Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Uudet ilmoitukset punaisella.

Cara x Will

Pennut syntyneet 31.12!

Otan siis nyt ennakkovarauksia Taccatan shelttinaperoille, jotka syntyisivät joulu-helmikuussa 2009.
Emäksi valitsimme Caran, joka virallinen nimi on BEL MVA RH-E Kiva Koirakansalainen Candy King's Caramell. Cara on varsin nätti tyttö, ensimmäisessä näyttelyssä neiti oli rotunsa paras ja pian siitä tuli BEL MVA. Cara kisaa paimennuksen A II-luokassa. Cara on suorittanut epävirallisen Kiva Koirakansalainen-tittelin. Cara aloitti alle kaksi viikkoa sitten kisauksen, ja ennen pentujen syntymää olisi tarkoitus kisata paimennusvalioksi ja mikäli mahdollista, niin myös muotovalioksi.
Isäksi pitkän mietinnän jälkeen valitsimme Apilan soopeliuroksen Beyond the Shadows Kiipelissä. Will on komea uros, jolla on kalenterissa erittäin hyvää. Sillä on viisi vKUMAa ja pisteitä frisbeenheitosta. Will kisaa paimennuksen A II-luokassa, kuten Carakin. Will on suvullinen uros, mutta sen suku on melko harvinainen. Willin suvussa on pelkkiä terveitä soopeleita.
Varauksia otamme pilvin pimein. Pentuekoon arvomme VIKKEn pentuekoonarpojalla. Pennuille katsomme sitten parhaat kodit, mitkä listalta löytyy. Pentueeseen voi syntyä vain eurooppalaislinjaisia soopeleita. Kerrothan viestissäsi siis ainakin kisauksesta, kennelistäsi, ja kenties muista koiristasi. Anna kisa- ja sivunäyttöä.

Varaukset:
Viuki, narttu, Taccata: Taccata Taca-Attaca
Hasse, sijoitusnarttu, Syksyn: Taccata Taca-Assanca

Fenny x Miro

Pennut syntyneet 27.02!
Emänä toimii oma narttumme RH-E Cactu's Klein Zapfen, joka tottelee nimeä Fenny. Fenny on luonteeltaan täysi 10, pelastuskoirakoe on suoritettu täysin pistein. Fenny on ollut suurimmassa osassa näyttelyistä PN2, ja kerran on saanut erittäin hyvän.
Isänä on ensimmäinen uroksemme BH BEL MVA LT MVA N MVA RH-E Kiva Koirakansalainen Killroy Milton, eli tutummin Miro. Mirolla on 10+++ luonne, ja upeat tulokset. Se on saanut kaikista näyttelyistään sertin.
Tähän pentueeseen voi syntyä tummasoopeleita, mutta myös tricolour on mahdollinen, sillä molemmat vanhemmat ovat tricolourtekijäisiä. Tästä pentueesta sijoitan kaikki nartut, mutta tästä voidaan vielä keskustella. Pentueeseen tulee syntymään vain pari narttua, eli kaikki jotka narttua halajaa, kiire!
Varaukset:
Viuki, narttu/uros, Taccata: Taccata Taca-Baddaca
Alina, sijoitusnarttu: Taccata Taca-Bianca
Satu, uros, Classifield: Taccata Taca-Baptica

Nätti x ?

