4 Laps Clover tekee aikamoisen paluun. :) Aivan käsittämättömän hieno leiska ja toteutus 10. Mä olen aivan rakastunut neljälseehen, hienoa työtä! :)
Tuo enter-sivu oli aika tyrmäävä. Odotin jotain ihan muuta, ja tuo tosiaan hätkäytti minut! Erittäin kaunis, virtuaalikenneleille aika epätyypillinen, taiteellinen vaikutelma. Upea, salpaa melkein hengityksen! Tuo sateenkaari ja puu ja koiran siluetti ja värit ja ooh! Hitto, jotakin tuollaista haluaisin livejournalini ulkoasuksi :D Itse ulkoasu on myöskin kaunis (ääh, en keksi sopivampaa sanaa :D), puut ovat mielettömiä! Nuo ylätekstit, siis runonpoikaset ovat tunnelmaaluovia ja hupaisia. Koristekuvat ovat nättejä! Mutta etusivu on jotenkin luotaantyöntävä, kun se on niin.. täynnä kaikkea. Tekstejä, väliotsikoita. Mieluummin niin, että etusivulla olisi oikeasti lyhyt esittely :D, ja sitten omistajaesittelyille jne oma sivunsa. Nyt etusivu on väliotsikoineen liian täynnä, liian raskas.
Etusivun ja kasvatus-sivun teksteihin olet todella panostanut, mutta mun mielestä toiminta-sivu kaipaisi lisää sisältöä. :| Nuo vanhat kilpailut miltein ainoana sisältönä tuovat sellaisen mielikuvan, että kennelin toiminta on aika vähäistä. :| Ehkä voisit kirjoittaa lisää 4LC´n toiminnasta; millaisia kisoja järjestätte, milloin jne.? Ja mitä harrastatte koirienne kanssa? Etusivun tekstejä vois vähentää varmaan puolellakin, ja muut sivut saada sitä kautta lisää täytettä. :)
Navigaatiopalkki on tunnelmaan sopiva, kaunis. Kaikki on niin kaunista! :D Koristekuvat ovat cybersuloisia ja koirien sivut näppäriä. Ja ihana tuo yhteyssysteemi :) Olet käyttänyt melkoisesti mielikuvitusta, ja 4 Laps Clover tekee aikamoisen paluun. :) Aivan käsittämättömän hieno leiska ja toteutus 10. Mä olen aivan rakastunut neljälseehen, hienoa työtä! :)
- não há bela sem senão
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Ohops, aikamoinen palaute 8D Kiitos kiitos! Voisin varmaan tehdä ihan oman sivun minun esittelyä varten ainakin.
Olemme hiukan taukoilleet juu, mutta nyt ollaan taas bäck! Kiva kuulla että kenneli on jäänyt mieleesi! :)
// EDIT Siirsin vähän noista etusivun teksteistä tuonne toimintasivulle :D
Olemme hiukan taukoilleet juu, mutta nyt ollaan taas bäck! Kiva kuulla että kenneli on jäänyt mieleesi! :)
// EDIT Siirsin vähän noista etusivun teksteistä tuonne toimintasivulle :D
-
heldy
- Alkupalat
Meikäläisen leuka loksahti lattiaana asti kun enter - kyltti läjähti näyttöön, puhumattakaan sen jälkeen kun pääsin tutustumaan sivuihin! Siis oikeasti, mieletöntä! Kyllä näkee että tähän on tosissaan panostettu, tämän kennelin kanssa on todella tehty töitä! Mielettömän persoonallista ja ihanaa!
Mä oon todella huono ylipäätänsäkin antamaan minkäänlaista kritiikkiä - näistä sivuista en löytänyt mitään mistä voisin jälpättää joten saat nyt katsella vain yltiöpositiivista palautetta mun osalta.
Mutta mä ihan oikeasti rakastuin! Ihan mieletöntä!
Mä oon todella huono ylipäätänsäkin antamaan minkäänlaista kritiikkiä - näistä sivuista en löytänyt mitään mistä voisin jälpättää joten saat nyt katsella vain yltiöpositiivista palautetta mun osalta.
Mutta mä ihan oikeasti rakastuin! Ihan mieletöntä!
"Mitä enemmän tunnen ihmisiä, sitä enemmän rakastan koiraani."
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kiitos kiitos kovasti! 8)
Tein nyt uuden sivun jossa esittelen itseni. Muokkaan sitä varmaan vielä vähän myöhemmin, kirjoitan jotain lisää tms.
Jatkakaa kommentointia!
