Sivu 2/3
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
Lähetetty: Ti Elo 26, 2008 7:05 pm
Kirjoittaja cocoa
?^^
Edit Okkei :D
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
Lähetetty: Ti Elo 26, 2008 7:34 pm
Kirjoittaja Armonvarjo
Että korjailin vain nuo isot kirjaimet jne. :>
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
Lähetetty: La Syys 06, 2008 7:21 pm
Kirjoittaja cocoa
Nyt on nämä pallerot syntynyt!!
3n + 1u
Eli yksi narttu on vapaana jos Jonna ei ota sitä..
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
Lähetetty: Su Syys 07, 2008 11:42 am
Kirjoittaja Minnea
Juoruapa minulle, jos tuo narttupentu jää kodittomaksi ;>
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
Lähetetty: Su Syys 07, 2008 1:14 pm
Kirjoittaja cocoa
tuntuu et se on jo koditon :))
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
Lähetetty: Su Syys 07, 2008 1:37 pm
Kirjoittaja Minnea
Aijaa : o No jos Jonna ei tosiaankaan ota sitä, niin antaisin sille nimeksi White Cloud We Want Winnie.
// Ainii ja sit sille tulee piirroskuvat.
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
Lähetetty: Su Syys 07, 2008 5:04 pm
Kirjoittaja cocoa
Jos sovitaan näin, että odotellaan vielä viikko ja jos Jonnasta ei mitään kuulu koiruli on sulle :))
En tarvitse sulta mitään suurempaa esittelyä :D
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
Lähetetty: Su Syys 07, 2008 5:36 pm
Kirjoittaja Minnea
Joo ajattelin ihan samaa ton odotusajan kanssa :D
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt! Jonna & Ertsuu!!!
Lähetetty: La Syys 13, 2008 5:30 pm
Kirjoittaja cocoa
Nonniin nyt ollaan odotettu eikä mitään ole kuulunut etli sori Jonna pentu menee Minnealle....
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt! Jonna & Ertsuu!!!
Lähetetty: Su Syys 14, 2008 7:37 pm
Kirjoittaja Minnea
Kiitoksia! :D
It's time for Winnie. (oli pakko saada joku kuva äkkiä neidille, joten heitin ton kuvan ihan äsken ja oli vielä pakko piirtää sille sukka suuhun :'D)
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt! Jonna & Ertsuu!!!
Lähetetty: Ti Syys 16, 2008 4:51 pm
Kirjoittaja Ertsuu
Moijj (:
Oiskos sulla viellä mulle pentua?
// Aattelin et pennun nimeks vois tulla White Cloud Wait For Her
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt! Jonna & Ertsuu!!!
Lähetetty: Ti Syys 16, 2008 8:21 pm
Kirjoittaja cocoa
Jep sulle on vielä pentu :) ja nimi on ok!
Laita sivun linkki vaikka tänne tai yksärillä.
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
Lähetetty: Ma Syys 22, 2008 6:16 pm
Kirjoittaja Ertsuu
öö.. tota niin mun konees on vähän ongelmii ja en tiiä koska se korjataan niin en varmaan voi tehdä niit sivui niin kauaa kun se on rikki. Et täl koneel mis mä nyt oon en saa olla täl usein, nytki oli hankalaa päästä tälle :/
Juu nää mun selitykset (: Teen ne sivut heti kun kone toimii! Onks okey?!?
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
Lähetetty: Ma Syys 22, 2008 9:15 pm
Kirjoittaja cocoa
Kiva kun ilmoitit ja asia on ok!
Re: Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
Lähetetty: Su Marras 02, 2008 5:42 pm
Kirjoittaja Ertsuu
niin mistä saisin noita tietoja ku alan ny tekee sen mun pennun sivuja, kun vihdoinkin sain tän koneen toimimaan (: