Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (Nimet!)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (Nimet!)

Viesti Kirjoittaja Eros »

Kuva

Sawqueniin olisi suunniteilla heinäkuun alkuun salukipentuja. Pentueesta ei tulisi kovin suurta, max 3 pentua. Vanhemmiksi olen kaavaillut Midnight's Saluqis Fabollanahia ja Filyra´s Aviumia. Molemmat vanhemmat ovat terveitä ja kisautettuja yksilöitä. Kummallakaan ei ole aikaisempia pentueita.

Jos olisit kiinnostunut niin kerrothan mihin pentu olisi menossa, mitkä kuvat sille olisi tulossa ja kisautusnäyttöä haluaisin myös nähdä vähäsen. En omista Welho-tiliä, joten en veloita pennuista mitään. Tämä on nyt alustava kysely ja jos pennuille löytyisi kodit niin sitten laitan tarkempaa infoa.

Varaukset 3/3:
- Eros x uros
- Damaa x uros
- wenya x narttu

Nimet:

Urokset:
- Sawquen Aladdin
- Sawquen Aragorn
- Sawquen Audi
- Sawquen Asahi
- Sawquen Armani
- Sawquen Anubis - Damaa
- Sawquen Achilles
- Sawquen Aztec
- Sawquen Ashen
- Sawquen Arroyo
- Sawquen Armada
- Sawquen Alabama
- Sawquen Amigo
- Sawuqen Abracadabra - Eros


Nartut:
- Sawquen Ariel
- Sawquen Aischa
- Sawquen Amazon
- Sawquen Athena - wenya
- Sawquen Akira
- Sawquen Alayna
- Sawquen Andalucia
- Sawquen Aphrodite
- Sawquen Adrienne
- Sawquen Agatha
- Sawquen Andromeda
- Sawquen Arlena

- Pennut syntyvät 30.6.2008!
Avatar
Damaa
Alkupalat
Viestit: 61
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 11:34 am
Paikkakunta: KPO
Viesti:

Re: Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (alustava kysely)

Viesti Kirjoittaja Damaa »

Hei! Minua voisi kiinnostaa salukiuros. Se menisi Midnight's Saluqisiin, kuten varmaan osasit arvata kun olen sinulta aikasemmin jo kaksi koiraa ostanut :'> Kuvista ei ole ongelmaa, niitä on nykyisin kun koiramäärä on vähän pienempi.
Kisautusnäyttöä olisi tässä ja tässä.
Niistä kuvista, ajattelin itse jompaa kumpaa näistä koirista, mitä itse olet mieltä? Voin toki etsiä toisetkin kuvat jos eivät kelpaa, mulla on joitain omia otoksia, mutta siitähän me voitaisiin keskustella mesessä? :'>
LIES ARE COMING BACK IN STYLE
koirat ja koulu vie aikaa, koneella olo vähenee
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (alustava kysely)

Viesti Kirjoittaja Eros »

Laitoin sinulle varauksen. Molemmat urokset olivat nättejä, minulle on oikeastaan ihan sama kumman haluat laittaa. ^^
Jos tämän enempää varauksia ei tule, niin katselen nimiä ja valitsen päivän jolloin ne syntyvät. :)
Risto
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4309
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:30 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (alustava kysely)

Viesti Kirjoittaja Risto »

Mulle saluki pentu! Kuvia ei ole, mutta olen menossa elonäyttelyyn heinäkuun lopulla, jolloin saisin kuvat toivottavasti, tai sitten alan kyselemään joltain. Olisin halukas ottaman nartun, mutta jos en saa kuin uroksista kuvia, niin uroskin käy. D: Kunhan saan pikku saluki pennun. Oon jo jonkin aikaa haaveillut ottaa pretendiin (www.freewebs.com/pretendpoms/) salukin, mutta en oo vain saanut aikaiseksi ottaa. Mutta nyt kuin tälläinen hyvä pentue tuli eteen, niin päätänpä nyt heti laittaa viestiä! Pennun kanssa kisattaisiin enimmäkseen näyttelyissä ja olisi kiinnostusta aloittaa maastoeste harrastus! :D Yritän kisailla ahkerasti, mutta en yritä ottaa mitään stressiä kisaamisen suhteen, joten ei kannata odottaa, että osallistumme jokaikiseen kisaan. Mutta ainakin jokaiseen näyttelyyn pyrimme osallistumaan..

