Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Eli siis, Rosewell suunnittelee kennelin C-pentuetta keväälle. Pennut myydään aktiivisesti kisaaviin koteihin, joissa niille on loppuelämän koti tarjolla. Toivoisin pentueeseen yhtä sijoituspentua, jolle saisin sitten oikeuden teettää pentueen vielä joskus :)
Kennelin kasvatus sivu olisi hyvä lukea, joten jokainen lukaisee sen tietenkin ensiksi :)

Pitkäkarvaisen collien pennut
Colliepentujen omistajilta toivoisin kisautusta ehdottomasti paimennuksessa, mutta myös pk-lajeissa, ja mahdollisuuksien mukaan muissakin lajeissa. Käyttäytymiskoe on yksi niistä asioista, jonka haluan koiralle suoritettavan. Näyttelykäynti ei ole pakollista.
Pentueen emällä ei ole sukua virtuaalimaailmassa, ja isää alan etsimään, jos pennuille löytyy kiinnostuneita. Isällä saa olla sukua virtuaalimaailmassa, muttei mielellään aikaisempia pentueita.
Pentueen ajattelin sijoitella kesälle, mutta aikaisemmaksi/ myöhemmäksikin voidaan tilaisuuden tullen sijoittaa.

E m ä
Pentueen emänä toimii ensimmäinen virtuaalimaailman collieni, Aamukasteen Hippiäinen "Hippi", jonka yritän mahdollisuuksien mukaan kisata ehkä joksikin valioksi ennen pentueen syntymää. Hipillä on suoritettuna Käyttäytymiskoe, vepessä kisataan alokasluokassa, paimennuksessa AI, koiratanssista pisteitä löytyy 75p, ja tunnus Hk2 hausta, ja viimistä tunnusta vielä metsästellään. Näyttelyistä on saatu kaksi erittäin hyvää. Kaikkea kerkee vielä tapahtumaan ennen pentueen syntymää :)
Hipillä on B-lonkat, silmät on kuvattu hyviksi, kyynärät ovat 0:0, ja polvet 1:0. Allergioita ei ole todettu.

I s ä
Pentueen isäksi ei ole vielä valittu ketään, ja jos siihen ei myöskään löydy ketään sopivaa koiraa, isäksi otetaan evm koira. :) Isällä pitäisi olla suoritettuna vähintään käyttäytymiskoe, mutta muut tulokset ovat aina plussaa :)

Pentueen koko
Pentueesta tulee maximissaan 5 pennun kokoinen, vähintään haluan pentueeseen 2 pentua, joka tietää vähintään kahta halukasta. Sijoituspennun haluaisin tähän pentueeseen, joten pistelkääpäs viestiä jos sijoituspentu kiinnostaa :) Pennut syntyneet 14.06.2009
2/5
Nisha - narttu - tricolor/ soopeli - sij.pentu - RW´s Coincidenza in Paradiso
Silja - narttu - soopeli - RW´s Coincidenza in Dormita
ostaja - narttu /uros - väri -
ostaja - narttu /uros - väri -
ostaja - narttu /uros - väri -

Nimet
Eli mä ajattelin, jos tästä tulis yhteensattumapentue, nimet on italiaksi, tässä vähän listaa. Oman nimen voi myös keksiä mutta sen pitää alkaa RW´s Coincidenza in (esim. yhteensattuma puistossa), ja nimenhän pitää olla italiaa ja jokin paikka (:

RW´s Coincidenza in Parco
RW´s Coincidenza in Paradiso - Nisha
RW´s Coincidenza in Giardino
RW´s Coincidenza in Sogno
RW´s Coincidenza in Dormita - Silja
RW´s Coincidenza in Plaga



Jos sinua kiinnostaisi colliepentu, laittele tarjousta alle. Muista mainita minne pentu olisi tulossa, missä sillä kisattaisiin jne. Kaikki minkä näet tarpeelliseksi.
Niin ja kysykää ihmeessä, jos jokin on epäselvää! Vastailen teille mielelläni.


VANHOJA PENTUEITA.

