Sivu 8/9
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: To Elo 27, 2009 7:06 pm
Kirjoittaja Liv
Emmätiä, ehkä just tää ajankohta ei oo sopiva, kun tuo meidän porukka lisääntyi jo kahdella. Mut katsotaan, näillänäkymin en oo valitettavasti ottamassa pentua.
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Pe Elo 28, 2009 5:10 pm
Kirjoittaja Vivienne
Moii :) Kun mä oon nyt kaavaillut sitä perhosia kasvattavaa kenneliä, niin pohdin että oisko siihen kaveriksi jotakin.. mopsi kuulostaisi hyvältä. Ei ehkä kasvatusroduksi, mutta harrastus- ja näyttelykaveriksi. Kisanäyttöä etc ei ole, kun ennen ei ole 'virallisempaa' kenneliä ollut.. Sitä pentua tultaisi kisauttamaan ainakin paljon näyttelyissä oman kiinnostukseni takia niitä kohtaan, mutta kaikenlaista aion testata! Sen tiedän, ettei mopsista joka lajiin ole, mutten myöskään tiedä mihin se tarkemmin ottaen pystyy..? Mulla ei meinaan ole kokemusta niistä :'D * lukee mopseista *
Juu ja kenneli ilmestynee nettiin.. ehkä hieman keskeneräisenä vielä, mutta sanoisin ennen ensikeskiviikkoa.
ps. jos nyt sattumalta tulis neljäs palleroinen tai peruutuspentu.. ;--)
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: La Elo 29, 2009 4:31 pm
Kirjoittaja Jacya
Saat kyllä pentusen, kun Riinan ei otakaan pentua :>> Mopsi on kiva kaveri vaikkapa koiratanssiin ja näyttelyihin, ja kun homma on virtuaalista, niin miksei mopsin kanssa voi esim. agilityakin harrastaa :> Tosi kiva että sulla on mopsipalleroa kohtaan kiinnsotusta! :>
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ma Elo 31, 2009 6:21 am
Kirjoittaja Indi
Mulle Tulitikkutehtaan Tyttö &.& Vaikee valinta, kun on niin paljon vaihtoehtoja

Eli mulle tulis sitten narttu, jos käy? :)
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ma Elo 31, 2009 12:34 pm
Kirjoittaja Vivienne
Kuningasjätkä mulle

Urosta siis meillepäin.
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ma Elo 31, 2009 5:30 pm
Kirjoittaja Jacya
Hippu ja Vivienne; selvän teki ;:D Sivuja saa sit ilmotella syyskuun aikana ^^ (toki siis ennemminkin mutta viimeistään syyskuun lopulla) :>
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ti Syys 01, 2009 6:19 am
Kirjoittaja Vivienne
Sainpas
Lutusen vihdoin valmiiksi! Tuonnehan minun pikkuiseni siis muuttaa, toivottavasti et pettynyt 8D
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ti Syys 01, 2009 3:00 pm
Kirjoittaja Indi
Selvä :) Mul ei vaan vielkään oo siihen leiskaan koodausta, niin en oo kennuukaan viel päässy alottaa :(
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ti Syys 01, 2009 3:34 pm
Kirjoittaja Jacya
Vivienne, mahtavaa! :>> Hyvältä näyttää!
Hippu, ei mitään stressiä! 8> Sitte ku saat leiskan ja koodauksen niin sitte johnain vaihees väsäät sivut, ku sullon aikaa :>
Kuullaan taas! : D
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ti Syys 01, 2009 5:53 pm
Kirjoittaja Indi
Jacya kirjoitti:Vivienne, mahtavaa! :>> Hyvältä näyttää!
Hippu, ei mitään stressiä! 8> Sitte ku saat leiskan ja koodauksen niin sitte johnain vaihees väsäät sivut, ku sullon aikaa :>
Kuullaan taas! : D
No hyvä :D Tää oli helpotus :) Oon jo kyllä easylle alkanu
väliaikasia sivuja tehdä, mutta muutan ne heti html-le kun saan sen layn. Että voihan ne koiruudet siellä väliaikasesti vähän aikaa sitten asustella :)
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ke Syys 02, 2009 5:05 pm
Kirjoittaja Vivienne
Heh, oli tylsää ja päätin tehdä meijän pojan sivut jo valmiiksi 8D
Tässäpä Romeo.
Kuvat ok?
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ke Syys 02, 2009 5:17 pm
Kirjoittaja Jacya
^Oii, hyvät sivut :>> Ja kuvat ovat hyvät, jos tuo varmasti on uros : D
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ke Syys 02, 2009 5:33 pm
Kirjoittaja Vivienne
^ Kyllä sen uros ainakin piti olla, mutta nyt kun tarkemmin katon.. :D taitaa olla narttu. Vieläkö kerkeän vaihtamaan sukupuolta?
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ke Syys 02, 2009 10:11 pm
Kirjoittaja Jacya
Kyllä onnistuu :D Voit vaihtaa nimeäki jos et halua sen olevan Kuningasjätkä x)
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ke Syys 02, 2009 10:14 pm
Kirjoittaja Vivienne
Untuvaunen Haaveiden Kehä voisi meitin tenavasta tulla :)