Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Coton pentue 1.9. Pennut on syntynyt!
Elikkä olen suunnittelemassa kenneliini coton de tulear pentuetta ja nyt kyselisin olisiko sille kiinnostusta :)
Jos siis olet kiinnostunut niin ilmoitathan siitä tässä.
Coton on harvinainen rotu virtuaalimaailmassa ja olisi kiva saada lisää rodun harrastajia.
Hieman vanhemmista:
Emänä on toinen oma cotoini Puuvillapilven Bertha tutummin Lola.
Lola kilpailee agilityssä II-luokassa, näyttelyistä on 30 eria ja 21serttiä titteleitä mm. N MVA, SWE VNL, vMV-08, vLTW-08, vGBR MVA, vKRE MVA, vMV-07, vFIN MVA, vRUSW-07, vNL MVA, vLT MVA, vLUX MVA, vRUS MVA, BELW-07, DK MVA, vCA MVA
Lola on erittäin iloinen, aktiivinen ja ystävällinen coton! (BH on suoritettu hyväksytysti)
Tokosta ALO I-tulos ja flybalista 55pistettä.
Tytöllä on yksi kahden pennun pentue ennestään. (Sanjaras Bexter ja Sanjaras Bianco)
Isänä on oma kasvattini Sanjaras kennelistä nimeltään Sanjaras Joulupipari "Jerry"
Jerryllä on myös yksi yhden pennun pentue (Sanjaras Cocoa)
Jerry on suorittanut BH:n täydellä 100pisteellä ja näyttelyistä on 13eriä + 7serttiä. titteleihin kuuluu vMV-08, vCA MVA, LUX MVA, FIN MVA, LT MVA, BH
Flybalista on 30 pistettä ja agilitystä 2Kumaa.
Varaukset:
Cocoa/White Cloud: narttu & White Cloud ??
Armonvarjo/Illusion Whispe: Narttu & White Cloud Wicked Angel
Ertsuu/Riccotek : Uros White Cloud Wait For Her
Jos siis olet kiinnostunut niin ilmoitathan siitä tässä.
Coton on harvinainen rotu virtuaalimaailmassa ja olisi kiva saada lisää rodun harrastajia.
Hieman vanhemmista:
Emänä on toinen oma cotoini Puuvillapilven Bertha tutummin Lola.
Lola kilpailee agilityssä II-luokassa, näyttelyistä on 30 eria ja 21serttiä titteleitä mm. N MVA, SWE VNL, vMV-08, vLTW-08, vGBR MVA, vKRE MVA, vMV-07, vFIN MVA, vRUSW-07, vNL MVA, vLT MVA, vLUX MVA, vRUS MVA, BELW-07, DK MVA, vCA MVA
Lola on erittäin iloinen, aktiivinen ja ystävällinen coton! (BH on suoritettu hyväksytysti)
Tokosta ALO I-tulos ja flybalista 55pistettä.
Tytöllä on yksi kahden pennun pentue ennestään. (Sanjaras Bexter ja Sanjaras Bianco)
Isänä on oma kasvattini Sanjaras kennelistä nimeltään Sanjaras Joulupipari "Jerry"
Jerryllä on myös yksi yhden pennun pentue (Sanjaras Cocoa)
Jerry on suorittanut BH:n täydellä 100pisteellä ja näyttelyistä on 13eriä + 7serttiä. titteleihin kuuluu vMV-08, vCA MVA, LUX MVA, FIN MVA, LT MVA, BH
Flybalista on 30 pistettä ja agilitystä 2Kumaa.
Varaukset:
Cocoa/White Cloud: narttu & White Cloud ??
Armonvarjo/Illusion Whispe: Narttu & White Cloud Wicked Angel
Ertsuu/Riccotek : Uros White Cloud Wait For Her
-
Ertsuu
- Alkupalat
- Viestit: 27
- Liittynyt: La Heinä 12, 2008 12:54 pm
Re: Kiinnostaako ketään Coton?
Hei!
Olisin kiinnostunut cottoni pennusta (: Kennelini on viellä niin uusi että minulla ei ole koiria! Haluan kasvattaa cottoneita ja niitähän löytyy harvasta! En jaksaisi heti tehdä ite joten tämähän käy hyvin (: ilmoita sitten pennuista!
Olisin kiinnostunut cottoni pennusta (: Kennelini on viellä niin uusi että minulla ei ole koiria! Haluan kasvattaa cottoneita ja niitähän löytyy harvasta! En jaksaisi heti tehdä ite joten tämähän käy hyvin (: ilmoita sitten pennuista!
I'm your forever!
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Kiinnostaako ketään Coton?
Todella kiva saada joku muukin kasvattamaan cotoneita! :)
http://www.freewebs.com/kennelwhitecloud/ tonne siis pentue syntyy.
Alustavasti pentue on suunniteltu elokuulle toivottavasti saamme vielä pari ihmistä ottamaan pennun.
Lähempänä pentuetta voisit laittaa sitten enemmän tietoa mitä harrastaisitte ym. ja uros vai narttu.
http://www.freewebs.com/kennelwhitecloud/ tonne siis pentue syntyy.
Alustavasti pentue on suunniteltu elokuulle toivottavasti saamme vielä pari ihmistä ottamaan pennun.
