High 5 on taas uusi
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
High 5 on taas uusi
http://kattus.net/high5/index.html
Uusi juttu, VÄRIT. En muista koskaan ulkoasujen historiassa olleen muuta kuin beigeä harmaata valkosta. Simppeliä kuitenkin jälleen (huoh). Toivottavasti tykkäisin tosta nyt vähän pidempään. Ja kommenttia kehiin!
Uusi juttu, VÄRIT. En muista koskaan ulkoasujen historiassa olleen muuta kuin beigeä harmaata valkosta. Simppeliä kuitenkin jälleen (huoh). Toivottavasti tykkäisin tosta nyt vähän pidempään. Ja kommenttia kehiin!
- Sikko
- Floodari
Re: High 5 on taas uusi
Jee se on kunnossa!
Aika epätyypillinen sinun tekeleeksi. o: Värikäs! :-D En yhtään tiiä mitä tuosta pitäs ajatella, koska sulta oottaa aina sellasta harmaa-valkosta ulkoasua. En osaa oikeasti sanoa yhtään mitään. Kamalaa!
Muutes haluatko nää teettää Ginillä joskus pentuset? Meillä oli muistaakseni joskus puhetta siitä?
Aika epätyypillinen sinun tekeleeksi. o: Värikäs! :-D En yhtään tiiä mitä tuosta pitäs ajatella, koska sulta oottaa aina sellasta harmaa-valkosta ulkoasua. En osaa oikeasti sanoa yhtään mitään. Kamalaa!
Muutes haluatko nää teettää Ginillä joskus pentuset? Meillä oli muistaakseni joskus puhetta siitä?
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Leevi
- Le-ppä-ker-ttu
Ihmettelin itekkin miten sain tommosen aikaan :Ddd Mutta kiitos kommentista. Giniä mulle jalostukseen... Joo!
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Oho, aika jännä.. Oottelin jonkin aikaa, että jokos se valkoinen tekstikohdan pohja jo latautuisi, mutta ei sitä tullutkaan.. Tekstit onkin tuolla kellertävänvihertävällä (minkä värinen se nyt sitten onkin) pohjalla. Jännän näköstä, kuten jo aikasemmin totesinkin.
Mutta mutta, hienot sivut. Oon aina pitänyt tosta nimestä, se on kuitenkin sen verran erilainen kuin virt. kenneleiden nimet yleensä.
Mutta mutta, hienot sivut. Oon aina pitänyt tosta nimestä, se on kuitenkin sen verran erilainen kuin virt. kenneleiden nimet yleensä.
- juulia
- Floodari
High 5 on ehdottomasti yksi suosikeistani virtuaalikenneleiden joukossa, mutta tämä ulkoasu on jännä, tekstit on laadukkaita ja sillein, mutta tuo otsikkokuva. Mitä sillä yritetään hakea? En tykkää siitä kyllä ollenkaan, paitsi tietenkin kuvat on hienoja ja mappaus onnistunut, mutta miksi tuo on noin epämääräinen? En oikein osaa tätä selittää, mutta siis siinä on noin paljon tyhjää tilaa, se on tylsä ja omituinen. Mutta siis se on kyllä ainoa miinus, tosin itse olen kyllä vaaleiden tekstilaatikkojen ystävä.
Mukavaa että on väriä siellä, mäkin oon tottunut harmaisiin ulkoasuihin. :)
Mukavaa että on väriä siellä, mäkin oon tottunut harmaisiin ulkoasuihin. :)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
High 5 on mielestäni yksi upeimmista virtuaalikenneleistä. Harmaista ja yksinkertaisista ulkoasuista on tullut omassa mielessäni teidän tavaramerkkinne : D Kun avasin sivut, aluksi vähän järkytyin. En nimittäin lukenut tuota sinun tekstiäsi, että väriä on tullut mukaan. Joten odotin siis tuttuun tapaan miltein mustavalkoista sivustoa. Sitten kun nuo värit pomppasivat sieltä, niin olin että huh huh. Hetken katselun jälkeen totesin, että värit ovatkin ihan hauskat! Kuitenkaan asettelu ei ole mielestäni onnistunut. Kuten Juulia tuossa totesi, otsikkoon jää aivan liikaa tyhjää tilaa. Kuvat ja linkit ovat aika irrallaan tuolla muun ulkoasun joukossa. Tekstit ovat tottakai tuttua laatua (:
Pakko myöntää, että vähän petyin ulkkaan ;< Onhan toki kiva, että kokeilet uusia juttua! Itseäni vain miellyttää yksinkertainen ja hillitty, joten pidin enemmän siitä kennelin vanhasta tyylistä 8>
Pakko myöntää, että vähän petyin ulkkaan ;< Onhan toki kiva, että kokeilet uusia juttua! Itseäni vain miellyttää yksinkertainen ja hillitty, joten pidin enemmän siitä kennelin vanhasta tyylistä 8>
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Hobu
- Analysaattori
- Viesti:
Ulkoasu on kivan yksinkertainen ja sopii tyyliltään just High 5:iin. Mutta värit ei oikein sovi. Nuo harmaat kuvat ja vihree tauta ei toimi. Ehkä värit näyttäs tosi hyviltäkin jos otsikon kuvatkin olisivat värilliset, sillä noin yleensä pidän tuollaisista väreistä. High 5 on vain niin paras, oli ulkka sitten mimmonen tahansa! Ja mitä vielä bongasinkaan. Rokille tulee pentuja! Olisiko mahdollisista saada sitten Rokin ja Rudin pupsi Borderskyhin taas kunnon käyttölinjaa edustamaan ja toinen High 5-lainen ois aivan super mahtavaa muutenkin.
- Sikko
- Floodari
Heitäppä minua yksärillä tuosta Ginin jalostushommasta, nii sovitaan lisää! Tai saavu joskus meseen. :-D
their dogs
their dogs
-
Mirzu
- Syvällistä
Mä en osaa kyllä sanoa tosta ulkoasusta mitään. o.o Siinä on yhdistettynä vaaleanvihreä ja harmaa, eh. Ja tuo asettelu on suoraan sanottuna outo. Empähän ole tuommoista ikinään nähnyt, mutta sinänsä ihan kiva, ettei kaikki layt ole samanlaisia asettelultaan.
On muuten suloisia koiria! Tosi yksinkertaset sivut kaikilla koirilla, pieni perustietotaulukko ja kilpailuja, eikä muuta. Vähän "liian tyhjä" makuuni, mutta onhan se joskus kivakin, kun ei ole erikseen sukutaulukkoja ja luonteita jaja.. Kasvatuksesta on kerrottu laajasti ja myös suloisista kasvatusroduista ja näin. :]
Mukavaa, kun High 5 on taas virtuaalikenneleiden joukossa. Oli jees arvostella, vaikken siitä oikein saanut mitään irti, olen pahoillani. Menestykset teille ja myöhäiset joulut.
On muuten suloisia koiria! Tosi yksinkertaset sivut kaikilla koirilla, pieni perustietotaulukko ja kilpailuja, eikä muuta. Vähän "liian tyhjä" makuuni, mutta onhan se joskus kivakin, kun ei ole erikseen sukutaulukkoja ja luonteita jaja.. Kasvatuksesta on kerrottu laajasti ja myös suloisista kasvatusroduista ja näin. :]
Mukavaa, kun High 5 on taas virtuaalikenneleiden joukossa. Oli jees arvostella, vaikken siitä oikein saanut mitään irti, olen pahoillani. Menestykset teille ja myöhäiset joulut.
-
Smaug
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Oho mikä ulkka :o Yllätyin täysin, mutta toi on kyllä ihan kiva :)
Ja muutenhan High 5 on ihan samanlainen kuin ennenkin - täydellinen.
Ää taas pentuja tulossa, tuun hulluks pentukuumeen kaa. Mutta ei mahdu ni ei mahdu, nyt mä kanssa pidän tästä kiinni.
Ja muutenhan High 5 on ihan samanlainen kuin ennenkin - täydellinen.
Ää taas pentuja tulossa, tuun hulluks pentukuumeen kaa. Mutta ei mahdu ni ei mahdu, nyt mä kanssa pidän tästä kiinni.
- Sikko
- Floodari
^ Smaug yhdellä sinun koiristasihan on samat kuvat kuin Ginillä? O-:
their dogs
their dogs
-
Smaug
Mitääh?? :o Mikä Ginin sivu on?
- Sikko
- Floodari
their dogs
their dogs
-
Smaug
edit2// No haittaaks se nyt kamalasti, Abba on näyttelynsä käynyt? Ku en ihan viittis lähtee vaihtaa Abban väriäki tän takia, ku mulla ei lupia kenneliin jossa ois mustan mudinartun kuvia...
- Sikko
- Floodari
Laitoin itse väärän koiran kuvat. :-D
http://www.geocities.com/drommarna/nysa
http://www.geocities.com/drommarna/nysa
their dogs
their dogs