Tein nyt uuden sivun jossa esittelen itseni. Muokkaan sitä varmaan vielä vähän myöhemmin, kirjoitan jotain lisää tms.
Jatkakaa kommentointia!
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tuo enter-kyltti on aivan fantastinen mutta koko fiilis lopahti kun ulkoasu tuli näytölle, kokoinaisuus on mielestäni aivan liian kapea ja turhan väritön. Nuo puut ovat kauniit mutta otsikon sheltti ei sovi väriltään. Taustan pitäisi ehdottomasti olla toisen värinen. Linkkien fontit turhan suuret. Mutta tyksin kovasti noista "mini" shelteistä väliotsikoissa. ^^
Koirien sivut ovat siistit ja tekstiä on aika kivasti.
Koirien sivut ovat siistit ja tekstiä on aika kivasti.
- jannu
- Kanada
Enter kyltti, wowowowwwowoowowow :o upee! mut minne se upeus on jääny kun astuu sivuille? Sivut on täysin värittömät ja ei mitään niin upeeta kun enterkyltissä. Navigaattori oli kivasti toutetettu ja pienet yksityiskohat oli ihania. Hyvin kirjotetut tekstit, ja koirien sivut. Mut kisakalenterit oli ehkä hiukan räikeet .''D pinkkiä tarkotan, esim sen vois vaihtaa tuohon tumman punaseen.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
Heidi
- Le-ppä-ker-ttu
//OT. Pistän Apila sulle yksäriä, ei varmaan oo tullut perille s-posti jonka lähtetin toukokuun puolivälissä (:
Pitkätauko.
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Leiska ois varmaa ihan kiva, mutt ku eka on toi värikäs enter-juttu ni sitt se luo sellasen tyhmän kontrastin varsinaiseen ulkoasuun :/ Katotaan mitä voin tehä taustalle, voin ehkä tehä vaaleen beessin värisen tms. Linkkejä en varmaan rupea enää muuttelemaan 8D Jos nyt en löydä jostakin nurkasta innostusta. Kiitos kiitos kaikille kommentoijille!
-
noppe
- Alkupalat
Voi mummonmarkat! Aivan ihanat uudet jutskat! Enter- kyltti vasta onkin siis se on hieno! 8D. Räjäyttävät värit, se on siis aivan erinlainen kuin muualla, huom. hyvällä. Mutta varsinaiset sivut eivät taas ole niin "hienot", enemmän väriä. Katsos lempivärini ei ole valkoinen, 8D. No mutta enemmän väriä sivuille. Ulkoasun kuva on hieno. :) Tuo pinkki väri, ja tuo rotu logo sen kanssa. Tekstejä en nyt kyllä jaksanut lukea, mutta luen ne kyllä jossain vaihees. Muuten kyllä kaiikki on oiken mahtavan hienoa. 8D
-
Juuli
- Alkupalat
SIIS WAU. Itseltä pääsi erikoinen älähdys, kun enter-kyltti avautui näytölle kaikissa noissa sateenkaaren väreissä. Oli pakko tulla vilkaisemaan kenneliä, nimi nimittäin on vähintään erikoinen ;) Mutta tuo enteri... En ole kyllä virtuaalikennelissä tainnut hienompaa nähdä, ainakaan ei nyt heti muistu mitään mieleen. Odotukset oli kovat klikatessa kyltistä. Ja pakko myöntää, että petyin kyllä. Olisin odottanut jotain ihanan värikkäitä sivuja, samaa meininkiä kuin enterkyltissä.
Ulkoasussa on paljon mukavia yksityiskohtia, mutta ne ovat jotenkin tosi hajallaan ja en saa kokonaisuutta yhdistymään! Kaikkea kivaa ja söpöä joka nurkassa, mutta jokin yhdistävä tekijä ja selkeyttäjä puuttuu kokonaan. Erikseen kaikki näyttää tosi hienolta ja niissä on kekseliäät tekstit. Otsikko on mahtava, samoin shelttilogo ja jännät puut otsikossa. Navigaatio on kanssa hieno, varsinkin alimpana vieraskirja ja postilaatikko. Ja sitten kans nuo shelttiviivatkin. <3 Tämän kaiken olisi parmmalla asettelulla saanut sointumaan kauniisti yhteen ja yhdistymään järjettömän kauniiksi kokonaisuudeksi, nyt se uupuu.
