Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Maissi
Alkupalat
Viestit: 86
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 3:24 pm
Paikkakunta: Kauhajoki
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Maissi »

Huanoja uutisia. Nellin kuvat pitäävaihtaa, koska samat kuvat oli myös toisella sheltillä.
Varmaankin ota Apple Acresta nekin, mutta kovin hienoja soopelia narttuja ei sielä
enää ole käyttämättömänä...
Paimennukseen ollan ilmoitettu useamman kerrn mutta tuloksia ei ole vielä tullut.
Taukoilen kotiarestin takia.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Ellu »

oivoi. pääasia kuitenkin että sillä on kuvat.

asiasta villasukkaan niin mites pennunottajien kuvapuoli?
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Voisiko Ta Skeden I Vacker Hand muokata Vacker Handiksi? Sen voisin vaihtaa. Toi Winterapple jne.-teema kuulostaa musta paljon paremmalta.
Kuvat löytyy, en kyllä ole vielä varma, mutta kallistuisin ehkä enemmän uroksen puolella, mutta en sano vielä mitään.
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Kuvat löytyvät, soopeliuroksesta :D Tahtoo nähdä? ;)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^^Voin vaihtaa. ;)

^juu haluan nähdä!
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Tämmönen kuva urokselle tulisi :D
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 551
Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Mulle sitten jäi näköjään kevätbanaani kun en ollut ajoissa :D
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^Voithan sie ite kehitellä jonkun samoja saa käyttää kunhan jotenkin eroaa. Hassen kuva on ihana <3_<3
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 551
Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

En oikein osaa kehitellä nimiä... D:
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Ellu »

nosiis kai sä jtn marjoi/hedelmii tiiät enkuks noitten lisäksi? ni lisäät jonku vuodenajan perää vaa..
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 551
Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

No eh... Summermelon
/Äh, mä otan tuon Springbananan sitten.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Ookei. :D toi meloni oli kyl must aikas hyvä. ;)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Eimiä edelleen odotellaan. Onkos muilla kuvia kuin Hassella? (nosto samalla) jos eimi ei ilmesty menee pentu jollekkin toiselle jos kiinnostuneita on.
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Mulla on paljon kuvavaihtoehtoja :)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^laitatko näytille mitä oot ensisijasesti aatellu?
Vastaa Viestiin