VOI LUKOTTAA kaikki löytäneet uudet kodit

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: cpkn, dkn, ivkn, toyvillakoiria (1u/3n)

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Isovillakoiranarttu Gendarme's New York kiinnostaisi minua. Tarjoaisin nartulle kodin Joy Visionista. Kisaaminen ei tällä hetkellä ole kovin aktiivista, mutta piskit kisaavat aina kun minulla vain suinkin liikenee aikaa ilmoitella niitä. Olisin kiinnostunut "Yolan" kanssa kisaamaan lähinnä käyttöpuolen kisoissa, sillä tarkoituksena olisi pistää (mikäli löydän / saan kuvattua) suhteellisen lyhyeksi trimmatun koiran kuvat. Mut niin. Sellainen tarjous. Jalostuksellista puolta en ole vielä edes miettinyt, mutta jos esimerkiksi sinulla kasvattajana olisi halua käyttää narttu eräänlaisen sijoitussopimuksen varjolla, olisi se varmasti hyvä vaihtoehto (mikäli hyviä tuloksia tulee).
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: cpkn, dkn, ivkn, toyvillakoiria (1u/3n)

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Kettu: Yola lähtee oikein mieluusti teille päin, lyhyessä trimmissä olevan koiran kuvat käyvät oikein hyvin :D Sijoitukseen en Yolaa haluaisi, kotona kun asustaa jo Yolan sisko, joten voit itse käyttää Yolaa jalostukseen jos haluat.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: cpkn, dkn, toyvillakoiria (1u/3n)

Viesti Kirjoittaja Netry »

Hei osaatko muuten sanoa, onko noissa Bardin kuvissa narttu vai uros? Siis kun laitoin sille kuvat ;)
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Mä sanoisin kyl et toi koira on narttu.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Kettu
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Yolasta muotoutuikin Nola. Eikä tullut ihan lyhyeksikään trimmattua, mutta nättihän se silti on.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: cpkn, dkn, toyvillakoiria (1u/3n), kaipailevat kotia!

Kiitos sivuista, Nola on kaunis tyttö :)

Uutena tullut nyt myyntiin saksanpaimenkoirauros Gendarme's Indeever. Pojasta enemmän ekassa viestissä.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Minnea
Kanada

Re: M: spu, cpkn, dkn, toyvillakoiria(1u/3n), kaipailevat kotia!

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Toisaalta voisin miettiä ton dalmatialaisneidin ottamista Ingalsiin. Mulla on ollut pitkään koneella käyttämättä pirretty dalmisnarttu ruskein pilkuin. : D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Kyllä neiti lähtisi teille päin, jos olet kiinnostunut :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Pienet ja suloiset villakoirat, dalmatialaistyttö, collieneiti sekä saksanpaimenkoirat Senna ja Inde etsivät yhä kotia >;
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

seibrin
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Re: M: saksanpaimenkoiria, collie, villakoiria, dalmatiankoira!

Viesti Kirjoittaja seibrin »

Dalmis kiinnostaisi.

Olen vielä melko uusi nykypäivän virtuaalikoira-harrastuksessa mutta olen netissä ja virtuaalikenneleiden maailmassa pyörinyt vuodesta 2005. Minulla on vain yksi virtuaalikoira (Priori, kääsna) ja haluaisin suuremman koiran kaveriksi ja harrastuksiin. Harrastuksiksi tulisi varmaan ainakin agility ja näyttelyt. Kisaan silloin kun sopivia kisoja löytyy ja mukaan ehtii. Kuitenkin voisin kuvitella kisaavani ainakin pari kertaa kuukaudessa tai useammin.. Se ei ehkä kuulosta suurelta mutta vietän paljon aikaa koiran kanssa muuten.
AD RTK1 RTK2 C.I.B. POHJ MVA FI MVA SE MVA NO MVA DK MVA EE MVA LV MVA RU MVA RKF-V FINNSIEGER Wanhan Purolan Wallstreet "Resko"
C.I.B FI MVA SE MVA EE MVA Lamigras Black Younger Panther "Kasko"
† muistoissa rakas Lamigras Black Pride Panther "Amor" 2003-2014

snautserit.net
Wolf
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Wolf »

Moi!

Olisin kiinostunut Jazzista eli senhän sivut ovat http://www.freewebs.com/iki_ihanan/jazz.htm nuo.
Se pääsisi yksityiseksi, ja pääsisi kisailemaan. Tota en mä tiiä mitä kirjoittaisin, mutta se siis tulis yksäriksi kuhan saan koodauksen niin sivut ovat valmiit. :D
karvaturri ja ylpeä siitä <3 INNOSTUS LOPAHTANUT; TAUKOILEE
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

seibrin kirjoitti:Dalmis kiinnostaisi.

Olen vielä melko uusi nykypäivän virtuaalikoira-harrastuksessa mutta olen netissä ja virtuaalikenneleiden maailmassa pyörinyt vuodesta 2005. Minulla on vain yksi virtuaalikoira (Priori, kääsna) ja haluaisin suuremman koiran kaveriksi ja harrastuksiin. Harrastuksiksi tulisi varmaan ainakin agility ja näyttelyt. Kisaan silloin kun sopivia kisoja löytyy ja mukaan ehtii. Kuitenkin voisin kuvitella kisaavani ainakin pari kertaa kuukaudessa tai useammin.. Se ei ehkä kuulosta suurelta mutta vietän paljon aikaa koiran kanssa muuten.
Hyvältä vaikuttaa (dallun kanssa pääsee myös PK-kokeisiin ;) vink), dallutyttö lähtee mieluusti sun luokse :D
Wolf kirjoitti:Moi!

Olisin kiinostunut Jazzista eli senhän sivut ovat http://www.freewebs.com/iki_ihanan/jazz.htm nuo.
Se pääsisi yksityiseksi, ja pääsisi kisailemaan. Tota en mä tiiä mitä kirjoittaisin, mutta se siis tulis yksäriksi kuhan saan koodauksen niin sivut ovat valmiit. :D
Jazz lähtee sun luokse, haluatko nuo kuvat mukaan vai onko sulla omasta takaa kuvat?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Wolf
Alkupalat

Voin ottaa ne kuvat :D

Edit // Sivujen teko alkakoon :D
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Ota vain, muista sitten vain copymerkinnät (c) Kuunsirppi ja linkki mailiini misuno[at]mbnet.fi :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Wolf
Alkupalat

Laitan myöhemmin muut, mutta sivut ovat nytten tälläiset
Lukittu