Sivu 9/13
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy, janita!
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 2:08 pm
Kirjoittaja Netry
Nisha kirjoitti:Nettei kirjoitti:Eli siis yksi pentu vapaana.
Fannyy, ja Janita, onkos nimiä valittuina, ja niitä sivuja? :)
Vieläkö siis yksi sheltinpentu vapaana?
Olisin etsiskellyt uuteen virtuaalikennel
Värisuoraan soopelinarttua. Virtuaalikennelini sivut tulevat muuttumaan tässä seuraavan viikon aikana hieman hienommiksi.
Muttasiis, kuva olisi jo valmiina:
http://i289.photobucket.com/albums/ll22 ... 302828.jpg
Ja pentu saa suoraan olla AVO- ikäinen? Kuva on minun ottamani.
Ja siis tulisi asumaan trikkiuroksen ja kahden soopelinartun kera, tulisin kisauttamaan näyttelyissä, tokossa ja agissa, sekä käyttäisin paimenkisoissa ja BH'ta käytäisiin suorittamassa. Ja pentuetta miettisin hieman myöhemmin, sekä kunhan VPEK lopettaa remonttinsa, kävisin siellä kuvauttamassa lonkat, silmät ja kyynerpäät.
Muttamutta, todella hyvän kodin saisi!
Eli siis meillähän tällä hetkellä uros (
http://www.rockonshelties.webs.com/otto.htm) vapaana, mutta jos fannyystä ei ala kuulua mitään, niin sitten narttukin vapaana, ja sillä nimi vielä päätettävissä. Mutta jos mä ilmottelen sulle, jos ei oo maanantaihin mennessä kuulunut fannyystä mitään, niin sulle lähtee soopelinarttupupsi? :)
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy, janita!
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 2:49 pm
Kirjoittaja nisha
Nettei kirjoitti:Nisha kirjoitti:Nettei kirjoitti:Eli siis yksi pentu vapaana.
Fannyy, ja Janita, onkos nimiä valittuina, ja niitä sivuja? :)
Vieläkö siis yksi sheltinpentu vapaana?
Olisin etsiskellyt uuteen virtuaalikennel
Värisuoraan soopelinarttua. Virtuaalikennelini sivut tulevat muuttumaan tässä seuraavan viikon aikana hieman hienommiksi.
Muttasiis, kuva olisi jo valmiina:
http://i289.photobucket.com/albums/ll22 ... 302828.jpg
Ja pentu saa suoraan olla AVO- ikäinen? Kuva on minun ottamani.
Ja siis tulisi asumaan trikkiuroksen ja kahden soopelinartun kera, tulisin kisauttamaan näyttelyissä, tokossa ja agissa, sekä käyttäisin paimenkisoissa ja BH'ta käytäisiin suorittamassa. Ja pentuetta miettisin hieman myöhemmin, sekä kunhan VPEK lopettaa remonttinsa, kävisin siellä kuvauttamassa lonkat, silmät ja kyynerpäät.
Muttamutta, todella hyvän kodin saisi!
Eli siis meillähän tällä hetkellä uros (
http://www.rockonshelties.webs.com/otto.htm) vapaana, mutta jos fannyystä ei ala kuulua mitään, niin sitten narttukin vapaana, ja sillä nimi vielä päätettävissä. Mutta jos mä ilmottelen sulle, jos ei oo maanantaihin mennessä kuulunut fannyystä mitään, niin sulle lähtee soopelinarttupupsi? :)
Urokselle ei varmaan saa kuvia mukaan?
Ja ilmoittele maanantaina, soopelinarttu olisi kyllä tosi kiva ;)
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy!
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 2:52 pm
Kirjoittaja juulia
^No ei saa, haluan pitää tuon kennelin kuvaluvat ihan vaan itselläni. (:
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy!
Lähetetty: La Tammi 31, 2009 2:58 pm
Kirjoittaja nisha
Juulia kirjoitti:^No ei saa, haluan pitää tuon kennelin kuvaluvat ihan vaan itselläni. (:
Okei.
