>Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
>Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Äärimmäisen touhukas, pyörii jaloissa ja tahtoo saada huomiota osakseen. Ihmisrakkaudensa puolesta se pärjää hyvin lasten kanssa
Mopseja luvassa! Tämä rotu on ikävän harvinainen virtuaalimaailmassa, joten sitä olisi mukava saada enemmän esille. Mopsi kasvattini eivät tarvitse armotonta kisautusta, mopsi rakastaa olla juuri sinun lähelläsi.
Voit tutustua edellisen pentueen mopsipalloihin saadaksesi hieman osviittaa näistä ruttuisista; Pontus, Make, Minttu
Nyt olisi sitten myös Untuvaunen toinen mopsipentue suunnitteilla. Pentue olisi pieni, max. 3 pentua, isompaa pentuetta en ole kaavaillut. Vanhempina olisivat oma kasvattini Untuvaunen Menevä Merkurius ja evm-uros Gini Gorgus of Tattichis, joka on raivannut tiensä kahden maan muotovalioksi ja harrastaa aktiivisesti koiratanssia.
Näiden kurttuturpien kisavaatimukset eivät ole kovinkaan vaativat. Näyttelyitä ja mätsäreitä on helppo mopsipalleron kanssa kierrellä, mutta esimerkiksi toko, koiratanssi yms. laji ei ole pahitteeksi! :>
Jokainenhan nyt oman pikku mopsin haluaa hyörimään jalkoihin! ;>>
Pallerot syntyvät 11.09!
Mopsi
Kiinnostuneet[3/3]
u. Untuvaunen Siunattu Hulluus / Jacya, Untuvaunen
n. Untuvaunen ? / Vivienne, Lutusen
n. Untuvaunen Tulitikkutehtaan Tyttö / Hippu, Ronquidon
Nimiteemana ovat suomalaiset elokuvat. Eikun nimeä valitsemaan! :D
Untuvaunen...
...Hymypoika
...Kuningasjätkä
...Paha Maa
...Kultaa Ja Kunniaa
...Kulkuri Ja Joutsen
...Elämän Vonkamies
...Herra Sotaministeri
...Kummituskievari
...Jos Rakastat
...Iskelmäprinssi
...Mitäs Me Sankarit
...Kahdeksan Surmanluotia
...Justus Järjestää Kaiken
...Ameriikan Raitti
...Hopeaa Rajan Takaa
...Mies Tältä Tähdeltä
...Mosku - Lajinsa Viimeinen
...Murheenkryynin Poika
...Muuan Sulhasmies
...Jäätävä Polte
...Jään Kääntöpiiri
...Lain Ulkopuolella
...Näkymätön Elina
...Hei, Rillumarei!
...Hei Kliffaa Hei
...Haaveiden Kehä
...Niko - Lentäjän Poika
...Maailman Kaunein Tyttö
...Siunattu Hulluus Jacya
...Rautataivas
...Porttikielto Taivaaseen
...Röllin Sydän
...Täältä Tullaan Elämä!
...Saippuaprinssi
...Ruuvit Löysällä
...Rintamalotta
...Turkasen Tenava!
...Ruusujen Aika
...Ulvova Mylläri
...Tulitikkutehtaan Tyttö
...Putoavia Enkeleitä
______________________
Piquantiin olen kaavaillut novascotiannoutajia, mikäli kiinnostuneita löytyy. Emänä on oma koirani BH La Marche Béyonce, suvultaan evm ja jäljessä valio. Nomessa ja tokossa kisaillaan avoimessa luokassa.
Isä on tanskalainen tolleriherra Way Out's Brede, joka kantaa myöskin metsäjäljen valionarvo titteliä. Herra on suorittanut myöskin BH:n ja NOU:n hyväksytysti. Noutajakokeissa se kisailee VOI-luokassa.
Pentue ei vielä ajankohtainen.
