M: Kaksi menestynyttä collieta uuteen kotiin

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Millis
Le-ppä-ker-ttu

M: Kaksi menestynyttä collieta uuteen kotiin

Viesti Kirjoittaja Millis »

Nyt kun minulla on tuo Piikkilangan taas nousttu pystyyn, kaikki aikani menee siihen ja sen koirien kisauttamiseen ja hoitamiseen. Valitettavasti siis nyt joudun luopuman kahdesta rakkaasta colliesta, joita olen pitänyt silmäterinäni jo pitkään. Päätös oli vaikea, sillä pidän näistä kahdesta koirasta kovasti. Kuitenkin tämäkin on pakko tehdä, sillä jo yli kuukauden tuo kaksikko on vain seisonut tekemättä mitään - ei ole inspistä niin minkäs sille voi, sivujakaan ei ole päivitetty aikoihin.

Eli myynnissä ovat nyt sitten Candy ja Dexter. Ulkoasun koodauksen saa mukaan, kuten myös luonteen, ja kaikki muut mahdolliset tekstit. Kuvat eivät tule mukaan. Huomioikaa, että olen näiden kahden uudesta kodista tarkka. Haluan, että niillä jatketaan tulevaisuudessakin aktiivista kisausta, eikä niitä jätetä lojumaan. Candylla saa teettää pentuja, kohtuudella, mutta Dexterille ei enää pentueita. Laitelkaa kennelistänne kisa- ja sivunäyttöjä. Yksityiseksikin voin myydä, kunhan omistaja vaikuttaa sopivalta ^^

Mieti tarkkaan. En tahdo, että nämä koirat joutuvat kiertoon. Jos kuitenkin jostain syystä joudut myymään koiran, siitä ei tarvitse ilmoittaa minulle eikä sitä tarvitse minulle ensin tarjota. Mutta saatan välillä käydä tarkastamassa koirien uusia sivuja ja jos näyttää epäaktiiviselta, niin minulla on oikeus ottaa koira takaisin ja myydä se jonnekin aktiivisempaan kotiin.

Näin.
Kuva

PIIKKILANGAN - päk in pisnes.
Jenna
Kanada

Re: M: Kaksi menestynyttä collieta uuteen kotiin

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Kauan on haaveissa ollut pk. collie kenneliini. Pitkään olen miettinyt pennun ja aikuisen välillä ja tässä olisi oikea tilaisuus saada koira jota en onnistu enää pilaamaan :D Eli olisin kovin kiinnostunut Tunturisuden Sweet Candy. Hän pääsisi hakemaan tarvittavat toko tulokset ja noita pk puolen juttuja pääsisi jatkamaan, maastoesteet on mulle noiden pienempien koirien kohdalla tuttu asia joten niihin mukaan myös, vepeä on ennenkin harrastettu koirien kanssa. Haluaisin myös noita pelastuskoira juttuja jos sulla ei ole asiaa mitään vastaan.

Koira pääsisi Petite's kenneliin (linkki ak) ja vaikka lauman koko näyttää suurelle tätä olen tosiaan pitkään miettinyt! Pentuja en tiedä. Ehkä ehkä ei. Katsotaan sitä kun aikaa olisi jonkun verran mennyt eli ei ainakaan ennen kesää :D

Kenneli http://www.geocities.com/virt_nasu/
kisa ja sivu
http://www.geocities.com/virt_nasu/isla.html
http://www.geocities.com/virt_nasu/nasu.html
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

ÄÄH!! Myytkö sä Yazzy's Caffe Cappuchinon ja Tunturisuden Sweet Candyn 0__0 OOh, tulen niin kuolaamaan noita. En kuitenkaan viitsi ottaa enempää kun oálkaa toi koirakiintiö täynnä olemaan, kyllä noi saa Millis hyvät kodit.

Kysyn vaan että jos siis sopisi ettei Dexterillä tehtäisi enää pentueita ^^ Kun sillähän on jo kaksi pentuetta eli 8 pentua maailmalla ja niitäkin käytetään jalostukseen, niin ajattelin vaan ettei suku tulisi liian yleiseksi. Tää oli vaa tallanen ehdotus :D
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Millis
Le-ppä-ker-ttu

Jenna; Kennelisi vaikutti ihan mukavalta paikalta, laitan harkintaan :)

Wolfie; Juu, pakko :S Hyvä kun huomautit muuten tuosta, laitankin hiukan korjausta tilanteeseen tuohon ekaan viestiin 8)
Kuva

Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Candy todellakin kiinnostaisi kun sillä on niin paljon tunnearvoa, kun oli kuiteskin mun eka virtuaalikoira, mut katton kuvatilanteen läpi ja mietiskelen tätä.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Millis
Le-ppä-ker-ttu

Eikö näitä oikeasti kukaan halua?