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy, janita!
Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 7:47 pm
Kirjoittaja Netry
Nisha kirjoitti:Nettei kirjoitti:Nisha kirjoitti:Nettei kirjoitti:Eli siis yksi pentu vapaana.
Fannyy, ja Janita, onkos nimiä valittuina, ja niitä sivuja? :)
Vieläkö siis yksi sheltinpentu vapaana?
Olisin etsiskellyt uuteen virtuaalikennel
Värisuoraan soopelinarttua. Virtuaalikennelini sivut tulevat muuttumaan tässä seuraavan viikon aikana hieman hienommiksi.
Muttasiis, kuva olisi jo valmiina:
http://i289.photobucket.com/albums/ll22 ... 302828.jpg
Ja pentu saa suoraan olla AVO- ikäinen? Kuva on minun ottamani.
Ja siis tulisi asumaan trikkiuroksen ja kahden soopelinartun kera, tulisin kisauttamaan näyttelyissä, tokossa ja agissa, sekä käyttäisin paimenkisoissa ja BH'ta käytäisiin suorittamassa. Ja pentuetta miettisin hieman myöhemmin, sekä kunhan VPEK lopettaa remonttinsa, kävisin siellä kuvauttamassa lonkat, silmät ja kyynerpäät.
Muttamutta, todella hyvän kodin saisi!
Eli siis meillähän tällä hetkellä uros (
http://www.rockonshelties.webs.com/otto.htm) vapaana, mutta jos fannyystä ei ala kuulua mitään, niin sitten narttukin vapaana, ja sillä nimi vielä päätettävissä. Mutta jos mä ilmottelen sulle, jos ei oo maanantaihin mennessä kuulunut fannyystä mitään, niin sulle lähtee soopelinarttupupsi? :)
Urokselle ei varmaan saa kuvia mukaan?
Ja ilmoittele maanantaina, soopelinarttu olisi kyllä tosi kiva ;)
Joo kuten Juulia jo ilmoitti, urokselle ei tule kuvia mukaan. Mä oon aina niin hyvä ilmottamaan tälläsistä tärkeistä yksityiskohdista :oops:
Fannyystä ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään, pentue kumminkin syntynyt jo 20.01, niin olis pitänyt jotain kuulua.
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy, janita!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 9:04 am
Kirjoittaja nisha
Nettei kirjoitti:Nisha kirjoitti:Nettei kirjoitti:Nisha kirjoitti:Nettei kirjoitti:Eli siis yksi pentu vapaana.
Fannyy, ja Janita, onkos nimiä valittuina, ja niitä sivuja? :)
Vieläkö siis yksi sheltinpentu vapaana?
Olisin etsiskellyt uuteen virtuaalikennel
Värisuoraan soopelinarttua. Virtuaalikennelini sivut tulevat muuttumaan tässä seuraavan viikon aikana hieman hienommiksi.
Muttasiis, kuva olisi jo valmiina:
http://i289.photobucket.com/albums/ll22 ... 302828.jpg
Ja pentu saa suoraan olla AVO- ikäinen? Kuva on minun ottamani.
Ja siis tulisi asumaan trikkiuroksen ja kahden soopelinartun kera, tulisin kisauttamaan näyttelyissä, tokossa ja agissa, sekä käyttäisin paimenkisoissa ja BH'ta käytäisiin suorittamassa. Ja pentuetta miettisin hieman myöhemmin, sekä kunhan VPEK lopettaa remonttinsa, kävisin siellä kuvauttamassa lonkat, silmät ja kyynerpäät.
Muttamutta, todella hyvän kodin saisi!
