Kickblue A (sileäkarvainen noutaja)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Lania
Kanada
Viesti:

Kickblue A (sileäkarvainen noutaja)

Viesti Kirjoittaja Lania »

• KICKBLUE A-PENTUE
    Vihdoista viimein päätin nyt sitten että olisi aika Kickbluen A-pentueen. Kesäpentuja olisi siis luvassa, pentue ajottuisi mahdollisesti kesäkuun loppuun, riippuen pentueen kysynnästä. Rotuna toimii siis sileäkarvainen noutaja. Pentueen vanhemmat ovat molemmat hyvin menestyneitä yksilöitä. Pentueeseen otetaan enintään neljä varausta.

Kuva

BH Hk3 Jk1 vFIN KVA Tk3 NOU1 vFIN JVA vJM-09 VAVA vLT & vGBR & vN & vSWE & vBEL & vDK & vCA & vLUX & vFIN & vGER & vRUS & vIS & vKANS MVA vSWEW-08 vMV-08 vBELW-08 vNW-08 vV-08 vDKW-08 vLTW-09 vMV-09 vDKW-10 vLUXW-10
    i. BLACKJACK WISH UPON A STAR
    Isäksi olemme valinneet toisen uroksemme Tonyn. Tonyn näyttelysaavutuksiin kuuluu mm. 12 maan muotovalio+kansainvälinen muotovalio sekä useampi voittajatitteli. Tony on myöskin valioitunut agilitysta, palveluskoiralajeista (hausta) ja mejästä. Tottelevaisuudessa Tony kisaa EVL-luokassa. Tony on täysin evm. sukuinen eikä sillä ole aikaisempia pentueita.

BH Hk3 Jk1 vFIN KVA vLUX & vEST & vBEL & vFIN & vKRE & vDK & vGER & vRUS & vLT & vIS & vSWE & vAM & vKANS MVA vV-08 vEUV-08 vLUXW-09 vLTW-09 vDKW-09 vV-09 vMV-09 vNW-09 vISV-10 vESTW-10 vSWEW-10 vAMW-10 vDKW-10 vLUXW-10 vLTW-11
    e. BLACKSLIDE TRACK HIT
    Pentueen emänä tulee toimimaan ainoa narttumme, Hit. Hit on pärjännyt erinomaisesti näyttelykehissä, onhan se 12 maan muotovalio+kansainvälinen muotovalio ja useita voittajatitteleitä myös löytyy. Hitillä ei ole paljoakaan käyttöpuolelta vielä tuloksia, palveluskoiralajeista (hausta) se on valioitunut. Muutama muu tulos löytyy tottelevaisuudesta ja mejästä. Hit on myöskin suvultaan täysin evm. eikä aikaisempia pentueita ole.

Toivomme että pennut pääsisivät pysyviin koteihin, joissa niille on tarpeeksi aikaa ja aktiviteettiä.
    Kasvatuksestamme voi lukea lisää halutessaan täältä.
    Jos olet kiinnostunut pennustamme, laita alle viestiä tulemaan. Olisi hyvä tietää minne pentu pääsisi, nähdä hieman sivu,- ja kisautusnäyttöä, sekä kuulla hieman tulevaisuudensuunnitelmista.

VARAAJAT [5/5]
    Lania - uros - Kickblue - Kickblue Admiralty Viper
    Kendra - uros - Flattered - Kickblue Abluent Ocean
    Spunky - narttu - Avénless - Kickblue Althea Rosea
    Manta - uros - Sitruunapuu - Kickblue Atlanta Seaman
    Jeccu - narttu - Vipula - Kickblue Abditive Mile

NIMET
    Kickblue Axilla Desert
    Kickblue Atlanta Seaman
    Kickblue Ace Of Diamonds
    Kickblue Alistair Oakley
    Kickblue Alizarin Blue
    Kickblue Althea Rosea
    Kickblue Amazon River
    Kickblue Amerindian Galaxy
    Kickblue Arrester Hook
    Kickblue Atomic Energy
    Kickblue Australian Dollar
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Kendra
Höpsö veitikka

Re: Kickblue A (sileäkarvainen noutaja)

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Hoo mulle!

Aloitin kasvattamaan flättejä vuoden 2010 toukokuussa Flatteredissa ja tällä hetkellä siellä asustaa varsin sekalainen sakki koiria joista Stoori & Virus ovat ainoat sileäkarvaiset noutajat. Mulla on ollu mielessä ottaa vielä kolmaskin flätti joko omasta tulevasta pentueesta tai tuomalla, mutta sitten tulikin tää ilmotus :D

Noutajieni kanssa harrastan nomea, mutta sen lisäksi käyn kisaamassa myös agilityssä, tokossa ja palveluskoiralajeissa. Myös mejässä oon muutaman kerran kisannut, mutta se on hieman "epäaktiivinen" laji mun harrastuksissani. Näyttelyt on myös, mutta enemmän painotun käyttölajien puolelle.

Tulevaisuuden suunnitelmia on ainakin valioitua tokossa ja nomessa, mutta yritän myös pk-käyttövalion arvoa sekä päästä ainakin agilityssä kisaamaan kolmosluokkaan. Jalostuskäyttökin saattaa olla ajankohtaista vuoden päästä, tuleva pentue on kuitenkin jo tavallaan lyöty lukkoon. En osaa vielä sanoa, otanko nartun vai uroksen tästä pentueesta, mutta enköhän sen saa päätettyä varsin pian :) Kuulumisia tuun kertomaan varsin aktiivisesti.