Candy menee nyt Jennalle.
Kuva

Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Kiva että Candy saa hyvän kodin. :) Mutta toivoisin että jos Jenna haluaa teettää Candylla vielä pennut, niin se pentue olisi kooltaan sellainen max. 3, vaikka evm- sukuinen onkin :>.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Millis
Le-ppä-ker-ttu

Fanni kirjoitti:Kiva että Candy saa hyvän kodin. :) Mutta toivoisin että jos Jenna haluaa teettää Candylla vielä pennut, niin se pentue olisi kooltaan sellainen max. 3, vaikka evm- sukuinen onkin :>.
Seelvä juttu 8)
Kuva

Wolfie
Höpsö veitikka

Millis, ääh. Mä niiiin kuolaan Dexteriä. Onko sun mielestä 10 koiraa liikaa yhteen kenneliin?
Tekisi niin mieli pyytää tota mutta en millään viitti. ÄÄH. :D
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Millis
Le-ppä-ker-ttu

Wolfie; Anna palaa, eikai 10 koiraa ole liikaa jos jaksat pitää huolta kaikista 8) Laittele vaan rohkeasti näyttöä ja muuta ^__^
Kuva

Wolfie
Höpsö veitikka

Ääh, ei saa! :D no jos nyt kuitenkin ottaisin. toihan on kuitenkin mun B-pentueen isä ja muutenkin nätti otus.

Koira tulisi Wolfeye's nimiseen kenneliin joka on laoittanut toimintansa vuoden 2008 alussa, eli melkein vuoden ollut pystyssä. kennelini kasvattaa pk ja lk collieita mutta mukana on myös pyörinyt samojedi ja hetken yksityisenä pidetty bordercollie.
Kisaisin dexterillä tietysti edelleen kaikissa niissä missä se ei ole jo valio käyttöpuolella kisaisin sillä ainakin ivelä vk3 ja Fh3 asti. Näytössä kisailin myös mutta minulla ei ole mitään kunnollisia kuvia ja usein olenkin ottanut kuvat itse tai pummaillut joiltakin kuvia ^^Suurempaa näyttelymenestystä ei siis ole oletettavissa. Kisa näyttönä voisin näyttää [url0http://www.geocities.com/kennuwolfie/frukke.htm]tätä[/url] ja tätä kaikki tulokset olen itse kovalla työllä hankkinut.
Koira ei jäisi pelkästään lojumaan jonnekkin nurkkaan vaan yritän sillä edelleen ylläpitää kisausta, pentueita en enää teetä sillä jälkikasvua on jo tullut ihan tarpeeksi. Kuulumisia ilmoittelisin heti kun kerkiän, Dexter tulisi saamaan lopullisen kodin meiltä.

Ilmoitteles jos vakuutuit
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Millis
Le-ppä-ker-ttu

Wolfie; Juu, voisinpa tuon Dexterini sinulle antaa 8) Uudet sivut parin viikon sisään, saat siis sivuilta kaikki tekstit ja ulkoasunkin jos tahdot, muttet kuvia. Käyn sitten aina silloin tällöin katselemassa Dexterin kuulumisia ^^
Kuva

Millis
Le-ppä-ker-ttu

Jenna; Sinulle lähetinkin jo yksityisviestiä Candystä, oletko huomioinut?

Wolfie; Juu, voisinpa tuon Dexterini sinulle antaa 8) Uudet sivut parin viikon sisään, saat siis sivuilta kaikki tekstit ja ulkoasunkin jos tahdot, muttet kuvia. Käyn sitten aina silloin tällöin katselemassa Dexterin kuulumisia ^^
Kuva

Jenna
Kanada

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Candy tulee saamaan uuden sivun tänään =)
Wolfie
Höpsö veitikka

Teen Dexter-herran sivut tänään. Mukavaa että annat koiran minulle. Kuvia ei mulla nyt heti ihan tähän hätään ole mutta hankin ne pian.

editto// Dexter esittäytyy uudella sivulla. Lisättävää? Korjattavaa? En ehdi koko kisakalenteria sille vielä päivittämään mutta pian kyllä sen laitan kuntoon.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Vastaa Viestiin