Tämä pentue syntyy 15.6
Alustavat varaukset [3/3] mahdollisen kiinnostuksen sijoitusnarttua kohtaan saa ilmaista :D
n. Piquantin Diastole - Iivi/Sunburn's
n. Piquantin Diktaattori - Susityttö/Terne
u. Piquantin Despotia - Jenna/Petite's
Nimiehdotuksia, Piquantin D-pentue - d-alkuisia nimiä, ideana on se, että jokaikinen sana tarkoittaa oikeasti jotain :>>
Piquantin...
... Daami
... Dalai-lama
... Datša huvila Venäjällä ja aikoineen Neuvostoliitossa
... Debytantti ensiesiintyjä
... Décolleté sama asia kuin dekoltee
... Definitio määritelmä
... Dekoltee avokaulainen, syväänuurrettu naisen puku
... Denier kuidun ominaisuuden mittayksikkö/vanha raha
... Depressio masennus
... Despotia itsevaltius, hirmuvalta
... Detalji yksityiskohta, pikkuasia
... Diastole sydämen lepovaihe
... Deli pikaherkkumyymälä
... Diktaattori yksinvaltias
... Diodi elektroni komponentti
... Drakma rahayksikkö
______________________
Herääkö teillä kiinnostusta jämtlanninpystykorvia kohtaan kenties? :> Jämtti on rauhallinen mutta tarmokas karvakaveri, joka voi myös olla itsepäinen tapaus, mikäli se niin haluaa.
Pentue ei ole vielä ajankohtainen.
Pentueen emänä olisi Hulttion kasvatti, eli Hulttion Ennustus aka Enni. Enni on valio jäljestyksessä, haukkukokeissa on kaksi AVO2 -tulosta ja näyttelyistä on hieman kokemusta. Ennen pentuetta Ennin kanssa kisattaisiin vielä haukussa, ja kenties maastoesteitäkin kokeiltaisiin.
Pentueen isästä ei ole vielä tietoa. Se tulee olemaan evm -sukuinen, tai jos täältä virtuaalimaailmasta sopiva uros löytyy, niin sekin saa hoitaa isän hommia :>
Tämä pentue syntyy 22.6
varaukset [2/2-3] mahdollisen kiinnostuksen sijoitusnarttua kohtaan saa ilmaista :D
n. Sananlaskun Aava -A.t/Vimmakintun
n. Sananlaskun Aamuvirkku -Weetsi/Follonica
Nimiehdotuksia, Sananlaskun A-pentue (itsekin voi ehdottaa nimeä)
Sananlaskun...
...Aamukahvi
...Aarreaitta
...Ammeritari
...Anis
...Aitajuoksija
...Ahdistelija
...Ajatus
...Aivastus
...Aava
...Aatelisnainen
...Aapinen
...Aamuvirkku
...Aamuyö
...Aavistus
...Ahdasmielinen
...Ahaa-Elämys
...Ahkeraliisa
...Aikaraja
...Ainutlaatuinen
...Ajanlasku
...Ajatusmaailma
...Aktivisti
Kiinnostuneita... ?
Mopseja luvassa! Tämä rotu on ikävän harvinainen virtuaalimaailmassa, joten sitä olisi mukava saada enemmän esille. Mopsi kasvattini eivät tarvitse armotonta kisautusta, mopsi rakastaa olla juuri sinun lähelläsi.
Voit tutustua edellisen pentueen mopsipalloihin saadaksesi hieman osviittaa näistä ruttuisista; Pontus, Make, Minttu
Nyt olisi sitten myös Untuvaunen toinen mopsipentue suunnitteilla. Pentue olisi pieni, max. 3 pentua, isompaa pentuetta en ole kaavaillut. Vanhempina olisivat oma kasvattini Untuvaunen Menevä Merkurius ja evm-uros Gini Gorgus of Tattichis, joka on raivannut tiensä kahden maan muotovalioksi ja harrastaa aktiivisesti koiratanssia.
