M: Dream lopettaa: spn, spu, samnx2, samu, bichonx2, lpkn...
-
sasu.
- Sumopainija
Re: M: Dream lopettaa, porukkaa myyntiin
Mäkin piipahdan täällä, Jacya kiitos tosi paljon sivuista ja Tuike saa varmasti todella hyvän kodin. 8)
Muille en vielä vastaile ku pitää keskustella Pehkon kanssa tarkemmin mesen puolella.
Muille en vielä vastaile ku pitää keskustella Pehkon kanssa tarkemmin mesen puolella.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Voi ei, Dream ei saa lopettaa 8'<
Mie otan kasvattini Rekiyön Maailmanrauhan sitten näköjään toiseksi asukkaaksi Harmaaseen Aaveeseen. Se kun kumminkin mun oma ihQ rax pox kasvatti hanipöö, mun on niiq pakko saada se takasin!
...vaikka mulla ei ole sille kuvia ja sillä pitää olla hyvät kuvat. Ja tarkotus oli pidättäytyä yhessä, max. kahessa koirassa (nyt niitä tulee olemaan kolme, jahka Haltiapolusta tulee pentunen..).
Näytän raksukasvattini sivut jahka kerkeilen ne tässä tänään väsäilemään. Kuvien ettimisessä kestää!
/Sori Ricea, en huomannutkaan edes että oot ihastunut Koomaan. Meitä on kaks. Mutta ota ihmeessä joku muu noista siperialaisista, ne on sentään kisattujakin! (tajusin just että Kooman kanssa pitää alottaa puhtaalta pöydältä..).
Ja mulle ei muuten kukaan uskaltautunut kysymään Kooman myymisestä, onneks äkkäsin tän ite..
/Rekiyön Maailmanrauha "Kooma"
Mie otan kasvattini Rekiyön Maailmanrauhan sitten näköjään toiseksi asukkaaksi Harmaaseen Aaveeseen. Se kun kumminkin mun oma ihQ rax pox kasvatti hanipöö, mun on niiq pakko saada se takasin!
...vaikka mulla ei ole sille kuvia ja sillä pitää olla hyvät kuvat. Ja tarkotus oli pidättäytyä yhessä, max. kahessa koirassa (nyt niitä tulee olemaan kolme, jahka Haltiapolusta tulee pentunen..).
Näytän raksukasvattini sivut jahka kerkeilen ne tässä tänään väsäilemään. Kuvien ettimisessä kestää!
/Sori Ricea, en huomannutkaan edes että oot ihastunut Koomaan. Meitä on kaks. Mutta ota ihmeessä joku muu noista siperialaisista, ne on sentään kisattujakin! (tajusin just että Kooman kanssa pitää alottaa puhtaalta pöydältä..).
Ja mulle ei muuten kukaan uskaltautunut kysymään Kooman myymisestä, onneks äkkäsin tän ite..
/Rekiyön Maailmanrauha "Kooma"
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
No, jos en kerta Koomaa saa (:<<< mun ilkee Ramini! hehhe) ni kävisköhän, että ottaisin Lumihiutaleen Lemonaden? Ja samalla myyntipuheella tietty :D
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ramille suurkiitos vastauksesta, hienot uudet Kooman sivut! Mun oli tarkoitus kyllä kysyä sulta Kooman myynnistä, en mä sitä pimeästi olisi mennyt luovuttelemaan...