Eli siis meillähän tällä hetkellä uros (
http://www.rockonshelties.webs.com/otto.htm) vapaana, mutta jos fannyystä ei ala kuulua mitään, niin sitten narttukin vapaana, ja sillä nimi vielä päätettävissä. Mutta jos mä ilmottelen sulle, jos ei oo maanantaihin mennessä kuulunut fannyystä mitään, niin sulle lähtee soopelinarttupupsi? :)
Urokselle ei varmaan saa kuvia mukaan?
Ja ilmoittele maanantaina, soopelinarttu olisi kyllä tosi kiva ;)
Joo kuten Juulia jo ilmoitti, urokselle ei tule kuvia mukaan. Mä oon aina niin hyvä ilmottamaan tälläsistä tärkeistä yksityiskohdista :oops:
Fannyystä ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään, pentue kumminkin syntynyt jo 20.01, niin olis pitänyt jotain kuulua.
Juu, nyt on jo tiistai, saan varmaan sen soopelinartun vai?
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy, janita!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 3:55 pm
Kirjoittaja Netry
Nisha kirjoitti:nyt on jo tiistai, saan varmaan sen soopelinartun vai?
Joo saat, minkä nimen neidille otat? Ja sitten sivuja tekemään, kun oot nimen päättänyt, ja mulla hyväksyttänyt.
Pahoitteluni fannyylle siitä, että annoin pennun eteenpäin. Olisi muuten lähtenyt sun luokse, mutta kun olit niin hiljaa, pitkän ajan, että lähdin tulkitsemaan asiaa niin, että sä olet unohtanut jo koko asian. Uros kuitenkin vielä vapaana, että jos se kiinnostaa, kun tuut turrilassa käymään, niin sen kyllä saat :)
Vielä kun vika uros sais kodin, niin sitten laittelisin niitä rekisteröintihommeleita vFCI:lle menemään.

Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 5:15 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 5:44 pm
Kirjoittaja Netry
Janita kirjoitti:/ Olinko mä edes varannut tästä? :oops: Ottaisin kyllä mielelläni tuon poitsun
CC'hen. Kisaus aktiivista kaikissa shelteille soveltuvissa lajeissa. Mahd. loppuelämän koti aina kyetään tarjoamaan. :) Jos annat mulle?
psst. kennelin sivut vielä hiukan hesken etenkin copyright sivun osalta.
Kyllä sä tästä pennun varasit :) Viesti löytyy kun kelaa sivuja taakse päin. :D Onko sulla nimeä päätetty, sivuja vaan tekemään.
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 5:48 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 6:37 pm
Kirjoittaja Netry
Janita kirjoitti:Ai jaa :D Mä oon vähän tämmönen ku varauksia oli 3/4 eikä mun nimeä ollu. XD Nimi on siis Aamun Taika. :) Sivut kohta.
Otit ton nimen Sakemannipentujen nimistä :D Sieltä shelttipennuista löytyy sunkin varaus, ja nimihän pitää toki valita sitten shelttipentujen nimistä :D Huomasin just että sähän oot sen nimen jo valinnutkin.
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 6:39 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 6:55 pm
Kirjoittaja nisha
Käviskös soopelipentuni nimeksi RW´ Best Player?
Ja sivu tuleepi huomenna! :D
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 7:47 pm
Kirjoittaja Netry
Nisha kirjoitti:Käviskös soopelipentuni nimeksi RW´ Best Player?
Ja sivu tuleepi huomenna! :D
Sopii hyvin!
Hieno homma, jäänkin oottelemaan niitä :D
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana!
Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 7:50 pm
Kirjoittaja nisha
Nettei kirjoitti:Nisha kirjoitti:Käviskös soopelipentuni nimeksi RW´ Best Player?
Ja sivu tuleepi huomenna! :D
Sopii hyvin!
Hieno homma, jäänkin oottelemaan niitä :D
SIVU VALMIS! :D (ehdin tehdä jo tänään)
http://www.freewebs.com/varisuoran/besta.htm
Uudet kuvat saatan jossain vaiheessa vaihtaa, kunhan pääsen kuvailemaan shelttejä ;)