Näiden kurttuturpien kisavaatimukset eivät ole kovinkaan vaativat. Näyttelyitä ja mätsäreitä on helppo mopsipalleron kanssa kierrellä, mutta esimerkiksi toko, koiratanssi yms. laji ei ole pahitteeksi! :>
Jokainenhan nyt oman pikku mopsin haluaa hyörimään jalkoihin! ;>>
Pallerot syntyvät 11.09!
Mopsi
Kiinnostuneet[3/3]
u. Untuvaunen Siunattu Hulluus / Jacya, Untuvaunen
n. Untuvaunen ? / Vivienne, Lutusen
n. Untuvaunen Tulitikkutehtaan Tyttö / Hippu, Ronquidon
Nimiteemana ovat suomalaiset elokuvat. Eikun nimeä valitsemaan! :D
Untuvaunen...
...Hymypoika
...Kuningasjätkä
...Paha Maa
...Kultaa Ja Kunniaa
...Kulkuri Ja Joutsen
...Elämän Vonkamies
...Herra Sotaministeri
...Kummituskievari
...Jos Rakastat
...Iskelmäprinssi
...Mitäs Me Sankarit
...Kahdeksan Surmanluotia
...Justus Järjestää Kaiken
...Ameriikan Raitti
...Hopeaa Rajan Takaa
...Mies Tältä Tähdeltä
...Mosku - Lajinsa Viimeinen
...Murheenkryynin Poika
...Muuan Sulhasmies
...Jäätävä Polte
...Jään Kääntöpiiri
...Lain Ulkopuolella
...Näkymätön Elina
...Hei, Rillumarei!
...Hei Kliffaa Hei
...Haaveiden Kehä
...Niko - Lentäjän Poika
...Maailman Kaunein Tyttö
...Siunattu Hulluus Jacya
...Rautataivas
...Porttikielto Taivaaseen
...Röllin Sydän
...Täältä Tullaan Elämä!
...Saippuaprinssi
...Ruuvit Löysällä
...Rintamalotta
...Turkasen Tenava!
...Ruusujen Aika
...Ulvova Mylläri
...Tulitikkutehtaan Tyttö
...Putoavia Enkeleitä
______________________
Piquantiin olen kaavaillut novascotiannoutajia, mikäli kiinnostuneita löytyy. Emänä on oma koirani BH La Marche Béyonce, suvultaan evm ja jäljessä valio. Nomessa ja tokossa kisaillaan avoimessa luokassa.
Isä on tanskalainen tolleriherra Way Out's Brede, joka kantaa myöskin metsäjäljen valionarvo titteliä. Herra on suorittanut myöskin BH:n ja NOU:n hyväksytysti. Noutajakokeissa se kisailee VOI-luokassa.
Pentue ei vielä ajankohtainen.
Tämä pentue syntyy 15.6
Alustavat varaukset [3/3] mahdollisen kiinnostuksen sijoitusnarttua kohtaan saa ilmaista :D
n. Piquantin Diastole - Iivi/Sunburn's
n. Piquantin Diktaattori - Susityttö/Terne
u. Piquantin Despotia - Jenna/Petite's
Nimiehdotuksia, Piquantin D-pentue - d-alkuisia nimiä, ideana on se, että jokaikinen sana tarkoittaa oikeasti jotain :>>
Piquantin...
... Daami
... Dalai-lama
... Datša huvila Venäjällä ja aikoineen Neuvostoliitossa
... Debytantti ensiesiintyjä
... Décolleté sama asia kuin dekoltee
... Definitio määritelmä
... Dekoltee avokaulainen, syväänuurrettu naisen puku
... Denier kuidun ominaisuuden mittayksikkö/vanha raha
... Depressio masennus
... Despotia itsevaltius, hirmuvalta
... Detalji yksityiskohta, pikkuasia
... Diastole sydämen lepovaihe
... Deli pikaherkkumyymälä
... Diktaattori yksinvaltias
... Diodi elektroni komponentti
... Drakma rahayksikkö
______________________
Herääkö teillä kiinnostusta jämtlanninpystykorvia kohtaan kenties? :> Jämtti on rauhallinen mutta tarmokas karvakaveri, joka voi myös olla itsepäinen tapaus, mikäli se niin haluaa.
