Yks sileäkarvainennoutaja pentu voisi päätyä hyviin käsiin Vipulaan. :)
Vipula on alottanut tässä tämän vuoden paikeilla kesällä, eikä se ole ihan valmis vielä, mutta kunhan vain kerkeän niin teen sivut valmiiksi. Kilpailisin pentujen kanssa mahdollisimman paljon, sen minkä ehdin, ja ehkä eniten näyttelyissä, agilityssä ja BH'n voitaisiin suorittaa sekä TOKOn jossain vaiheessa. :> Jos pentu osoittautuu sopivaksi VEKEen niin sinnekin voidaan ilmoittautua. :>
Toivoisin kenneliin jotain pentuja joilla on vanhemmat jo kilpailleet ja mieluusti ei evm. sukua (mutta otan myös evm. sukuisia). Pentu tulisi hyviin käsiin ja saisi kilpailla suht paljon mutta samalla olla kotosalla rentoutumassa muitten kavereitten seurassa. Koska olen nyt seuraillut täällä näitä pentueita, niin pennulle tulisi paljon muita pentukavereita. :>
Jos narttu saataisiin täältä meillepäin tulemaan, värikästä laumaamme piristämään, niin oltaisiin tyytyväisiä. :>
- Jeccu
Kickblue A (sileäkarvainen noutaja)
-
Jeccu
- Le-ppä-ker-ttu
Re: Kickblue A (sileäkarvainen noutaja)
Whoever said that diamonds are a girls best friend, obviously never owned a dog.
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^ Pentue on kyllä jo syntynyt 9.päivä, mutta koti kuulostaisi kyllä ihan hyvältä, että jos nyt sinulle sitten vielä pennun luovutan, sivuja kaipailisin nyt sitten melko pian(:
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Jeccu
- Le-ppä-ker-ttu
Ohoh, sori, ehkä mä oppeisin kattomaan näitä päivämääriä. :D Mutta teen vaikka sivut tänään, jos kuvan löydän. :> Enköhän. ;>Lania kirjoitti:^ Pentue on kyllä jo syntynyt 9.päivä, mutta koti kuulostaisi kyllä ihan hyvältä, että jos nyt sinulle sitten vielä pennun luovutan, sivuja kaipailisin nyt sitten melko pian(:
Niin, ja tämän nimisen jos saisin: Kickblue Abditive Mile
Milan sivut
Whoever said that diamonds are a girls best friend, obviously never owned a dog.
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^ Kiitoksia paljon sivuista!(:
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Manta
- Alkupalat
- Viesti:
Sitruunapuu loppaa, mutta mulla on talli jossa on koiria valmiiksi, joten Kickblue Atlanta Seaman muuttaisi Treamontoon. Ei kai haittaa?
Minua saa pyytää tuomariksi agilityyn, flyballiin, koiratanssiin, maastoesteisiin, match show'hun, metsäjälkeen, noutajakokeisiin, paimennukseen, pk-lajeihin, pelastukseen, tokoon, vepeen ja vinttikoirakisoihin.
-
Manta
- Alkupalat
- Viesti:
Scuba on suorittanut pelastuskoirakokeiden soveltuvuuskokeen!
Minua saa pyytää tuomariksi agilityyn, flyballiin, koiratanssiin, maastoesteisiin, match show'hun, metsäjälkeen, noutajakokeisiin, paimennukseen, pk-lajeihin, pelastukseen, tokoon, vepeen ja vinttikoirakisoihin.