Saksanpaimenkoiran pennut
Toivoisin sakupupseilla kisattavan pk-lajeissa, ja paimennuksessa + toko ja muut tälläisetkin olisivat toivottuja. BH-kokeen haluaisin, että pennuilla suoritettaisiin. Emällä ei ole ollenkaan sukua, joten isällä saa olla sukua, mutta se ei ole mitenkään niin pakollista. Tietenkin toivoisin, että isän suku ei olisi niin hirveän yleinen, että pennuillakin saataisiin vielä joskus pentuja. Se on sitten kuitenkin asia erikseen, ja siitä on aina juteltava kanssani. Poikkeuksia ei sallita.
Saksanpaimenkoirapupsit sijoitetaan joulukuun puolivälille. Pentue on molemmille vanhemmille ensimmäinen.
E m ä
Pentueen emänä toimisi oma tuontinarttuni Exemption Flame "Sira", jonka kisaisin paimennusvalioksi ennen pentueen syntymää + tuloksia hommaisin muualtakin. BH-koe on Siralla suoritettuna. Tokossa kisaamme ALO'ssa, josta puuttuu vielä yksi ykköstulos, jotta päästään Avoimeen luokkaan. Joulu- tammikuuhun on kuitenkin vielä aikaa, joten kaikkea kerkee tapahtumaan.

I s ä
Pentueen isänä toimii Shader Nightmare's Lesserflach "Nuutti", johon päädyin. Erittäin harvinainen suku (EVM), ei aikaisempia pentueita. BH JK3 SchH3 (KVA-titteliin tarvittavia tuloksia metsästellään), käytetään myös flyballissa, paimennuksessa, vepessä, agilityssa ja tokossa. Näyttelyistä pari SERTiä ja CACIB.

Pentueen koko
Pentueesta tulee maximissaan 4 pennun kokoinen, vähintään haluan pentueeseen 2 pentua, joka tietää vähintään kahta halukasta. Pentue syntyi 29.12.2008
3/4
Sigma - narttu - harmaa - sij. pentu - RW´s Aamun Kaipuu
Nepah - narttu - musta ruskein merkein - RW´s Aamun Loisto
Kuunsirppi - uros - musta ruskein merkein - RW´s Aamun Aikainen Kotka


Nimet
Rosewellin A-pentueen nimilista. Valitkaa molemmista kohdista yksi.
Aamu-teema:
RW´s Aamun Taika
RW´s Aamun Rohkelikko
RW´s Aamun Seikkailija
RW´s Aamun Loisto - Nepah
RW´s Aamun Tähti
RW´s Aamun Kaipuu - sigma
RW´s Aamun Taisto
RW´s Aamun Rakkaus
RW´s Aamun Soturi
RW´s Aamun Ritari
RW´s Aamun Taru
RW´s Aamun Mahti
RW's Aamun Aikainen Kotka - Kuunsirppi
+ saat itse keksiä jonkun muun (pitää alkaa RW's Aamun)

Arena -teema:
RW´s Arena Estrella
RW´s Arena Paraíso
RW´s Arena Luz
RW´s Arena Nitidez
RW´s Arena Luna - Snoe
RW´s Arena Prado - Kuunsirppi
RW´s Arena Campaña
RW´s Arena Mar - Nepah
RW´s Arena Espacio
RW´s Arena Viento
RW´s Arena Campaña
+ jokin muu nimi jonka keksit itse (pitää alkaa RW's Arena)


Shetlanninlammaskoiran pennut
Toivoisin shelttipupseilla kisattavan paimennuksessa, agilityssä + toko ja muut tälläisetkin olisivat toivottuja. BH-kokeen haluaisin myös suoritettavan. Bealla ei ole hirveän harvinainen suku, joten isältä vaadin evm sukua, tai sitten muuten harvinaista sukua. Bean isällä on kaksi pentuetta, sen pentuesisarusten pennuista ei ole minulla tietoa, ja sen isän toisessa pentueessa on tulossa kahdelle koiralle pennut. Pentueiden teetto on kuitenkin sitten asia erikseen, ja siitä on aina juteltava kanssani. Poikkeuksia ei sallita. :-)
E m ä
Pentueen emänä toimisi toinen shelttityttöni Prìvels Pretty Breeth "Bea". Bea on vahvistamaton vPVA (paimennusvalio) ja BH-koe on Bealla suoritettuna. Tokossa ollaan juuri päästy avoimeen luokkaan kisaamaan. Koiratanssista pisteitä on 63p. ja flyballissa 10p. Agilityn Mini I luokasta saatu yksi VKUMA. Näyttelymenestystä ei ole ollut (näyttelyistä tullut yksi H), mutta enpä ole sitä hirmuisesti siellä käyttänytkään. :) Muuten vain sanallisista on tullut yksi EH ja yksi ERI.
Bealla todettiin lokakuun alussa osittainen harmaakaihi, joka poistettiin marraskuun alussa neidiltä leikkauksella.
Lonkat: B/B
Kyynärät: 1:0
Polvet: 0:0

