Sivu 9/10

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 2:26 pm
Kirjoittaja Janina
TÄNNE JALOSTUSOIKEUS! Pliis :/ Mulla on nyt liian monta shelttiä jota ei oikein voisi käyttää jalostukseen niin mä haluaisin että edes tätä :)

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 2:46 pm
Kirjoittaja Viuki
Oletko kiinnostunut sijoitusnartusta? :) Jos ihan omaa jalostusoikeusnarttua haluat, pitää odottaa Jigsawin mielipide.
Unohdin mainita, että jalostusoikeus on korkeintaan kahden-kolmen pennun pentueelle. Sijoitusnartulla on ensin pentue Taccatan nimen alle, sitten sen jälkeen sopimuksen mukaan kork. kahden pennun pentueelle omassa kodissa.

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 2:57 pm
Kirjoittaja Janina
Juu sijoitusnarttu käy mulle :)
/ :)

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 3:38 pm
Kirjoittaja Viuki
No hyvä, siinä tapauksessa jalostusoikeus on vain nartuilla Cadelyca ja Cobraca.
Cobra esittäytyy!

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 3:39 pm
Kirjoittaja Janina
Juuri sanoit ettet käytä Cobraa jalostukseen? :mrgreen:

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: Pe Touko 08, 2009 4:44 pm
Kirjoittaja Coma
Juu no mun pentu saa nyt nimeksi Crominica. Teen sivut nyt loppuun asti, ja kaivan jostain maanalta sille mahd. hyvöt kuvat. Sivut tulee tänään.

//edit
Taccata Taca-Crominica "Corin" esittäytyy.

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: La Touko 09, 2009 10:38 am
Kirjoittaja Viuki
Janita, tuo jalostusoikeus on, että voin käyttää halutessani mutten pakolla , luultavasti en mutta eipähän tule epäselvyyksiä jos teetänkin pentueen :D
Petuh, Corinilla on nätit sivut. Oletko päättänyt, tuleeko trikki vai merle? Tällä hetkellä siis merlenarttu ja kaksi trikkinarttua, ja tämä uros mutta minkä värinen :D

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: La Touko 09, 2009 11:08 am
Kirjoittaja whokilledbambi
Damn, olisin mieluusti halunnut Amylle luvan yhteen pentueseen(2 pupsin pentue). Sen siitä saa kun kone väittää turrilaa aikuisviihdesivustoksi eikä päästä sisään :-<< Eipä kai auta muuta kun itkeä ja raivota yksikseen.

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: La Touko 09, 2009 3:43 pm
Kirjoittaja Viuki
Jigsaw, mites se kone nyt niin? :D Viimeinen jalostusoikeus tosiaan meni, sijoitusnartullekin olisi saatavana vain 1-2 pennun pentue Taccatan nimen alla. Jos tarkoituksena on saada lisää pentuja oman nimen alle, tämähän ei tietystikään sinulle käy(itselläni yleensä näin jos jalostukseen ylipäätänsä käytän). Jos taas haluat omalta koiralta pennun itsellesi ja haluat jatkaa sukua, tämä voisi käydä.

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: La Touko 09, 2009 3:55 pm
Kirjoittaja Coma
En ole väriä päättänyt vielä, riippuu mistä löydän parhaat mahdolliset kuvat. Mutta, mites käykö amerikkalaislinjaisen sheltin kuvat, vai etinkö eurooppalaisen?

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: La Touko 09, 2009 3:59 pm
Kirjoittaja Viuki
Britit mieluiten, pentue kun on eurooppalaislinjainen. Jos ei kuvia löydy, voin auttaa etsinnässä :)

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: La Touko 09, 2009 4:10 pm
Kirjoittaja Coma
Ourait. Löysin yhen sivun josta löyty muutama linkki kenneleiden sivuille, niin etiskelen sieltä sitten, jos jostain paikasta saisi luvat.

//edit
Saako kisautuksen aloittaa?

//edit2
Oho, oon sokea, eli kisautusta ei vielä aloiteta.

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: Su Touko 10, 2009 10:37 am
Kirjoittaja Viuki
Eläinlääkärillä käytiin. Kaikilla pennuilla kaikki ok, tässä vielä silmäpeilin tulokset(arvottu arvontakoneella):
Cobraca: CEA-vapaa
Cadelyca: CEA-vapaa
Crominica: CEA-vapaa
Colorca: CEA-vapaa

Tulokset arvottiin niin, että kenttään laitettiin nämä "viat": -, - ,- ,-, -, -, -, -, -, -, -, -, CRD-epäilyttävä, CRD, coloboma, ablaatio, -, -, CRD. Kone arpoi tulokset, kaikki CEA:n osalta terveitä! Seuraava peili on 24.5 jolloin tarkastetaan silmät uuteen otteeseen CEA:n osalta ja lisäksi PRA:n osalta, jota ei löydy koko suvusta. Muistattehan laittaa silmäpeilien tulokset sivuille, löytyi jotain tai ei: tätä ollaan käytetty kaikilla kasvateilla ja jokainen on rehellinen(eräs epäilyttävän CRD-pennun omistajakin laittoi sivulle, isällä on CRD, tässähän ei ole mitään häpeämistä).

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: Ma Touko 11, 2009 2:12 pm
Kirjoittaja whokilledbambi
Viuki kirjoitti:Jigsaw, mites se kone nyt niin? :D Viimeinen jalostusoikeus tosiaan meni, sijoitusnartullekin olisi saatavana vain 1-2 pennun pentue Taccatan nimen alla.
En mä tiedä, yks päivä tää vaan hälytti, että aikuisviihdettä sisältävä sivu ja eväsi tänne pääsyn.
Äh, empä mie sitten pennuta Amya, olisi vain ollut kiva saada Tarranauhan sukuihin ripaus Taccatalaisuutta.

Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Lähetetty: Ma Touko 11, 2009 2:41 pm
Kirjoittaja Viuki
Kisaamisen voi aloittaa!
Cobrasta tulikin blue merle kun kuvat löysin. Me suoritettiin jo BH-koe!