Kirjavia italianvinttikoiria (Syntyneet! Sivuja?)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
jeanne
Nakkisotilas

Kirjavia italianvinttikoiria (Syntyneet! Sivuja?)

Viesti Kirjoittaja jeanne »

Nyt olisi aika Picardanin toiselle pentueelle. Pentujen olisi tarkoitus syntyi joulukuun alkupuolella. Etsin näille pienokaisille luotettavia koteja, jotka olisivat myös mahdollisimman pitkäaikaisia. Italiaanojen kanssa voi näyttelyiden lisäksi harrastella esim. koe- ja ratajuoksuja, agilitya ja miksei tokoakin. Sopivat siis pienestä koostaan huolimatta moneen puuhaan! Voin autella kiinnostuneita kuvien etsinnässä.

Isänä pentueessa on Saksasta tuotu VJWW-08 VJNW-08 VNW-08 VJCAW-08 VCAW-08 VJSWEW-08 VSWEW-08 VJLTW-08 BH VFIN TVA* Blue Britannia v.d. Elzener Rehau eli Bali. Näyttelyistä tuloksia löytyy mm. BIS1 -pentu, BIS2, BIS4, 4 x RYP1, 3 x RYP2, 8 x SERT. Balilla olisi hakemusta vaille Suomen kilpailulisenssi ratajuoksuihin, eli koejuoksuista tarvittavat kolme aikaa on kasassa. Agilityssa Bali kilpailee 2 -luokassa, ja tokossa se on vahvistusta vaille TVA. Luonteeltaan Bali on vilkas ja aktiivinen. Terveyden puolesta ei ole huomautettavaa, Bali lonkkakuvataan ennen pentuetta.

""Hieman pitkä kuono-osa, muuten hyvä pää. Hyvä kaula ja selkälinja. Aavistuksen pysty olkavarsi, hyvä lapa. Hyvin kulmautunut takaa. Hyvä rintakehä ja eturinta, hyvä vatsalinja. Hauska väritys." (25.11.2008 caza)

Emänä on sijoitusnarttuni Venäläiseltä kasvattajalta BH Tsarnovy Queen of Hearts eli Vin Indi, joka on saanut näyttelyistä RYP1, RYP2, 2 x SERT, 2 x CACIB 7 x ERI. Sillä on kaksi hyväksyttyä koejuoksuaikaa Suomen alaisista koejuoksuista, agilitysta 2 x VKUMA, maastoesteistä 2 x MEKUMA, tokossa narttu kilpailee avoimessa luokassa. Luonteeltan aivan ihana, ja muutoinkin se on varsin terve koira. Sukunsa puolesta hyvin lupaava.

"Erinomaiset liikkeet, kaunis pää. Hyvät rungon mittasuhteet." (7.6.2008 Eros)

Erittäin lupaavalle urospennulle etsitään sijoituskotia yhden tai kahden pentueen sopimuksella.

Varaukset (4/6)
u. Picardan Bounty Hunter (Henji)
n. Picardan Blondie's Harvest (Lania & kasv.)
n. Picardan Blue Baltia (iammore)
u. Picardan Bristol Savage (Ember)

Nimiä
u. Picardan Band of Brothers
u. Picardan Blues Way Shoes

n. Picardan Bells of Ireland
n. Picardan Brooklyn Bridge
Lania
Kanada
Viesti:

Re: Kirjavia italianvinttikoiria

Viesti Kirjoittaja Lania »

Täältä löytyy kiinnostunut! (: Olen pitkään ihastellut kirjavia italianvinttikoiria ja nythän sattui sopivasti, mahdollinen pentu upeista vanhemmista.

En olisi aivan varma minne pentu pääsisi, vahvasti olen miettinyt että menisi varmaankin noutajien pariin Kickbluehun, josta löytyykin jo aika monta erirotuista koirakkoa. Kisanäyttöä voit katso esim. vaikka kaikilta Borderweldin koiriltani, sekä myös vaikka Kickbluesta. Olen aktiivinen kisaaja kentillä ja monipuolisesti tulee aina koirien kanssa lajeja kokeiltua. Pennun kanssa suunnattaisiin ehdottomasti aktiivisesti ainakin rata - ja koejuoksuihin, agilityyn ja tottelevaisuuteen. Näiden ohella myös esim. flyballia, maastoesteitä ja mahdollisesti ehkä koiratanssia tulisi harrasteltua. Näyttelyt myös tärkeänä osana.

Voisin mahdollisesti olla kiinnostunut tuosta sijoitusuroksesta, että olisin ainakin yksi halukas sen ottamaan (: Mutta näin, aktiivisen ja ehdottomasti pysyvän kodin tulisi pentu saamaan. Mutta jos minulle sitten pentu lähtee, niin uros voisi silti minulle tulla, nartullekin tosin kuvat löytyisi, muttamutta, ja mieluinen nimi olisi tuo Picardan Bristol Savage.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
jeanne
Nakkisotilas

Tosi mieluusti antaisin sulle yhden pennun, joten laitan siis uroksen varaukseen nimellä P. Bristol Savage. :) Mukavaa saada lisää harrastajia tämänkin rodun pariin, kun näitä ei tosiaan hirveän montaa virtuaalimaailmassa ole.