Kaikki pennut varattu, otamme halukkaita varalle!
Tämän pentueen aika on vasta kesällä, touko- tai kesäkuussa. Tämä on Taccatan ensimmäinen merle-/trikkipentue, ja myöskin hyvästä suvusta.
Emänä on kennelimme upea merletyttö vEUW-08 Mignon O'No eli Nätti. Nätillä on kolme sertiä sekä paimennuksen perusrata suoritettu, mutta ennen pentuetta kierrellään aktiivisesti erilaisissa kilpailuissa. Nätillä ei ole aikaisempia pentueita ja se on täysin evm-suvusta. Nätti on myös täysin terve, reipas sheltti.
Isäksi valittiin pitkän mietinnän BH vAVA vAGIW-07 Neilikan Aattoilta eli Hero. Hero on komea trikkiuros, jolla on näyttelyistä erinomaista ja erittäin hyvää. Sen paras tulos on PU3. Hero on muuten täysin terve, mutta sen silmissä oli pentuna lievä CRD, joka peittyi aikuisena. Nätti on geneettisesti terveestä suvusta, joten hyvällä tuurilla pennuille ei tule tätä. Toisaalta joltakin pennulta saattaa löytyä tämä.
Varauksia ei enää oteta, mutta halukkaita otetaan varalle.
Varaukset:
Viuki, blue merle narttu, Taccata: Taccata Taca-Cobraca
Janita, tricolour sijoitusnarttu, Duskarra: Taccata Taca-Cadelyca
Jigsaw, blue merle narttu, Tarranauha: Taccata Taca-Colorca(ei jalostusoikeutta)
Petuh, ? uros, Tulevaisuuden: Taccata Taca-Crominica(ei jalostusoikeutta)

PENNUT SILMÄPEILATAAN 10.5
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 551
Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Shelttinaperot 2009

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Olisin siis kiinnostunut ottamaan narttupennun Zankun yksityisiin. Koira saisi kisautusta todella paljon sekä loppuelämän hyvän kodin. Nykyisin minulla riittää aikaa todella runsaasti näille virtuaalikoirailuille, koirien määrän vähennettyä Herlessin lopetuksen johdosta. Yksityisissäni asustaa siis tällä hetkellä kaksi lapparia ja yksi länsigötti. Yksityisten sivut ovat juuri nyt tauolla mutta tauko päättyy kun uusi leiska saadaan koodattua ja saan mahdollisen shelttipennun sivut valmiiksi. Herlessin sivuilta joita en ole vielä poistanut, voit katsoa kisanäyttöä.
Tietokoneosaamiseni on melko suuri. Osaan tehdä koirille kelvolliset sivut, ulkoasut ja luonteet sekä hankkia luvalliset kuvat. Tälle pennulle en siis vielä ole kuvia hankkinut mutta itse aion kuvata torstain treeneissä kun tulee niin paljon shelttejä sinne. Pentu ei siis jäisi mihinkään hukuksiin vaan saisi aktiivisen kisakodin ja sivut ilmoitan sinulle tietysti heti kun valmistuvat (yksityisten sivut siis). Ja tietenkin pennunkin sivun.
Se vaan jäi hiukan kaivelemaan että jos kone arpookin sinulle pentuekooksi vain yhden tai kaksi pentua niin kaikki varaajat pettyvät. Kuinka sitten menettelet?
// Niin, ja nykyistä kenneliäni Hurryseem'siä voit myös tarkastella.
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Shelttinaperot 2009

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Teen niin, että pentuja syntyy vähintään 3, ja mikäli jotkut eivät saa pentua, niin pääsee suoraan seuraavan pentueen varauslistalle(seuraava yhdistelmä tulee luultavasti olemaan Fenny x Miro, lisätietoa koirien sivuilta). Ole sinä vaan huoleti, on lupaava koti tulossa ;) Lisään sut myöhemmin listalle.
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 551
Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Shelttinaperot 2009

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Eli siis saan pennun? :D
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Shelttinaperot 2009

Viesti Kirjoittaja Mona »

½ot: Voisitko sitten heittää minulle yksäriä (jos vain muistat), kun olisit Miroa käyttämässä? :). Kuten jo kerroin, jos ajankohta sopii niin ottaisin siitä mielelläni pennun.