Pentue ei ole vielä ajankohtainen.
Pentueen emänä olisi Hulttion kasvatti, eli Hulttion Ennustus aka Enni. Enni on valio jäljestyksessä, haukkukokeissa on kaksi AVO2 -tulosta ja näyttelyistä on hieman kokemusta. Ennen pentuetta Ennin kanssa kisattaisiin vielä haukussa, ja kenties maastoesteitäkin kokeiltaisiin.
Pentueen isästä ei ole vielä tietoa. Se tulee olemaan evm -sukuinen, tai jos täältä virtuaalimaailmasta sopiva uros löytyy, niin sekin saa hoitaa isän hommia :>
Tämä pentue syntyy 22.6
varaukset [2/2-3] mahdollisen kiinnostuksen sijoitusnarttua kohtaan saa ilmaista :D
n. Sananlaskun Aava -A.t/Vimmakintun
n. Sananlaskun Aamuvirkku -Weetsi/Follonica
Nimiehdotuksia, Sananlaskun A-pentue (itsekin voi ehdottaa nimeä)
Sananlaskun...
...Aamukahvi
...Aarreaitta
...Ammeritari
...Anis
...Aitajuoksija
...Ahdistelija
...Ajatus
...Aivastus
...Aava
...Aatelisnainen
...Aapinen
...Aamuvirkku
...Aamuyö
...Aavistus
...Ahdasmielinen
...Ahaa-Elämys
...Ahkeraliisa
...Aikaraja
...Ainutlaatuinen
...Ajanlasku
...Ajatusmaailma
...Aktivisti
Kiinnostuneita... ?
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Sydämellisiä, massiivisia spanieleita - kiinnostaako?
En ala lupaamaan mitään, koska koiria on ja niitä on ihan tarpeeksi tulossakin, mutta kiinnostunut olen kuitenkin! Kuvaluvatkin löytyy, joten kuvistakaan ei olisi ongelmaa. Rainvalleyyn tietysti ja kisautus ainakin mejässä. Yritin vFCI:n sivuilta etsiä spanielikokeita, muttei minun silmiini ainakaan eksynyt - eli siis missä näitä on? Kiinnostusta kuitenkin löytyy todella paljon, tykkään kokeilla kaikkea uutta joten jos nyt jostain spanieleille tarkoitettuja kokeita onnistun löytämään, niin ehdottomasti niihin sitten! Mun koiramääräni takia mulla on aina jokaiselle koiralle omat päälajinsa, joiden kanssa kisaan kunnolla ja muita lajeja sitten sivussa satunnaisesti. Eli tämän pennun kanssa tultaisiin mejässä ja noissa mystisissä spanielikokeissa kisaamaan + tietysti näyttelyt, riippuen menestyksestä. Kisanäyttönä vaikkapa Charm ja Viva.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: Sydämellisiä, massiivisia spanieleita - kiinnostaako?
Joo, siis en vaadi mitään himo kisautusta, ja mejä on hyvä päälajina. Itselläni on vähän samanlainen tapa ;> Ja tosi hyvä jos mejä olisi se päälaji tämän pennun tapauksessa.
ja tosiaan täältä löytyy tekemistä clumpeillekin. Jamesin sivuilla onkin tuosta taipumuskokeesta oleva pöytäkirja, että semmoisina saat sitten tuloksetkin. Ja ensin on taipumus koe, sitten vesityökoe jonka jälkeen kisataan maalintukokeissa. Tarkemmin voi lukaasta tuoltta sitten.
Mutta pidän sut korvan takana! (hyvältä kodilta kuulostaaa ja jos olet valmis pennun ottamaan, semmoisen myös saat Rainvalleyyn! :> )
EDIT/ Laitoin alustavan varauksen, että muistan sitten varmaasti x'> Mutta kerro toki sitten kun tiedät varman päätöksen, otit sitten pennun tai et 8)
ja tosiaan täältä löytyy tekemistä clumpeillekin. Jamesin sivuilla onkin tuosta taipumuskokeesta oleva pöytäkirja, että semmoisina saat sitten tuloksetkin. Ja ensin on taipumus koe, sitten vesityökoe jonka jälkeen kisataan maalintukokeissa. Tarkemmin voi lukaasta tuoltta sitten.