I s ä
Isää ei ole vielä valittu, mutta sitä etsitään koko ajan. Jos sopivaa isäehdokasta ei löydy, otan pentueen isäksi täyden evm. koiran. Isältä toivoisin kisatuloksia eri lajeista, ja BH-kokeen olevan suoritettuna. Myös jokin valionarvo olisi plussaa. Isän pitäisi olla väriltään tricolor.

Pentueen koko
Pentueesta tulee max. 4 pennun kokoinen, vähintään haluan pentueeseen 2 pentua, joka tietää vähintään kahta halukasta. Pentue syntyi 20.01.2009. Minä rekisteröin pennut, joten ostajien ei tarvitse siitä huolehtia.
4/4
Nisha - narttu - soopeli - RW´s Best Player
Janita - uros - tricolor - RW´s Best Beau
Lalina - narttu - soopeli - [url=http://aamuvirkku_.webs.com/Fiona.htm]RW´s Best Friend[/url]
Moonie - uros - soopeli/ tricolor - RW´s Best Vision


Nimet
Rosewellin B-pentueen nimilista. Itselläni meni kauan aikaa miettiä, millä tavalla tämän pentueen nimet määräytyisivät. Lopulta päädyin, että tästä pentueesta tulee se paras pentue, ja niin teemaksi tuli Best.

RW´ Best Superstar
RW´ Best Celebrity
RW´ Best Vocalist
RW´ Best Player
RW´ Best Pretender
RW´ Best Spender
RW´ Best Beau - Janita
RW´ Best Chaser
RW´ Best Friend - Lalina
RW´ Best Dog
RW´ Best Jumper
RW´ Best Liar
RW´s Best Vision - Juulia
+ itse keksimäsi nimi joka akaa RW´s Best. Minä kuitenkin vielä mietin, kelpaako nimi
Avatar
Snoe
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 573
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:38 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiinnostusta saksanpaimenkoiran pennuille?

Viesti Kirjoittaja Snoe »

Meikäläinen vois ottaa pennun Team Tricaseen. Tricasessa ei ole vielä yhtään koiraa, mutta tulossa olisi saksanpaimenkoirauros Flame's Aqua, joten seuraa löytyisi yhden koiran verran. Kisanäyttöä minulla ei vielä ole, vaikka yksi toinen kennelkin on pystyssä (kisojen tulokset eivät ole tulleet).

Pennun kanssa harrastettaisiin paimennusta sekä palveluskoiralajeja, kuten myös siinä sivussa tokoa, agilityä, flyballia ja sen sellaista, mitä eteen nyt sattuu. Eli monipuolista kisaamista on mahdollista saada.

Pentu saisi eliniäisen kodin, ja aika sen kisautukselle riittäisi hyvin. BH-arvo ja pari valionarvoa olisi tavoitteena, kisattaisiin siis paljon.

Olisi myös hienoa, jos pennulla voisi joskus teettää pentueen. ^^
KuvaKuvaKuva
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Kiinnostusta saksanpaimenkoiran pennuille?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Snoe kirjoitti:Meikäläinen vois ottaa pennun Team Tricaseen. Tricasessa ei ole vielä yhtään koiraa, mutta tulossa olisi saksanpaimenkoirauros Flame's Aqua, joten seuraa löytyisi yhden koiran verran. Kisanäyttöä minulla ei vielä ole, vaikka yksi toinen kennelkin on pystyssä (kisojen tulokset eivät ole tulleet).

Pennun kanssa harrastettaisiin paimennusta sekä palveluskoiralajeja, kuten myös siinä sivussa tokoa, agilityä, flyballia ja sen sellaista, mitä eteen nyt sattuu. Eli monipuolista kisaamista on mahdollista saada.

Pentu saisi eliniäisen kodin, ja aika sen kisautukselle riittäisi hyvin. BH-arvo ja pari valionarvoa olisi tavoitteena, kisattaisiin siis paljon.