Lähempänä pentuetta voisit laittaa sitten enemmän tietoa mitä harrastaisitte ym. ja uros vai narttu.
-
Ertsuu
- Alkupalat
- Viestit: 27
- Liittynyt: La Heinä 12, 2008 12:54 pm
Re: Kiinnostaako ketään Coton?
Okei (:
Juu laittelen vaikka sun sähköpostiin sit viestii sit lähempänä! Luultavasti haluan uroksen ja harrastuksina olen aatellut näyttelyä ja ehkä tokoa tai agilityy! :D
Juu laittelen vaikka sun sähköpostiin sit viestii sit lähempänä! Luultavasti haluan uroksen ja harrastuksina olen aatellut näyttelyä ja ehkä tokoa tai agilityy! :D
I'm your forever!
-
Mallaskoala
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2687
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:24 am
Re: Kiinnostaako ketään Coton?
Mua vois kiinnostaa puuvillapelle riippuen lähinnä suvusta :)
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
http://www.freewebs.com/kennelwhitecloud/Pennut.htm
(sivuilla väärin astutuksen aina ja syntymäpäivä)
Ok ertsuu.
Jonna tässä on pieni esittely vanhemmista. ^^
ja tässä vähän tietoa mm. ostoehdot.
Ne ketkä nyt ovat ottamassa pienen palleron niin ilmottautukaa ja kertokaa hieman itsestänne :)
Ja olisiko lisää kiinnostuneita? kai nyt joku haluaa cotonin :D
(sivuilla väärin astutuksen aina ja syntymäpäivä)
Ok ertsuu.
Jonna tässä on pieni esittely vanhemmista. ^^
ja tässä vähän tietoa mm. ostoehdot.
Ne ketkä nyt ovat ottamassa pienen palleron niin ilmottautukaa ja kertokaa hieman itsestänne :)
Ja olisiko lisää kiinnostuneita? kai nyt joku haluaa cotonin :D
-
Mallaskoala
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2687
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:24 am
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
Mua vois kiinnostaa narttupentu, mut ikävä kyllä täytyy todeta, et riippuen ihan koiran nimestä.
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
Hieno homma :D
Oon miettiny jos tekisin niin, että jokainen joka ottaa pennun saa päättää nimen itse :)
Toivoin nimen olevan muuta kuin suomea! nimen eteen tietty liite White Cloud.
Pennun nimi tulisi alkaa kirjaimella W (esim. White Cloud Wild Rose)
Oon miettiny jos tekisin niin, että jokainen joka ottaa pennun saa päättää nimen itse :)
Toivoin nimen olevan muuta kuin suomea! nimen eteen tietty liite White Cloud.
Pennun nimi tulisi alkaa kirjaimella W (esim. White Cloud Wild Rose)
-
Armonvarjo
- Alkupalat
- Viestit: 23
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 10:47 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
Illusion Whisper
bichon havanaisit & coton de tulearit
Tihkusuon
etelävenäjänpaimenkoirat & romanianpaimenkoirat
bichon havanaisit & coton de tulearit
Tihkusuon
etelävenäjänpaimenkoirat & romanianpaimenkoirat
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
Todella kiva saada monta kiinnostunutta :)
Nyt siis ehdotuksia nimistä :D ja jotka ovat kiinnostuneita niin voisitte kertoa uros vaiko narttu ja hieman itsestänne mihin pentu tulee.
Nyt siis ehdotuksia nimistä :D ja jotka ovat kiinnostuneita niin voisitte kertoa uros vaiko narttu ja hieman itsestänne mihin pentu tulee.
-
Armonvarjo
- Alkupalat
- Viestit: 23
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 10:47 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
White Cloud Wicked Angel olisi mun tyttöni, jos sopii ? :>
Illusion Whisper
bichon havanaisit & coton de tulearit
Tihkusuon
etelävenäjänpaimenkoirat & romanianpaimenkoirat
bichon havanaisit & coton de tulearit
Tihkusuon
etelävenäjänpaimenkoirat & romanianpaimenkoirat
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
Sopii :)
Mitä olet ajatellut harrastaa koiran kanssa?
Mitä olet ajatellut harrastaa koiran kanssa?
-
Armonvarjo
- Alkupalat
- Viestit: 23
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 10:47 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
Pääasiassa näyttelyitä, mutta myös lisäksi tokoa tai agilityä ja koiratanssia. :)
Illusion Whisper
bichon havanaisit & coton de tulearit
Tihkusuon
etelävenäjänpaimenkoirat & romanianpaimenkoirat
bichon havanaisit & coton de tulearit
Tihkusuon
etelävenäjänpaimenkoirat & romanianpaimenkoirat
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
-
Armonvarjo
- Alkupalat
- Viestit: 23
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 10:47 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Coton pentue tulossa 1.9. (kennel White Cloud)
Armonvarjo/Illusion Whisper: Narttu & White Cloud Wicked Angel *
:>
:>
Illusion Whisper
bichon havanaisit & coton de tulearit
Tihkusuon
etelävenäjänpaimenkoirat & romanianpaimenkoirat
bichon havanaisit & coton de tulearit
Tihkusuon
etelävenäjänpaimenkoirat & romanianpaimenkoirat