Faaraokoira kasvattini etsivät uutta kotia.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Faaraokoira kasvattini etsivät uutta kotia.
Yksi Filyran ensimmäisistä farkkupentueista syntynyt Filyra´s Falco Rusticolus etsii uutta aktiivisempaa kotia. Kuvat ovat minun ottamani, joten ne saa halutessaan mukaan ja tuloksia saattaa löytyä googlettamalla. Pitkäaikaista ja rakastavaa kotia toivoisin erityisesti, ja olisihan se mukavaa nähdä myös tätä lupaavaa urosta kisakentillä.
Toinen uros olisi myös kotia vailla eli Filyra`s Sunstroke in the Beach, joka on syntynyt Filyran ensimmäisestä pentueesta ja todella voittoisista vanhemmista 30.5.2006. Sivuja ei enää ole mutta noilla perustiedoilla nekin saa kasattua uudelleen. Minä voin antaa kuvat, jos itsellään ei ole ja ihan hyvät kuvat löytyykin.
Lisää kasvatteja ehkä tulossa, juttelen nyt ensin omistajien kanssa. :)
Toinen uros olisi myös kotia vailla eli Filyra`s Sunstroke in the Beach, joka on syntynyt Filyran ensimmäisestä pentueesta ja todella voittoisista vanhemmista 30.5.2006. Sivuja ei enää ole mutta noilla perustiedoilla nekin saa kasattua uudelleen. Minä voin antaa kuvat, jos itsellään ei ole ja ihan hyvät kuvat löytyykin.
Lisää kasvatteja ehkä tulossa, juttelen nyt ensin omistajien kanssa. :)
-
Joana
- Floodari
Re: Faaraokoira kasvattini etsivät uutta kotia.
Vielä taitavat olla vapaana? Filyra's Falco Rusticolus kiinnostaisi. Sen kummempia kisatavoitteita en juuri nyt osaa nimetä, mutta ainakin vFIN JVA on tavoitteena, ja lisäksi kilpailua joko maastoesteissä tai agilityssä, ja luultavasti myös pelastuksessa (ja juoksussa jos VVUL saadaan taas toimimaan), ja tietysti näyttelyissä. Kuvat saattavat löytyä minulta itseltäni, täytyy tarkistaa. Saakos käyttää jalostukseen? Kisanäytöksi vaikkapa Xena, jotain tuon tapaista olisi tiedossa :)
edit// Tällaiset kuvat löytyvät, mielestäni ihan hyvän näköinen koira.
edit// Tällaiset kuvat löytyvät, mielestäni ihan hyvän näköinen koira.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kuulostaa hyvältä, joten mielelläni annan sinulle Falcon. Nuo kuvatkin on minun puolesta ok.
-
Joana
- Floodari
Falcon sivut ovat siinä :) sano jos on jotain korjailtavaa.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viesti:
hmm, mä voisin ehkä mahdollisesti olla kiinnostunut Filyra's Sunstroke in the Beachista, mutta kuvatilannetta pitäisi katsella.. Mutta jos sä kerta olisit valmis antamaan kuvia?
Mä en usko että sorrun tähän taas mutta kun faaraokoira kuuma tais taasen iskeä. Mullahan on sun kasvateista jo tuo Filyra's Dismal.. mutta mjoo, kisautus painottuisi näyttelyihin ja koe- sekä ratajuoksuihin, joskus myöhemmässä vaiheessa myös joko agilityyn tai tokoon.
Ainakaan kyllä nyt aluksi en pysty lupaamaan kuin näyttelyitä, sillä VVUL:hän ei ole lainkaan toiminnassa. Corusant's olisi siis paikka johon muuttaisi, olisi lauman kolmas farkku.
//Löysinkin kuvat, edittaan tähän pian (:
Tämmöinen JUN(?) -uros löytyisi.
Mä en usko että sorrun tähän taas mutta kun faaraokoira kuuma tais taasen iskeä. Mullahan on sun kasvateista jo tuo Filyra's Dismal.. mutta mjoo, kisautus painottuisi näyttelyihin ja koe- sekä ratajuoksuihin, joskus myöhemmässä vaiheessa myös joko agilityyn tai tokoon.
Ainakaan kyllä nyt aluksi en pysty lupaamaan kuin näyttelyitä, sillä VVUL:hän ei ole lainkaan toiminnassa. Corusant's olisi siis paikka johon muuttaisi, olisi lauman kolmas farkku.
//Löysinkin kuvat, edittaan tähän pian (:
Tämmöinen JUN(?) -uros löytyisi.
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Minä annan mielelläni sinulle kolmannenkin farkun. :) Kisautus ei ole minulle nyt se pääasia, hyvä jos näyttelyihin pääsee muitten mukana. Nuo kuvat on kanssa oikein hyvät. Isä oli siis Fire`s Red Artemis ja emä oli Filyra`s Honey Pearl. Molemmat vaikka mitä muotovaliota mutta, koska ne ovat kuolleet niin sinne meni kaikki tiedot.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Kiitos ja kumarrus!
Sivuja edittaan hetken päästä (:
// Herra sai nyt nimekseen Phirun, joka on khmeriä ja tarkoittaa sadetta ;) Onko jotakin korjattavaa?
Sivuja edittaan hetken päästä (:
// Herra sai nyt nimekseen Phirun, joka on khmeriä ja tarkoittaa sadetta ;) Onko jotakin korjattavaa?
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Hyvä hyvä, paljon kiitoksia. ^^
- juulia
- Floodari
Mm, jos sulle on tulossa näitä lisää myyntiin, niin olisko kuvia mahdollista saada? Eli onko sulla ylimääräisiä varastossa? Saattaisin olla farkusta kiinnostunut, mutta kuvarumbaa en jaksaisi.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Sellainen uros minulla olisi kuin Filyra´s Dracaena, jonka vanhoja sivuja ei taida olla enää olemassa. Sillä on vielä yksi hengissä oleva sisarus Filyra´s Dismal, muut ovat kuolleet jos en ihan väärässä ole. Se on syntynyt 17.8.2007 ja sen isä on Yiddish Elävältä Haudattu ja emä on Filyra´s Springwind Amoremio. Jotain tuloksia saattaa googlettamalla löytyä!
Kuviksi voisin tarjota näitä:
1, 2, 3 ja 4
1, 2, 3 ja 4
- juulia
- Floodari
Hmm, aika vanha on, kun mulla noi koirat yleensä elää 1½ vuotta IRL- iässä ja tuo on jo sen. Että taitaa tällä kertaa jäädä väliin, vaikka olisi kyllä houkutellut. =)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Harmi, tällä hetkellä minulla ei nuorempia kasvatteja taida olla vailla kotia... Ainakaan vielä.
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
Tätä ei ole vielä myyty?Eros kirjoitti:Sellainen uros minulla olisi kuin Filyra´s Dracaena, jonka vanhoja sivuja ei taida olla enää olemassa. Sillä on vielä yksi hengissä oleva sisarus Filyra´s Dismal, muut ovat kuolleet jos en ihan väärässä ole. Se on syntynyt 17.8.2007 ja sen isä on Yiddish Elävältä Haudattu ja emä on Filyra´s Springwind Amoremio. Jotain tuloksia saattaa googlettamalla löytyä!
1, 2, 3 ja 4
Virnistykseen olisi aivan ihanaa saada salukieni höykytettäväksi yksi farkku(jollaista olen jo jonkun aikaa etsiskellyt tuloksetta).
Kisaan koiriani melko aktiivisesti kaikissa lajeissa mutta Virnistyksessä asuvia salukeja ei ole paljoa kisattu koska ne ovat melko uusia tulokkaita(Flip Flap's Got No Rhytm tuli vasta pari päivää takaperin) joten Virnistyksessä ei ole kisanäyttöä. Kisanäyttöä löytyy kuitenkin toiselta kenneliltäni Tarranauhalta, esimerkiksi koiralta Shaghas Besla Belaya tai Jääkyyneleen Dina.
Pysyvää kotia tarjoaisin ja paljon rakkautta niin minulta kuin salukeiltani.
Kisautuksesta vielä sen verran että pyrin ilmoittamaan aina niihin kilpailuihin joiden VIP ei ole mennyt ja joiden luokka(johon koira menisi) ei ole täynnä. Pidän myös Tarranauhassa kisoja sekä Virnistyksessä tulen pitämään esimerkiksi saluki- ja farkkuerkkareita sekä ratajuoksuja joten koirat pääsevät niihin kisaamaan.
Ottaisin sille nuo kuvat käyttöön.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Juu, ihan hyvältä tuo näyttää joten kyllä minä voin sinulle Dracaenan antaa. :) Sivuja muutaman viikon sisällä viimeistään.
-
Joana
- Floodari
Eih miksi mä aina nukunpuoleenpäivään :( No et sä varmaan mulle olis heti perään toista koiraa antanut mutta toi olis vaan ollut niin hieno :D