Haltiapolun B't - 03.01.2009 - Saa lukotella. :)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Tottakai onnistuu, minä en tapaa ketää koiriani ennen valioitumista omissa lajeissaan. Ja kun mulla ei noita valjakkokoiria ole kuin muutama, niin pääsee joka valjakkokisaan minne koiria ilmoitan.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Zephyr, valitettavasti tämän pentueen koko ehti jo mennä täyteen. >: Mutta jos haluat C -pentueelle varaajaksi niin siellä olis vielä tilaa. :3

Kirsi, loistavaa, laitan sulle sit sen sijoituksen!

Tämä topic saa tipuskella kaikessa rauhassa, ennen kuin tulee ajankohtaiseksi. Haluatteko valkata nimet jo nyt vai myöhemmin?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Minä haluun nimet jo nyt 8)
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

No niin, sun käskystäs laitan nyt sitä "puolikasta romaania" tulemaan.

Eli pentu lähtisi Sinisieluun kahdelle omistajalle, minulle sekä Terrikselle. Itse hoidan kisautuspuolen.
Kuvia ei tällä hetkellä löydy, mutta ole(mme)n menossa Voittaja 2008-näyttelyyn joulukuussa, ja siellä olisi kyllä runsaasti aikaa kuvailla. Lisäksi saan luultavasti ennen tuota uuden kameran, joten sehän on paras mahdollinen tilaisuus saada kuvat. Jos tämä ei kuitenkaan onnistu, voin piirtää koiralle kuvat (sun avustuksellasi, tiedät haskien rakenteesta minua/meitä enemmän).

Sitten tulevaisuudensuunnitelmista.
Toivomaasi valjakkoonpanostaisimme eniten - kasvattisi ilmoitettaisiin joka ikiseen kisaan, johon sillä on osallistumisoikeus. Kennelistämme löytyy myös ainakin yksi valjakkoajoa harrastava koira, joten treenikaverina huskyllä olisi siis karjisneiti.
Toisekseen näyttelyt. Vaikka muut koiramme eivät kisaakaan himoaktiivisesti niissä, voin luvata kasvattisi käyvän näyttelyissä mahdollisimman usein, jahka se saa kuvat. Tavoitteena olisivat tietysti valionarvot, mikäli saamillamme kuvilla ne vain suinkin ovat mahdollisia saavuttaa.
Muiksi lajeiksi olen ajatellut vesipelastusta ja mahdollisesti agilityä/tokoa. Ensiksi mainitussa pentu tulisi myös kisaamaan niin aktiivisesti kuin mahdollista, sillä vesipelastusta ei järjestetä mitenkään järkyttävän usein. Pyrkisimme toki myös suorittamaan BH-kokeen kunnialla, enkä sulje pois muitakaan käyttölajeja. Pennusta pyrittäisiin kasvattamaan mahdollisimman tasapainoinen, tottelevainen siperianhusky.

Pentu saisi takuuvarmasti pysyvän, aktiivisen ja hyvän kodin meiltä. Laumatovereita siltä löytyisi riittämiin, sekä painotuslajeja olisi mahdollisuus harjoitella myös kotioloissa kennelimme sijainnin tähden. Narttupentua ajattelimme, väriltään kokomustaa, kuten mietimme sun kanssa aikaisemmin - mikäli tämä on vain mahdollista. Kaiken kaikkiaan pentu saisi varmasti aivan erityistä huomiota (muita koiriamme toki unohtamatta), koska sitä on sen verran kauan odotettu ja himoittu. Kisanäyttöä löydät täältä. Sinisielun on muuttamassa melko pian tuonne tunturisusi.comiin, siksipä tuo sivu on jo siellä :)
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Zephyr
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 133
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 am

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Viesti Kirjoittaja Zephyr »

Voi kurja :( Inoukin pennun olisin halunnu, mutta ei sitten voi mitään... Laita sitten C-pentueen jonoon, toivottavasti sen syntymisessä ei hirveän kauaa mene kun olis luokissa tilaa jo nyt.
En voi tarjota lohtua sillä olen vain ihminen, en voi tarjota lämpöä sillä itsekin palelen.

Yritä tuijottaa koiraasi silmiin ja väittää, ettei eläimillä ole sielua.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, NIMET

Viesti Kirjoittaja Narya »

Spiegel, asiat kunnossa. Sulle lähti siis Haltiapolun Boheemi Inspiraatio, eikös?

Zephyr, niin se vaan joskus menee. >: Olen tosi pahoillani puolestasi, mutta ainakin saat sitten 100 % varmasti C -pentueesta huskypirpanan. Pentueen ajankohta on joskus seuraavan vuoden puolella kevättalvella, vielä en ole suunnitellut pentueen vanhempia tai mitään muutakaan sen kummemmin, mutta ajallaan sitten. (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, NIMET

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Mulle Boheemi Illuusio :>
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, NIMET

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Kiitoksia. Boheemi Inspiraatio meille, jeps. :)
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, NIMET

Viesti Kirjoittaja Narya »

Selevä, tehdään sit näin. (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Narya »

vveera peruutti varauksensa, yksi vapaana.

Pidän nyt alustavassa varauksessa Zephyrille, eli Zephyr, otatko pennun?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kate
Toistolla tehoa
Viestit: 720
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Kate »

Milloin tuo c-pentue olisi tulossa? Jos ajankohta on sopiva niin minulla voisi mahdollisesti olla kiinnostusta. :D
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Narya »

C -pentuetta olen kaavaillut kevättalvelle 2009, sinne helmi-maaliskuun vaihteeseen. (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Dream
Nostaa rautaa
Viestit: 951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Dream »

Laittelen kohta nimivarausta :D

Eli varaisin tuolle urospuppelolle nimen Haltiapolun Boheemi Mieli, jos vain käypi :D
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Jeps, Boheemi Mieli sinne.

Zephyriä vielä odotellaan, josko haluaisi tästä pentueesta pennun.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Zephyr
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 133
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 am

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Viesti Kirjoittaja Zephyr »

Jes! Ilman muuta varaisin sen pennun. ;) Suunnitelmia voit lukea tuolta aikaisemmasta viestistä, ja ainakin näin alustavasti nartun haluaisin.

// EDIT, eli Haltiapolun Boheemi Unelma olisi kiva nimi. :lol:
En voi tarjota lohtua sillä olen vain ihminen, en voi tarjota lämpöä sillä itsekin palelen.

Yritä tuijottaa koiraasi silmiin ja väittää, ettei eläimillä ole sielua.
Vastaa Viestiin