No miten ois, oisikko valmis myymään mulle saluki pennun?
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (alustava kysely)

Viesti Kirjoittaja Eros »

Tottahan toki saat pennun! Kisaamisen ei tarvitse olla mitään 24/7 eli sitä tahtia kisauttaa mitä itse haluaa. Kuvillakaan ei ole kiire, mutta jos et nartusta saa kuvia, niin minulla löytyy jotain kuvia täältä ja sieltä saa valita kuvat jos löytyy mieleiset.

Laita nimiehdotuksia esille kohta ja valitsen tuon syntymäpäivän. ;)
Avatar
Damaa
Alkupalat
Viestit: 61
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 11:34 am
Paikkakunta: KPO
Viesti:

Re: Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (Nimet!)

Viesti Kirjoittaja Damaa »

Minä haluaisin tuon Sawquen Anubiksen itselleni :'>
LIES ARE COMING BACK IN STYLE
koirat ja koulu vie aikaa, koneella olo vähenee
Risto
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4309
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:30 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (Nimet!)

Viesti Kirjoittaja Risto »

Mä haluisin mun salukin nimeksi Sawquen Athena. <:

Jos en saa silloin elonäyttelyssä salukeista kuvia, niin saisinko sitten tämän nartun kuvan käyttöön http://picasaweb.google.com/Kivisiili/F ... 8434841618 ?
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (Nimet!)

Viesti Kirjoittaja Eros »

wenya kirjoitti:Mä haluisin mun salukin nimeksi Sawquen Athena. <:

Jos en saa silloin elonäyttelyssä salukeista kuvia, niin saisinko sitten tämän nartun kuvan käyttöön http://picasaweb.google.com/Kivisiili/F ... 8434841618 ?
Juu saat, varasin tuon nimen sinulle.

Sivuja saa tehdä jo, kisautuksen saa aloittaa vasta kun pennut ovat syntyneet.
Risto
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4309
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:30 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (Nimet!)

Viesti Kirjoittaja Risto »

http://www.freewebs.com/pretendpoms/theena.htm Tein jo sivut! : D Laitoin tuon kuvan nyt tuonne, mutta jos elonäyttelyistä saan paremmat kuvat niin vaihdan tuon.
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Avatar
Damaa
Alkupalat
Viestit: 61
Liittynyt: To Kesä 19, 2008 11:34 am
Paikkakunta: KPO
Viesti:

Re: Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (Nimet!)

Viesti Kirjoittaja Damaa »

Tein sivut, mutta en pistänyt kumpaakaan noista kuvista, mitä ehdotin, koska vaihdoin mieltäni ja päätin pistää toiset kuvat. Tässä siis Anubin sivut. Kuvassa esiintyvästä koirasta vielä sen verran, jos sulla on tuosta samasta koirasta kuvia niin voit halutessasi antaa mulle muutaman kuvan :'> Toivon ettei tuon koiran kuvia ole jo käytössä.
LIES ARE COMING BACK IN STYLE
koirat ja koulu vie aikaa, koneella olo vähenee
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Saluki vipeltäjiä Sawqueniin! (Nimet!)

Viesti Kirjoittaja Eros »

Damaa kirjoitti:Tein sivut, mutta en pistänyt kumpaakaan noista kuvista, mitä ehdotin, koska vaihdoin mieltäni ja päätin pistää toiset kuvat. Tässä siis Anubin sivut. Kuvassa esiintyvästä koirasta vielä sen verran, jos sulla on tuosta samasta koirasta kuvia niin voit halutessasi antaa mulle muutaman kuvan :'> Toivon ettei tuon koiran kuvia ole jo käytössä.
Minulla ei ole tuosta koirasta kuvia eikä käytössä mutat jollakulla muulla oli tuon koiran kuvat. En vain muista mikä sen koiran nimi oli mut sama koira on kyseessä...
Vastaa Viestiin