Kisanäyttöä Jojo & Dee.

Kickblue Abluent Ocean kuulostaisi mukavalta nimeltä niin nartulle kuin uroksellekin.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Lania
Kanada
Viesti:

Sinulle kyllä Kendra ehdottomasti pentu lähtee, kuulosti kaikin puolin erittäin hyvältä! (: Pistän sinulle pennun siis varaukseen (:
Kuva
  • your my lucky ace
Kendra
Höpsö veitikka

Joo eli päätin nyt sitten ottaa uroksen tästä pentueesta.

Kuvia yritän etsiskellä, saattaa olla että kesäkuun 20. päivän jälkeen olis jo kuvat takataskussa.

Celsiuksen sivut onkin jo tehtyinä, mutta muutamia tietoja puuttuu :)
Spunky
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Voih, olen todella odotellut tätä hetkeä että joku teettää pentueen juuri tästä kyseisestä rodusta! Kuvatkin ovat olleen varastossa jo jonkin aikaa valmiina sopivan hetken koittaessa! Elikäs olisin erityisen kiinnostunut sileäkarvaisen noutajan narttupennusta (Kickblue Althea Rosea) kenneliini Avénlessiin. Noutajat ovatkin meille oikein tuttuja, sillä kennelini kasvattaa labbiksia sekä kiharia ja olen jo kauan haaveillut yhtä sileäkarvaista värittämään joukkoamme!

Kisautan koiriani erittäin aktiivisesti, eli toimeettomaksi pentu ei todellakaan tule jäämään, päin vastoin! Noutajieni kanssa olen tottunut harrastamaan metsästys-, jäljestämis- sekä BH-kokeita, näyttelyissä kiertämistä sekä piristävänä lisäyksenä myöskin agilityä ja vesipelastusta. Kasvattinne pääsisi kokemaan siis mahdollisimman monipuolista toimintaa. :)
Tässä hieman tuota kisanäyttöä parilta noutajaltamme: x x

// Voi kiitosta, alankin heti värkkäämään neidon sivuja! Minulle kyllä sopii oikein hyvin tuo heittämäsi ajankohta.
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
Lania
Kanada
Viesti:

^^ Kiitoksia Kendralle sivuista! (:

^ Spunkylle lähtee pentu myös, lupaavalta kuulosti, pistän sinulle narttupennun varaukseen (:

Mietin että pentue voisi syntyä näillä kolmella varaajallakin kyllä jos ei nyt enempää kiinnostuneita ilmaannu, joten miltäs teistä kuulostaisi jos syntymäaika olisi jo 10.06.?
Kuva
  • your my lucky ace
Kendra
Höpsö veitikka

Käy mulle! :)

// Cellellä on nyt väliaikaset kuvat ja toivotaan, että tuolta Virosta löytyisi joku oikein upea uros :)
Spunky
Kanada
Viesti:

Rosen sivut!
    • Vuoden 2011 tulokas
Manta
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Manta »

O.O!

Pakko saada ihana flätti! Pentu tulisi Jääpuikkoon(linkki allekirjoituksessa), jossa ei ole varsinaista kasvatusrotua. Hakusessa ois uros ja nimenä... hmm... Kickblue Atlanta Seaman. Kisanäyttöä ei juurikaan ole, mutta olen sama pitäjä kuin Jäämeressä(linkki allekirjoituksessa), joten sieltä voi käydä kurkkaamassa jos tarve vaatii.

Kilpailisisin ainakin mejässä ja noutajakokeissa, ehkä näyttelyissä ja agilityssä. Katsotaan nyt mihin suuntaan pentu on menossa.
Minua saa pyytää tuomariksi agilityyn, flyballiin, koiratanssiin, maastoesteisiin, match show'hun, metsäjälkeen, noutajakokeisiin, paimennukseen, pk-lajeihin, pelastukseen, tokoon, vepeen ja vinttikoirakisoihin.
Spunky
Kanada
Viesti:

Hei voitaisiinko sittenkin aikaistaa niin, että pentue syntyykin jo 9.6, nimittäin olen ilmoittanut Rosen kilpailuihin joiden päivämäärä on 9.6 ja olisi ehkä vähän hassua, että syntymäpäivä on kuitenkin päivää myöhemmin.. :D Sopisiko tämä vaihdos itse kasvattajalle sekä muille varaajille?
    • Vuoden 2011 tulokas
Lania
Kanada
Viesti:

Hhmm no eiköhän Mantallekin tästä nyt sitten pentu vielä lähde(:

Ja Spunky, kyllä minulle ainakin sopisi myös tuo 9.6.
Kuva
  • your my lucky ace
Manta
Alkupalat
Viesti:

Hei Lania!

Jääpuikon sivut muuttavat 9.6.2011 Sitruunapuuhun eli pentu tulis sinne. Sitruunapuu on samanlainen kuin Jääpuikko, mutta toimii eri nimellä.
Minua saa pyytää tuomariksi agilityyn, flyballiin, koiratanssiin, maastoesteisiin, match show'hun, metsäjälkeen, noutajakokeisiin, paimennukseen, pk-lajeihin, pelastukseen, tokoon, vepeen ja vinttikoirakisoihin.
Kendra
Höpsö veitikka

9.6 se nyt sit vissiin on? Mulle ainakin on ok.
Lania
Kanada
Viesti:

Juu sovitaan että 9.6.
Kuva
  • your my lucky ace
Manta
Alkupalat
Viesti:

Vastaa Viestiin