//
Laitan heti yksäriä :) Pennut olisivat kyllä vasta kesällä, mutta kyllä sä kai siihen asti jaksat odottaa :)
Saa nähdä olenko silloin enää täällä, mutta siinä tapauksessa että olen, niin laita ihmeessä :-)
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Shelttinaperot 2009

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Zankku saa siis pennun.
Mona kirjoitti:½ot: Voisitko sitten heittää minulle yksäriä (jos vain muistat), kun olisit Miroa käyttämässä? :). Kuten jo kerroin, jos ajankohta sopii niin ottaisin siitä mielelläni pennun.
Laitan heti yksäriä :) Pennut olisivat kyllä vasta kesällä, mutta kyllä sä kai siihen asti jaksat odottaa :)
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Shelttinaperot 2008/2009

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Hupsista, aika vaihtunut aikaisemmaksi!
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Shelttinaperot 2008/2009

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Hei,

Olisin kiinnostunut narttu pennusta. Kennelini on melko uusi, mutta olen jo kovassa vauhdissa(aloittelin 'tavallisilla' virtuaali kenneleillä n.4vuotta sitten ja nyt siirtynyt a sim game kenneleihin). Kisautan koiriani ahkerasti lajit ovat päästä päähän sis. näyttely,toko,agility,fly ball, paimennus, valjakko, koira tanssi ym. Mitä nyt kisoja on sillä hetkellä. Pyrin osallistumaan kaikkiin joihin ehdin. Kennelini on www.freewebs.com/kennelsyksyn eli Syksyn. Tällä hetkellä sivut ovat hieman pielessä kun ulkoasu ei oikein pelaa, mutta näet kyllä kaiken tarpeellisen. Niin ja jos vain sallit tekisin 1. pentueen luultavasti pennulla. :)
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Shelttinaperot 2008/2009

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Hasse kirjoitti:Hei,

Olisin kiinnostunut narttu pennusta. Kennelini on melko uusi, mutta olen jo kovassa vauhdissa(aloittelin 'tavallisilla' virtuaali kenneleillä n.4vuotta sitten ja nyt siirtynyt a sim game kenneleihin). Kisautan koiriani ahkerasti lajit ovat päästä päähän sis. näyttely,toko,agility,fly ball, paimennus, valjakko, koira tanssi ym. Mitä nyt kisoja on sillä hetkellä. Pyrin osallistumaan kaikkiin joihin ehdin. Kennelini on http://www.freewebs.com/kennelsyksyn eli Syksyn. Tällä hetkellä sivut ovat hieman pielessä kun ulkoasu ei oikein pelaa, mutta näet kyllä kaiken tarpeellisen. Niin ja jos vain sallit tekisin 1. pentueen luultavasti pennulla. :)
Vaikuttaa ihan kivalta :) Esse onkin ilmoittautunut kaikkiin kisoihimme, eli tiedän, että olisi hyvä koti tiedossa. Nartuille en ota enää varauksia, mutta jos haluat, niin voisit ottaa sijoitusnartun. Meidän sijoitus-sopimuksestamme voit lukea lisää sivulta, jonka teen ihan pian. Eli otatko sijoitusnartun?
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Shelttinaperot 2008/2009

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Vastaan heti kun olen lukenut sopimuksen, tai no oikeastaan joo, jos sille saisi teettää yhden pentueen itsellekkin joskus tulevaisuudessa? ;)
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Shelttinaperot 2008/2009

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Shelttinaperot 2008/2009

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Luin sen, mutta siinä lukee että yleensä ette anna teettää toista/kolmatta pentuetta, niin saanko kuitenkin luvan vai? =)
Mutta muuten hyväksyn sopimuksen :)
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Shelttinaperot 2008/2009

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Emme halua Caran suvun yleistyvän liikaa, mutta te voitte teettää korkeintaan 2 pennun pentueen. Mahdollisesti minäkin olisin sitten kiinnostunut. Ja täydennän vielä hieman sopimusta, että ennen kuin te teetätte pentueen, niin meidän on täytynyt teettää 1-2 pentuetta koiralla. Teetäme yhden pentueen, jos pentuja syntyy yli kolme. Kaksi, jos pentuja syntyy alle kolme. Laitanko siis varauksen?
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Shelttinaperot 2008/2009

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Laita vaan :)
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 551
Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Shelttinaperot 2008/2009

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Ot:nä että mulla menee koko ajan Hasse ja Hassu sekaisin. :/
Vastaa Viestiin