Sivu 9/9
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: To Syys 03, 2009 3:12 pm
Kirjoittaja Jacya
^ok :>
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 3:40 pm
Kirjoittaja Indi
Hei! Tulin ilmoittelemaan Tulitikkutehtaan Tytön sivuja :) Kutsumanimeksi tulee sitten Tippy

Niih eli
tässä olis sivut!
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 5:26 pm
Kirjoittaja Jacya
Noniih, mahtavaa! :>> Pennuthan syntyvät 11. päivä, että sitten saa kisoissakin jo alkaa käymään 8) Hyvät sivut Hippu! :>
// Niin joo, Vivienne, sulta vielä odotan sivuja, jos tuo sivun osoite vaihtuu, kun sulle taitaakin tulla narttu? :>
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 5:31 pm
Kirjoittaja Vivienne
Joo osote vaihtuu :D Tänään tulee meidän neitosen sivut :) Sori tää sählinki..
E 22:20 // En ole saanut iltapäivän jälkeen websia toimimaan lagin takia joten katson huomenna uudelleen niiden sivujen tekemistä 8/
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 6:47 pm
Kirjoittaja Jacya
^Joo ok :>
Itsekin väsäsin sivut, meidän naperosta tuli lempinimeltään
Uuno :'D
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ke Syys 09, 2009 1:51 pm
Kirjoittaja Vivienne
Dita onpi hän :> Nyt jos onnistui

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ke Syys 09, 2009 3:20 pm
Kirjoittaja Indi
Vitsit ootte saanu tosi hyvät kuvat :o Oon ihan kade >:|

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Ke Syys 09, 2009 5:19 pm
Kirjoittaja Jacya
Vivienne, doodiih, eiköhän se nyt oo mallillaan! :D
Hippu, hyväthän on sullakin ;D
NIIN ja hei, isän puolelle jos sukua tahtoo laittaa niin tässä :> ;
ii: Scouting Diamonds
ie: Dupreé of Tattichis
Ja sitte; osallistukaa nyt ihmeessä
Maailmanvoittajanäyttelyyn,
Suomen Voittajanäyttelyyn sekä
Amerikan Voittajanäyttelyyn, niin voin ilmoittautua sitten kasvattajaluokkaan ;> Kattotaan tulisko sieltä ROP-kasvattaja titteliä! :>
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: To Syys 17, 2009 6:31 am
Kirjoittaja Indi
Pitääpä ilmottautua! Yritän viimestään tänään iltapäivällä, kun nyt on jo hiukka kiire kouluun

//Noih, nyt on sitten mekin osallistuttu =)
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: To Syys 17, 2009 4:03 pm
Kirjoittaja Jacya
Mahtavaa! :D
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: To Syys 17, 2009 4:32 pm
Kirjoittaja Vivienne
Dita onkin jo ilmoitettu ties mihin, niinkuin tiesitkin jo :) Nyt on vain lähes joka lajin ALO't ovat täyttyneet tosi nopeasti, niin ei koiratanssia tai agia olla vielä saatu harrastettua :{
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: To Syys 17, 2009 8:56 pm
Kirjoittaja Jacya
Joo, huomasinkin että Dita on jo päässyt kivasti kisakentille. Tokossa varsinkin ALO-luokat täyttyy ihan huimaa vauhtia, itsekään en ikinä ehdi mukaan :/
Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA
Lähetetty: Pe Syys 18, 2009 2:30 pm
Kirjoittaja Indi
Mä pääsin juuri ja juuri mukaan yhteen toko kisaan :) Harmittaa, kun noita bh-kokeita ei tunnu tulevan yhtään ja nekin täyttyy niin hirveen nopeesti :(