Sivu 10/10
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Lähetetty: Ma Touko 11, 2009 3:20 pm
Kirjoittaja Coma
Juu siis Corinista tuli trikki. Onko muuten mahdollista, että jos noilla kuvilla ei pärjääkkään, ja löydän jostain nätit blue merle kuvat, niin vaihtaa väritystä? En kyllä usko, että kuvia tulen vaihtamaan, mutta kysympähän vain.
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Lähetetty: Ma Touko 11, 2009 3:39 pm
Kirjoittaja Viuki
Nuo kuvat ovat hyvät! Ja itsehän olen sitä mieltä, että jos ei nyt näyttelykoiraa tule niin käyttöpuolelle vaan. Pentueen kokoonpano: tricolournarttu, kaksi blue merlenarttua, yksi tricoloururos ja kuollut merlenarttu.
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Lähetetty: Ma Touko 11, 2009 3:46 pm
Kirjoittaja Coma
Jeps. Kuinka usein tahtoisit kuulumisia?
Re: Shelttinaperot 2008/2009(uusi ilmoitus tullut!)
Lähetetty: Ma Touko 11, 2009 4:05 pm
Kirjoittaja Viuki
Vähintään kerran kuukaudessa, ja olisi mukavaa jos ihan omatoimisesti kaikki kertoisivat!