Mutta mutta... Siis tuon Fightyn ja Lemonin myymisestä pitää vielä sasu.n kans jutella. Tänään toivottavasti pääsen koneelle aika hyvin, niin toivonpa sit sitten et sasu.kin on siellä. <: En osaa vielä yhtään sanoa omaa kantaani lähtisivätkö teille, sillä tuo kisautus ei ole toistaiseksi mitenkään veretseisauttavaa, mutta koska uusista kenneleistä on kysymys, niin pitää katsella hieman. <: Sasu.n kanssa näistä asioista varmaan tulemme sitten juttelemaan. <:
Mutta mutta... Siis tuon Fightyn ja Lemonin myymisestä pitää vielä sasu.n kans jutella. Tänään toivottavasti pääsen koneelle aika hyvin, niin toivonpa sit sitten et sasu.kin on siellä. <: En osaa vielä yhtään sanoa omaa kantaani lähtisivätkö teille, sillä tuo kisautus ei ole toistaiseksi mitenkään veretseisauttavaa, mutta koska uusista kenneleistä on kysymys, niin pitää katsella hieman. <: Sasu.n kanssa näistä asioista varmaan tulemme sitten juttelemaan. <:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
^ Mun kisautukseni ei kyllä koskaan tule olemaan mitään vertaseisauttavaa, koska kisaan oman fiiliksen ja ajan mukaisesti. Joten, jos se siitä nyt on kiinni, niin taidan jättää tällä kertaa väliin.
/edit: En taida sitten juu ottaa, koska paikat on muutenki ihan täynnä. Anteeksi.
/edit: En taida sitten juu ottaa, koska paikat on muutenki ihan täynnä. Anteeksi.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
-Roba
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mä voin kyllä odotella :)
Ja kaikki tämä ilman rommin pisaraakaan!
Saisiko olla pieni puraisu?
Epäaktiivisuutta ilmassa, anteeksi kaikille ):
-
sasu.
- Sumopainija
Ramille kiitokset sivuista.
Ricea, ok.
-Roba, Pehkon kanssa mietimme pitkään miten on lähteekö Siri sinulle ja tulimme kuitenkin siihen tulokseen että tällä kertaa ei. Sinulle on nyt tulossa minultakin porokoirapentu ja muutamia muitakin koiria on, joten aika saattaa loppua kesken vaikka se ei nyt siltä tunnu. Valitettavasti nyt näin. :/
Ricea, ok.
-Roba, Pehkon kanssa mietimme pitkään miten on lähteekö Siri sinulle ja tulimme kuitenkin siihen tulokseen että tällä kertaa ei. Sinulle on nyt tulossa minultakin porokoirapentu ja muutamia muitakin koiria on, joten aika saattaa loppua kesken vaikka se ei nyt siltä tunnu. Valitettavasti nyt näin. :/
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
- Snoe
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Olettekos te minun kohtaloani saaneet päätettyä? ;3
Lähettelin muuten Pehkolle minun "kisakalenterin", kun en jaksanut eilen lisäillä sivuille tuloksia.
Lähettelin muuten Pehkolle minun "kisakalenterin", kun en jaksanut eilen lisäillä sivuille tuloksia.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Snoe, mietiskelemme vielä tuota su kohtaloasi. :D Sullakun on vähän vanhempi ''uus kennel'', eli sulla olis periaatteessa ollut aikaa kisata noilla koirilla vielä hieman enemmänkin, mutta oot kuitenkin niin vasta alottanut. Kyl me viimistään ylihuomenna päätetään, lupaan!
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
-Roba
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Selvä, kiitos kumminkin :3
Ja kaikki tämä ilman rommin pisaraakaan!
- Snoe
Mie en oikeen himokisaaja ole, periaatteessa tulee kisoja lisättyä kalenteriin pari kertaa / kerran viikossa.. joskus sitten menee innostus, ja vasta seuraavana viikkona kisaan ^^ ''
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Vieläkö Dream's Laikku on myynnissä?
Olisin kiinnostunut siis hänestä, asustamaan tulisi Lumikirsuun (alla linkki, tällä hetkellä on menossa kylläkin leiskanvaihdos), tottakai :D
Ja ja, jos Laku Lumikirsuun muuttaa, niin ainakin hänestä kisattaisiin agilityn ja valjakkoajon valio, lisäksi näyttelyissä käytäisiin. Voi olla että muitakin lajeja vielä tulisi mukaan.