Väriä toivoisin rutkasti lisää, pidän kyllä valkoisista ulkista, mutta tässä se näyttää keskeneräiseltä ja tyhjältä. Etusivun teksti noudattelee ulkoasun tyyliä, suloisesti ja rennosti. Pidän! =D Väliotsikkojen erivärisyys on hauska lisäys. Koirien sivut ovat hienot ja toimivat. Tekstiä löytyy ja edelleen miellyttävää luettavaa.
Ulkoasussa on paljon mukavia yksityiskohtia, mutta ne ovat jotenkin tosi hajallaan ja en saa kokonaisuutta yhdistymään! Kaikkea kivaa ja söpöä joka nurkassa, mutta jokin yhdistävä tekijä ja selkeyttäjä puuttuu kokonaan. Erikseen kaikki näyttää tosi hienolta ja niissä on kekseliäät tekstit. Otsikko on mahtava, samoin shelttilogo ja jännät puut otsikossa. Navigaatio on kanssa hieno, varsinkin alimpana vieraskirja ja postilaatikko. Ja sitten kans nuo shelttiviivatkin. <3 Tämän kaiken olisi parmmalla asettelulla saanut sointumaan kauniisti yhteen ja yhdistymään järjettömän kauniiksi kokonaisuudeksi, nyt se uupuu.
Väriä toivoisin rutkasti lisää, pidän kyllä valkoisista ulkista, mutta tässä se näyttää keskeneräiseltä ja tyhjältä. Etusivun teksti noudattelee ulkoasun tyyliä, suloisesti ja rennosti. Pidän! =D Väliotsikkojen erivärisyys on hauska lisäys. Koirien sivut ovat hienot ja toimivat. Tekstiä löytyy ja edelleen miellyttävää luettavaa.
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Vai että niin :D Kiitoksia kiitoksia.
-
noel
- Lassien tassuhiki
Olen aika pettynyt. Olihan tuo enter-kyltti kyllä hienosti tehty, mutta ulkoasu oli pettymys. Odotin jotain värikästä, mutta vastaan tulikin tylsän valkoinen kenneli jossa on pieni vivahde jossain punaista tai sinistä. Koko olemus ei ole mitenkään kennelmäinen. Ja tuo pikkusheltti ei oikein sovi tuohon. Puu on oikein hieno, mutta ehkä sopisi enemmän jonnekin kotisivuille tms. Asetelmaltaan ulkoasu on nätti. Linkit ovat kivat. Ehkä nuo yhteydet voitaisiin osoittaa jollain toisella tavalla, tuo on hieman häiritsevä.
Etusivulla on ihan kivat tekstit. Oli ainakin kiva lukea. Koirista voitaisiin kertoa hieman enemmän yleisinfoa. Kiva että löytyy muitakin eläimiä kuin vain koiria. Koirilla on kivat minikuvat tuossa "koirat"-sivulla. Koirilla on oikein hyvät sivut, ja hyvät kuvat. Kisaatkin nähtävästi todella aktiivisesti koirillasi. Sivuilla voisi olla ehkä vielä lisää jotain extratietoa. Kasvatuksesta kerrotaan oikein laajasti, joka on todella hyvä juttu. Toiminnasta voitaisiin kertoa enemmän. Päiväkirja on todella hauska keksintö, ja käytännöllinen. Vaikket ole kirjoittanut kuin vain kerran, oli ihan kiva tuota lukea. "Muuta"-sivukin on oikein hyvä. Copyrightitkin löytyvät.
Kokonaisuus on ihan hyvä, vaikkakin aika epävakaa. Mutta, kuitenkin, saat kasin!
Etusivulla on ihan kivat tekstit. Oli ainakin kiva lukea. Koirista voitaisiin kertoa hieman enemmän yleisinfoa. Kiva että löytyy muitakin eläimiä kuin vain koiria. Koirilla on kivat minikuvat tuossa "koirat"-sivulla. Koirilla on oikein hyvät sivut, ja hyvät kuvat. Kisaatkin nähtävästi todella aktiivisesti koirillasi. Sivuilla voisi olla ehkä vielä lisää jotain extratietoa. Kasvatuksesta kerrotaan oikein laajasti, joka on todella hyvä juttu. Toiminnasta voitaisiin kertoa enemmän. Päiväkirja on todella hauska keksintö, ja käytännöllinen. Vaikket ole kirjoittanut kuin vain kerran, oli ihan kiva tuota lukea. "Muuta"-sivukin on oikein hyvä. Copyrightitkin löytyvät.
Kokonaisuus on ihan hyvä, vaikkakin aika epävakaa. Mutta, kuitenkin, saat kasin!