Mutta pidän sut korvan takana! (hyvältä kodilta kuulostaaa ja jos olet valmis pennun ottamaan, semmoisen myös saat Rainvalleyyn! :> )
EDIT/ Laitoin alustavan varauksen, että muistan sitten varmaasti x'> Mutta kerro toki sitten kun tiedät varman päätöksen, otit sitten pennun tai et 8)
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: spanieleita - kiinnostaako?
hoplaa!
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: spanieleita - kiinnostaako?
kiinnostas mut kun eipäs olekaan kuvia...
-
Melia
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ke Marras 26, 2008 12:16 pm
Re: spanieleita - kiinnostaako?
Olen kiinnostunut (ihana rotu^^), mutta harkitsen vielä. Täytyy vain tarkistaa kuvatilanne (jotkut luvat oli, mutta en muista oliko urokselle, nartulle vai molemmilla ja mikä laatu
)
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: spanieleita - kiinnostaako?
Susityttö -> mun puolesta voit pyytää samasta kennelistä kuvaluvat ku mulla on ja ottaa sieltä jotkin kuvat :>> Jos siis halukas oot tämmöösen karvakasan ottamaan : D
Melia -> Ihana rotu totta tosiaan! :> Mutta harkitse toki sinäkin 8>
Melia -> Ihana rotu totta tosiaan! :> Mutta harkitse toki sinäkin 8>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: spanieleita - kiinnostaako?
Koittelen kysellä kuvalupia ja sitten tulen jossain välissä kertomaan itsestäni ja paikasta mihin pentu menisi jos saan kuvaluvat (:
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: spanieleita - kiinnostaako? / mopseja!
Ookkei ;>
Ja sitten ois ihan kiva jos porukka ossaais sanoo josko pennun ottavat, tuossa tammikuun tienoilla :> Ei toki mitään kiirettä, mutta kunhan jotain ilmottelette : D
Ja sitten mopsipentuekin olisi mahdollinen jos kiinnostuneita on olleskaan. ;P
JA hyvää joulua ja uutta vuotta -09 jok'ikiselle!! : D
Ja sitten ois ihan kiva jos porukka ossaais sanoo josko pennun ottavat, tuossa tammikuun tienoilla :> Ei toki mitään kiirettä, mutta kunhan jotain ilmottelette : D
Ja sitten mopsipentuekin olisi mahdollinen jos kiinnostuneita on olleskaan. ;P
JA hyvää joulua ja uutta vuotta -09 jok'ikiselle!! : D
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: spanieleita - kiinnostaako? / mopseja!
hOPLAA! :3
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: spanieleita - kiinnostaako? / mopseja!
Eipä ole kuvalupia tipahdellut mutta kyselin Hannazz'lta tälläistä kuvaa? Jos tuo kelpaisi väliaikaisesti, niin sitten voisin pentusen ottaa? Kuvata voisin yrittää maaliskuussa, jos näyttelyssä on clumbereita.
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: spanieleita - kiinnostaako? / mopseja!
Joo sopii sopii :> Mäki voisin sitten alkuvuodesta kuvailla KV:ssä josko clumppeja siellä näkyy :> Laitan sulle varauksen? :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: spanieleita - kiinnostaako? / mopseja!
Laittele minulle vain varaus (: Pentu menee Lasipisaraan mejä- ja näyttelykoiraksi kun kuvat saadaan.
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: spanieleita - kiinnostaako? / mopseja!
Jos on vielä clumberinpentua mahdollisuus saada niin täällä olisi kiinnostunut (:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: spanieleita - kiinnostaako? / mopseja!
Mä tulin nyt siihen tulokseen, etten mä clumberia pysty ottamaan tällä hetkellä.