Olisi myös hienoa, jos pennulla voisi joskus teettää pentueen. ^^
Hienoa, että löytyy edes yksi kiinnostunut pennuista! Sulle lähtee varmasti pentu, jos pentue tulee syntymään. ;) Pitää kans katella miten saan tota Siraa kisattua, sillon sais vähän varmempaa tietoa. ;>
Nepah
Alkupalat
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 6:24 pm
Viesti:

Re: Kiinnostusta Saksanpaimenkoiran pennuille?

Viesti Kirjoittaja Nepah »

Täältäkin löytyy kiinnostusta :) Tulisi siis Cinemon'siin, kisaisin sillä näyttelyissä, tokossa pk-lajeissa ja BH-koe suoritettaisiin :) Kenneli ei kasvata sakemanneja mutta on ehkä siirtymässä sakemmannikasvatuskeen ja muun rotusia koiria sieltä kyllä löytyy, että seuraa olisi! Kisaisin aktiiviseti ja pentu saisi elinaikaisen kodin meiltä :D Ja olisi myös kiva jos pennulla voisi sitten joskus tulevaisuudessa teettää pentueen :)
Cinemon's & Kivitassun koirineen <3
Entinen Cinemon's!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Kiinnostusta Saksanpaimenkoiran pennuille?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Nepah kirjoitti:Täältäkin löytyy kiinnostusta :) Tulisi siis Cinemon'siin, kisaisin sillä näyttelyissä, tokossa pk-lajeissa ja BH-koe suoritettaisiin :) Kenneli ei kasvata sakemanneja mutta on ehkä siirtymässä sakemmannikasvatuskeen ja muun rotusia koiria sieltä kyllä löytyy, että seuraa olisi! Kisaisin aktiiviseti ja pentu saisi elinaikaisen kodin meiltä :D Ja olisi myös kiva jos pennulla voisi sitten joskus tulevaisuudessa teettää pentueen :)
Sullekin pentu lähtee, jos tulee pentue syntymään! ;)

Rupeen nyt tota Siraa kisauttamaan vähän enempi + sitä sulhoa kattelemaan, niin katellaanpas saadaanko pentue joulu- vai tammikuulle ;)
minkäs värisistä pupseista te olisitte kiinnostuneita?
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoira- & shelttipupseja talveksi! Kiinnostaako?

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Mä haluaisin varata yhden saksanpaimenkoirapennun, olen etsiskellyt itselleni harvinaissukuista uutta kisakoiraa ja kun ajankohtakin on hyvin sopiva :D (joulu-/tammikuussa).

Eli siis urospennun varaisin, poika tulisi Gendarme'siin, joka tosin on nyt vielä vähän remontissa mutta aukeaa taas tässä syksyn aikana uudestaan. Pojan kanssa tulisin kisaamaan ainakin PK-lajeissa, näyttelyissä ja paimennuksessa. Myös aika varmasti pelastuskoirakokeissa, tokossa tai maastoesteillä, mutta se riippuu myös vähän noiden muidenkin koirien kisaamisista, mutta ainakin yhdessä noista lajeista PK-puolen ja paimennuksen lisäksi. Mahdollisesti voisimme myös kokeilla flyballia ja koiratanssia.

Pentue tulisin aika varmasti käyttämään jalostukseen kerran, mutta se nyt ei ole kovinkaan ajankohtainen asia vielä. Mutta joskus tulevaisuudessa sitten. Elinikäinen ja aktiivinen koti olisi kuitenkin tiedossa.

Ja vielä vähän sivu- sekä kisanäyttöä:
Gendarme's Idrina
Candmaster's Cyzarine
Fille Fervent D'Arlequin
Gendarme's Gosta Jamilah
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoira- & shelttipupseja talveksi! Kiinnostaako?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Kuunsirppi kirjoitti:Mä haluaisin varata yhden saksanpaimenkoirapennun, olen etsiskellyt itselleni harvinaissukuista uutta kisakoiraa ja kun ajankohtakin on hyvin sopiva :D (joulu-/tammikuussa).