Onko sulla muuten vielä kuvalupia johonkin kenneliin? Jos ei, niin voisin laittaa joitain kenneleitä, josta itse sain luvat. Käytän kuvia itseasiassa vaan yhdestä paikasta, joten ne muut ovat ihan vapaata riistaa :mrgreen:

//Niin ja mielestäni sijoituskoira ei voisi parempaa kotia saadakkaan, joten jos se kiinnostaa sinua nii se sopisi kyllä mulle vallan mainiosti.
Lania
Kanada
Viesti:

^^ Mahtavaa! Itseasiassa eilen kyselin lupia ja sain jopa nyt jo kolme myöntävää vastausta, joten kolmet kuvaluvat kyllä löytyy (: Ja sijoitus kyllä kiinnostaisi erittäin paljon nyt kun kuvalupiakin tuli saatua, että olisin halukas sen sitten ottamaan (:
Tässä paikat, joista sain luvat Uwharrie, Raindance ja Voici. Jos jaksat/ehdit niin olisi kiva jos sanoisit jos tuolta löytyisi joku komia poika, kun itse en vielä niin rotua hyvin tunne, niin varmasti tiedät vähän paremmin :'D.
Kuva
  • your my lucky ace
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Voit poistaa mun alustavan varauksen. Sain juuri varmistettua varauksen aussipentuun, niin parempi saada näille naperoille enemmän kisaava koti. :)

Ihanaa että Lania on kiinnostunut! ^^
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Vää mua olis kiinnostanut mutta tällä kertaa joutuu jättää väliin (= mulla on jo 2 kisaamatonta vinttaria).
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Mä funtsin vähän. Kiinnostais ihan mielettömästi.
jeanne
Nakkisotilas

Henji, ookei :)

Mariza, en välttämättä etsi näille pennuille mitään superkisaavia koteja, kunhan silloin tällöin käy vaikka näyttelyissä (siinähän sen ilmoittaa kun muutkin koirat :mrgreen: ) ja vaikka kokeilee ratajuoksuja. Eli en mitään kauheita kilpailupaineita kasvattien omistajille aseta.

Milla, mieti vaan rauhassa. Hienoa, että kiinnostaa :mrgreen:

Lania, katsottiin cazan kanssa noita kuvia tänään, ja laitan tähän nyt muutamia koiria, jotka pistivät meidän molempien silmään kauniina. Voicista Voici Thief of Hearts ja Voici Win Lose or Draw (vaikka jälkimmäinen ei päänsä puolesta ehkä kaikkein rodunomaisia, niin muutoin tosi nätti). Uwharriesta Uwharrie Kismet Wildeyed N' Wicked (eturintaa lukuunottamatta :D) ja Grayson's Flower Power, joka oli kyllä valitettavasti väärää sukupuolta.. Tuolta Raindancesta emme kyllä löytäneet yhtään rakenteellisesti tosi kivan näköistä koiraa, vaikka kuvat olivat kieltämättä tosi kauniita. Mutta kerro vaikka jotain omia suosikkejasi :D

//sori taas tuli tällänen hymiömaraton...
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

jeanne kirjoitti:Mariza, en välttämättä etsi näille pennuille mitään superkisaavia koteja, kunhan silloin tällöin käy vaikka näyttelyissä (siinähän sen ilmoittaa kun muutkin koirat :mrgreen: ) ja vaikka kokeilee ratajuoksuja. Eli en mitään kauheita kilpailupaineita kasvattien omistajille aseta.
Okei, haa, mii! Ajattelin erittäin vahvasti näyttely-/juoksupainotteista koiraa mutta samalla ettei se ehkä riitä sulle, muttaah. :D Eli voisin sit naperon ottaa. ^^ Sukupuolesta en vielä osaa sanoa mitään, odotan kahden uuden kuvaluvan vahvistusta jos onnistais. ;)
jeanne
Nakkisotilas

Henji, okei, no mahtava juttu :D Näyttely/juoksupainotteinen kisaaminen sopii minulle mainiosti!
jeanne
Nakkisotilas

Nostetaas tätä, pentuja yhä vapaana.

Mietin, että pentue voisi syntyä vaikkapa 20.12.
Lania
Kanada
Viesti:

Minulle sopisi ainakin tuo syntymäaika, itsellä vielä mietinnässä mitkä kuvat tulisivat käyttöön, olen miettinyt Voicista Voici Thief of Heartsin ja Voici Win Lose or Drawin välillä kyllä aikalailla. Uwharriesta pidän todella paljon kyllä Grayson's Flower Powerista, mutta valitettavasti se onkin se narttu elikkä tällä kertaa väärää sukupuolta (ehkäpä jos olet miettinyt jotakin toista pentuetta niin voisin säästellä tämän kyseisen nartun kuvia seuraavalle pentueelle :'D).
Mutta sitten taas olisi se mahdollisuus että ottaisin sitten nartun, muttamutta kun oli tuo sijoitusuros homma mahdollinen niin täytyisi siitä sitten luopua niintuota.
Kuva
  • your my lucky ace
jeanne
Nakkisotilas

Ota vaan mielestäsi kivoimmat kuvat, sukupuolta voi hyvin vielä vaihtaa. Jos sijoituksesta olet kiinnostunut, niin voin myös nartun antaa sijoitukseen. Mutta ihan kuinka vain sijoitus tai ilman sijoitusta kumpi sukupuoli tahansa käy mulle hyvin :D Tuo G. Flower Power on kyllä tosi kaunis!
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Luulen että otan uroksen (sain vihdoin yhden vahvistuksen kuvaluville ja yhden uroksen kuvia tässä mietin, ei ne kuitenkaan mitään huippuja ole), joten varaampas tämän:
u. Picardan Bounty Hunter

// Syntymäaika kuullostaa hyvältä :)
jeanne
Nakkisotilas

Henji, laitan sulle tuon nimen varaukseen :)
Vastaa Viestiin