Olisiko Lakulla mahdollista joskus hamassa tulevaisuudessa teettää pientä pentuetta, kunhan nyt saadaan ensin tuloksia?
Jos lisä-infoa haluatte, niin laittelen sitä huomisen puolella :D
Olisin kiinnostunut siis hänestä, asustamaan tulisi Lumikirsuun (alla linkki, tällä hetkellä on menossa kylläkin leiskanvaihdos), tottakai :D
Ja ja, jos Laku Lumikirsuun muuttaa, niin ainakin hänestä kisattaisiin agilityn ja valjakkoajon valio, lisäksi näyttelyissä käytäisiin. Voi olla että muitakin lajeja vielä tulisi mukaan.
Olisiko Lakulla mahdollista joskus hamassa tulevaisuudessa teettää pientä pentuetta, kunhan nyt saadaan ensin tuloksia?
Jos lisä-infoa haluatte, niin laittelen sitä huomisen puolella :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Hmm.. onkos Dream's Sirkkua vielä kyselty? Minua nimittäin voisi kiinnostaa jalostuskäyttöön lpk narttu. Tosin jos ei Sirkkua saa käyttää niin ei sitten :< Tultaisiin kisaamaan missä lajissa milloinkin, satuin juuri palveluskoira kokeista innostumaan niin niissä ainakin. Koira tulisi siis minulle Gayaneeseen, en ole mikään maailman aktiivisin kisaaja mutta kisaaja kuitenkin. Eli voisin ottaa Sirkun meille asumaan, kerro jos tarvitset lisätietoa, kuvat tulisivat olemaan todennäköisesti piirretyt.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Snoe, Lemon lähtee nyt sitten sulle. (: Sivuja saa alkaa tekemään, toivottavasti kisaat ja pidät pienestä hyvää huolta!
Sekhmet, Laku lähtee sulle ehdottomasti! Siekin voit alkaa tekemään sivuja.
Pöpö, sasu.n kanssa mietittiin ja tultiin nyt siihen tulokseen, ettei Siri sinulle lähde. En ole nähnyt sua oikein missään käyttöpuolen kisoissa kisaamassa koirillasi ja Siri on kuitenkin vielä niin nuori koira, jolla ei ole paljon kisautustuloksia, että sen voisin kevein mielin sinulle antaa. Jalostuskin hieman epäilyttää, etenkin tuo kisauspuoli, että kuinka vähillä tuloksilla olisit sitten pentuja teettämässä.
Vielä on paljon porukkaa myynnissä!
Sekhmet, Laku lähtee sulle ehdottomasti! Siekin voit alkaa tekemään sivuja.
Pöpö, sasu.n kanssa mietittiin ja tultiin nyt siihen tulokseen, ettei Siri sinulle lähde. En ole nähnyt sua oikein missään käyttöpuolen kisoissa kisaamassa koirillasi ja Siri on kuitenkin vielä niin nuori koira, jolla ei ole paljon kisautustuloksia, että sen voisin kevein mielin sinulle antaa. Jalostuskin hieman epäilyttää, etenkin tuo kisauspuoli, että kuinka vähillä tuloksilla olisit sitten pentuja teettämässä.
Vielä on paljon porukkaa myynnissä!
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Snoe
Kiitos! Teen sivut heti kun menen kotia, olen nyt pikkuserkkuni luona, joten ei ole FTP:tä .3
Tietysti kisailen, ja hyvää huolta tulen pitämään!
Niin kysyikin tätä jo, mutten vastausta löytänyt; eli onkos Lemonilla mahdollista ehkä joskus pentuettakin teettää? ;3
Tietysti kisailen, ja hyvää huolta tulen pitämään!
Niin kysyikin tätä jo, mutten vastausta löytänyt; eli onkos Lemonilla mahdollista ehkä joskus pentuettakin teettää? ;3