Eli siis urospennun varaisin, poika tulisi Gendarme'siin, joka tosin on nyt vielä vähän remontissa mutta aukeaa taas tässä syksyn aikana uudestaan. Pojan kanssa tulisin kisaamaan ainakin PK-lajeissa, näyttelyissä ja paimennuksessa. Myös aika varmasti pelastuskoirakokeissa, tokossa tai maastoesteillä, mutta se riippuu myös vähän noiden muidenkin koirien kisaamisista, mutta ainakin yhdessä noista lajeista PK-puolen ja paimennuksen lisäksi. Mahdollisesti voisimme myös kokeilla flyballia ja koiratanssia.

Pentue tulisin aika varmasti käyttämään jalostukseen kerran, mutta se nyt ei ole kovinkaan ajankohtainen asia vielä. Mutta joskus tulevaisuudessa sitten. Elinikäinen ja aktiivinen koti olisi kuitenkin tiedossa.

Ja vielä vähän sivu- sekä kisanäyttöä:
Gendarme's Idrina
Candmaster's Cyzarine
Fille Fervent D'Arlequin
Gendarme's Gosta Jamilah
Kyllä sullekin sakupupsi lähtee. Merkitsen sulle urospennun. ;)


Pentue sijoittuu joulukuun puoliväliin, jos saan Siran siihen mennessä kisattua paimennusvalioksi.
Ketään kiinnostunut sijoituspennusta? Kun sellasen yhen mä tähän pentueeseen haluisin. ;)
Avatar
Snoe
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 573
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:38 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Saksanpaimenkoira- & shelttipupseja talveksi! Kiinnostaako?

Viesti Kirjoittaja Snoe »

Mulle narttupentu, väristä en ole ihan varma vielä ^^

Oletko miettinyt, mikä kirjain/teema pennuille tulee?
KuvaKuvaKuva
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoira- & shelttipupseja talveksi! Kiinnostaako?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Snoe kirjoitti:Mulle narttupentu, väristä en ole ihan varma vielä ^^

Oletko miettinyt, mikä kirjain/teema pennuille tulee?
Varaanpas sulle narttupennun. ;)

Tuleepi kennelin A-pentue :)
// ja värin pitäs mielellään olla harmaa, tai musta ruskein merkein, kun vanhemmatkin on sellasia. ;)
Avatar
Snoe
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 573
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:38 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Saksanpaimenkoira- & shelttipupseja talveksi! Kiinnostaako?

Viesti Kirjoittaja Snoe »

Juu, tarkoitinkin siis, etten tiedä kumman värin haluan .D Riippuu kuvista.
KuvaKuvaKuva
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoira- & shelttipupseja talveksi! Kiinnostaako?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Snoe kirjoitti:Juu, tarkoitinkin siis, etten tiedä kumman värin haluan .D Riippuu kuvista.
joo kyl mä tajusin, laitoin tohon vaan ihan yleisenä tietona :D
Avatar
Snoe
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 573
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:38 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Saksanpaimenkoira- & shelttipupseja talveksi! Kiinnostaako?

Viesti Kirjoittaja Snoe »

Mikä tulisi kieleksi, ja saako nimen keksiä itse?
KuvaKuvaKuva
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoira- & shelttipupseja talveksi! Kiinnostaako?

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Mun pupsin väri tulisi hyvin todennäköisesti olemaan ruskea & musta, mulla on muistaakseni juuri sopivat kuvat :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoira- & shelttipupseja talveksi! Kiinnostaako?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Snoe kirjoitti:Mikä tulisi kieleksi, ja saako nimen keksiä itse?
Mä vielä mietin tota. ;)
//kieleksi mä tässä suunnittelin tota Espanjaa, ja sitä, että jos pentueesta tulis Arena -teemainen. Vähän jo noita nimiä suunnittelin, mut kattelen tässä vielä, et mitä tästä tulee :)

Kuunsirppi kirjoitti:Mun pupsin väri tulisi hyvin todennäköisesti olemaan ruskea & musta, mulla on muistaakseni juuri sopivat kuvat :D
Okei, mä merkkaan sulle sen. ;)
Nepah
Alkupalat
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 6:24 pm
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoira- & shelttipupseja talveksi! Kiinnostaako?

Viesti Kirjoittaja Nepah »

Mullakin ois ruskea & mustan narttusakun kuvia jo valmiina :) Et mullekkin mielellään ton värinen :)
Cinemon's & Kivitassun koirineen <3
Entinen Cinemon's!
Vastaa Viestiin