Harvinaisemmille roduille rotuyhdistyksiä?
-
- Syvällistä
Re: Harvinaisemmille roduille rotuyhdistyksiä?
Viitsisikö pistää alulle schipperkeliiton? Vanhassa schipperkeliitossa ei näy elonmerkkejä ollenkaan.
Katselin koirarekisteristä, että on schipperkejä jonkin verran ainakin rekisteröity. Mutta onko enää mikään koira aktiivinen tai onko ollenkaan muita schipperken kasvattajia kuin tuleva kennelini Pikkukapteenin? Näyttelyistä en ole katsonut, onko schipperkejä osallistunut.
Onko (ollut) kenelläkään teistä schipperkeä?
Katselin koirarekisteristä, että on schipperkejä jonkin verran ainakin rekisteröity. Mutta onko enää mikään koira aktiivinen tai onko ollenkaan muita schipperken kasvattajia kuin tuleva kennelini Pikkukapteenin? Näyttelyistä en ole katsonut, onko schipperkejä osallistunut.
Onko (ollut) kenelläkään teistä schipperkeä?
palaillaan.
-
- Lassien tassuhiki
Pyreneittenkoirayhdistystä ei listoilta löydy, ja ois aika mahtavaa tämmöinen saada pystyyn ja innoittaa lisää porukkaa rodun pariin! Mulla on nyt itelläni käsissä jo 2 yhdistysä, mutta ehdottomasti jos saan tähän kaverin mukaan, niin oishan tää aika kiva toteuttaa. Olisinkin kiinnostunut löytyykö muilta kuin minulta ja summerilta pyreneittenkoiria/onko kukaan muu kiinnostunut kys. rodusta?
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- juulia
- Floodari
Hopsu: muistan todella aktiivisena schipperkekennelinä Lanian Firielin, kantava voima virtuaalimaailman schipperkepuolella. :)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Shagan
- Toistolla tehoa
^^ Itselläni on tarkoitus alkaa kasvattamaan pyreneittenkoiraa Karavaanarin kennelissä, mutta vielä en ole saanut tuotua pyreneittenkoiraa. Mutta yhdityksessä olisin ehdottomasti mukana! Karavaanarissa kasvatetaan myöskin pyreneittenmastiffia ja heräsi kysymys, että olisiko täysin tyhmää perustaa roduille sama yhdistys? Pyreneittenkoiraa- ja mastiffia on todellakin vähän täällä virtuaalimaailmassa, jonka vuoksi en kyllä itse tunne järkeväksi perustaa mm. pelkälle pyreneittenmastiffille yhdistystä, kun tiedän vain joitain yksittäisiä koiria. Mutta pyreneittenkoirayhdistys olisi aivan upea juttu, jos sen myötä nousisi myös kiinnostus rotuun enemmän. (: Olisin myös itsekin valmis tulemaan tuohon projektiin avuksesi, jos minut vain kelpuutat. : D
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
- Syvällistä
No sieltähän sitä schipperkeporukkaa löytyy. Ihanaa! ;)
palaillaan.
-
- Lassien tassuhiki
Mahtavaa että siekin oot kiinnostunut rodusta :) Mulla kävikin mielessä, että ottettaisiin pyreneittenmastiffit saman yhdistyksen alle, eikös niin ole ihan irl'ssäkin? Mun puolesta voitais pistää tää kahdestaan pystyyn, ellei muita kiinnostuneita ole (?) Jos vaikka haluaisit meseen lisäillä niin jutskattais siellä lisää Riina.Nieminen@hotmail.com
/eiku ni.. se olikin pyreneittenkoira & pyreneittenpaimenkoira :D
/eiku ni.. se olikin pyreneittenkoira & pyreneittenpaimenkoira :D
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Shagan
- Toistolla tehoa
Enköhän minä mukaan lähde! Ja hyvin voidaan kahdestaankin tehdä, paitsi jos joitain muita kiinnostaa kyseiset rodut ja haluaisivat mukaan. Käsittääkseni irl'issä pyreneittenkoiralla ja pyreneittenpaimenkoiralla on oma yhdistyksensä, mutta henkilökohtaisesti luokittelen ne melko eri tyyppisiksi roduiksi, toisin kuin pyreneittenkoira- ja mastiffi muistuttavat minusta enemmän toisiaan. (mitä minä tässä oikein koitan selittää? >:'D) Mutta lisäilen sinun mesen, itse lähden nyt kuitenkin loppuviikoksi pois koneelta, jonka vuoksi ei tätä ainakaan heti saada käyntiin.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Minäkin voin auttaa mielelläni pyrri yhdistyksessä, itselläni on ollut muutamia vuosia sitten pyreneittenmastiffi (ihan oikea irl-koira, siis :D) ja tuo Dotemprakin niitä kasvattaa tiibetinmastiffien yhteydessä - tosin Dote on nyt kunnon tauolla ja tulevaisuus vähän auki, joten en turhaan anna linkkiä.
Ei minua välttis ylläpitäjäksi tarvitse ottaa, mutta sivujen teossa voin kuitenkin auttaa (mm leiska) :D
Ei minua välttis ylläpitäjäksi tarvitse ottaa, mutta sivujen teossa voin kuitenkin auttaa (mm leiska) :D
-
- Lassien tassuhiki
Jee mahtavaa Kirsi :D Todellakin teet meille ulkoasun, oot niin taitava siinä <3_<3 ! Ja tottakai jos sulla on vaan aikaa, niin voisit tulla ylläpitopuuhiin ainakin mun puolesta (:
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Shagan
- Toistolla tehoa
Minullekin kelpaa, että Kirsi tulee mukaan tähän projektiin! :> Jos haluatte, voitte aloitella jo suunnitteluja ja Kirsikin saa lisätä minun mesen (soijapapu95@netti.fi).
-
- Syvällistä
Schipperkeliiton saatan sitten laittaa pystyyn, mutta en välttämättä yksin sitä pysty päivittelemään. ;)
palaillaan.
-
- Lassien tassuhiki
Olin laittanut meseossan väärin tonne :D Korjailin sen. Jos työ voisitte lisätä kun oon nettimesessä eikä tällä voi? ot.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Jeps, lisäilen teidät molemmat :-D Itsekään en taida paljoa olla mukana suunnittelemassa kuin vasta viikonloppuna, mutta tuskin tällä mikään hoppuhoppu on. Sain tuon Dotemprankin valmiiksi, kun otin vihdoinkin itseäni niskasta kiinni 

- Kendra
- Höpsö veitikka
Valkoistenpaimenkoirien liitolla on nyt ulkoasu ja sisältöä tehty ;)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Epätoivoinen katse
Tää nyt ei sikäli kuuluisi tänne, että bc't eivät ole mitään harvinaisia, mutta onko niille elossa olevaa yhdistystä tms? vFCI'n sivuilla listattu on ainakin ihan kuollut, niin olisiko tarvetta uudelle?
vuoden tulokas 2009