Kiinnostunut koirista, mutta epävarma aloittamisesta
-
- Höpsö veitikka
Re: Kiinnostunut koirista, mutta epävarma aloittamisesta
Mutkin saa lisätä meseen jos apua tarviit (tai muutenvain, varsinkin jos kasvatat sakemanneja) tuomariksi@hotmail.com
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Täällä on myös yksi joka voisi autella! Jos kuvien keräämisen kanssa tulee ongelmia, voit ottaa kuvat itse, tai jos jaksat, voit piirtää niitä!
-Piirrettyjen koirien tekijä/omistaja
-Piirrettyjen koirien tekijä/omistaja
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Voit pyytää joitain hieman kokeneempia perustamaan kanssasi kennelin. He osaavat laitta sivuille hienon ulkoasun jne. Kannattaa vain rohkeasti pyytää toisilta apua.
- Juliétte
- Nakkisotilas
- Viesti:
Tervetuloa virtuaalimaailmaan!
Valitsit hyvät rodut, varsinkin sakemannit on ihania <3
Mulla on valitettavasti ihan sama juttu - perhe on allerginen, joten oma koira ei tule kysymykseenkään :( Mutta virtuaalikoirat on lohduttanut tosi paljon, niistä on tullut vähän niinkuin oikeita koiria ;) Multa saa milloin vaan pyytää apua yksityisviestillä, tai jos haluat meseosoitteen, niin kysy sitä, en viitsi nyt kuitenkaan sitä tässä jaella ;)
Valitsit hyvät rodut, varsinkin sakemannit on ihania <3
Mulla on valitettavasti ihan sama juttu - perhe on allerginen, joten oma koira ei tule kysymykseenkään :( Mutta virtuaalikoirat on lohduttanut tosi paljon, niistä on tullut vähän niinkuin oikeita koiria ;) Multa saa milloin vaan pyytää apua yksityisviestillä, tai jos haluat meseosoitteen, niin kysy sitä, en viitsi nyt kuitenkaan sitä tässä jaella ;)