Kleinspitzherralle morsian

Etsitkö nartullesi tai uroksellesi yhden yön seuraa? Haluaisitko tarkistaa tämän hetken kuumimmat urokset omassa rodussasi? Tee se täällä!
Milzu
Alkupalat
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 9:05 am

Kleinspitzherralle morsian

Viesti Kirjoittaja Milzu »

PEIKONHAMPAAN MÖRRIMÖYKKY alias Mörkö on evm-sukuinen komea ja menestynyt kleiniherrasmies.
Mörköä voisi kuvata sisukkaaksi, nokkelaksi, hieman itsepäiseksi ja ehdottoman uskolliseksi.
Mörkö nauttii eniten näyttelyharrastuksestaan ja se näkyy ylväänä kehäesiintymisenä. Sen lisäksi Mörkö on todella komea, joten poju on menestynyt hienosti näyttelyissä, kuten kisakalenterista näkyy. Sertejä, cacibeja sun muita en rupea listaamaan, mutta täytyy kuitenkin mainita, että Mörkö on Euroopan voittaja 07 sekä Ruotsin voittaja 07. Koiratanssiakin Mörkö harrastaa aktiivisesti ja käyttäytymiskoe on tullut suoritettua.

Möröllä ei ole aikaisempia pentueita, mutta etsii epätoivoisesti itselleen kaunista neitoa! Jos sopiva tyttö löytyy, pentue syntyy siis hänen kennelnimensä alle, mutta itse ottaisin mielelläni yhden pennun. Ehdotuksia alle!
Slee
Alkupalat
Viestit: 70
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:50 pm

Re: Kleinspitzherralle morsian

Viesti Kirjoittaja Slee »

Minulla olisi kleinspitz naaras, joka etsii miestä ja olen juuri ajatellut jos nyt tekis Faralla pennut kun jotain tuloksii sivuillakin. Naaraan sivut ovat tässä! Toivottavasti saataisiin tästä pentue ;D
Milzu
Alkupalat
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 9:05 am

Re: Kleinspitzherralle morsian

Viesti Kirjoittaja Milzu »

Fara kuulostaa juuri sopivalta tyttöseltä Mörölle! Voisinkohan jo nyt varata pentueesta yhden nartun?
Slee
Alkupalat
Viestit: 70
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:50 pm

Re: Kleinspitzherralle morsian

Viesti Kirjoittaja Slee »

Pentue voisi syntyä heinäkuunlopulla kun lähden nyt 3 viikkoa lomalle, mutta varaan sinulle yhden narttu pennun ja teen nyt oman topikin tälle ;)
Vastaa Viestiin