Sivu 2/2

Re: o'Coyote A & B --- australianpaimenkoira ja groenendael

Lähetetty: Ke Maalis 21, 2012 5:47 pm
Kirjoittaja Jacya
Voiiih! Hipalle tuloo jälkikasvua :) Melkein tekisi mieli ottaa sijoitukseen yks aussiepupelo tästä kasvattini pentueesta, kun itselleni ei jäänyt Piquantin F-pentueesta naperoa. :)

Re: o'Coyote A & B --- australianpaimenkoira ja groenendael

Lähetetty: Ke Maalis 21, 2012 5:55 pm
Kirjoittaja Noina
Joo! Sulle kyllä antaisin sijoituksen ihan mielelläni. :)
Kiitos sivuista! Nimessä on pikkuvirhe kun kirjaimet menneet väärinpäin.

Re: o'Coyote A & B --- australianpaimenkoira ja groenendael

Lähetetty: Ke Maalis 21, 2012 6:00 pm
Kirjoittaja Kendra
Nii onkin, hohhoijaa :D

Re: o'Coyote A & B --- australianpaimenkoira ja groenendael

Lähetetty: Ke Maalis 21, 2012 6:07 pm
Kirjoittaja Jacya
No jospa mulle sitten lähtis sijoituspupsi :) Ja olisi "tavoitteena kasata" tämännäköinen kisakalenteri ajan saatossa :)

Re: o'Coyote A & B --- australianpaimenkoira ja groenendael

Lähetetty: Ke Maalis 21, 2012 6:33 pm
Kirjoittaja Noina
Hyvältä vaikuttaa! Käykö urospentu, kun sellaista alunperin ajattelin?

Re: o'Coyote A & B --- australianpaimenkoira ja groenendael

Lähetetty: Ma Maalis 26, 2012 3:22 pm
Kirjoittaja Camilla
Minulle vaikka Blackguard! Saattaa olla, että neiti asustelee ainakin hetken aikaa Carabeessä ja muuttaa sitten belgikenneliin kun saan ulkoasun koodauksen. :)

// Bambi sai sivut väliaikaisesti Carabeehen, niin päästään kisailemaan!

Re: o'Coyote A & B --- aussie & groenendael (s. 28.3.)

Lähetetty: Ma Maalis 26, 2012 5:45 pm
Kirjoittaja Noina
Kiitti sivuista! Bambi on kyllä aika ihana. Teen sivut omalle kakaralle kunhan ehdin. Rekkaan pennut vFCI:in, ilmoittelen teille numerot sitten. :)

Löytyykös aussieille edes toista kiinnostunutta? Vähintään kaksi varaajaa niin pentue voi syntyä heti.

Re: o'Coyote A & B --- aussie & groenendael (s. 28.3.)

Lähetetty: Ma Maalis 26, 2012 6:05 pm
Kirjoittaja Jacya
Juu, uros käy :)

Re: o'Coyote A & B --- aussie & groenendael (s. 28.3.)

Lähetetty: Ti Maalis 27, 2012 5:46 pm
Kirjoittaja Noina
Aussieilla on nyt kaksi varaajaa, joten käykö synttäripäiväksi 1.4? Nimiä täältä. Jacya, mä tykkään mm. nimistä Aleck ja Archer, mutta saat päättää. :)

Re: o'Coyote A & B --- aussie & groenendael (s. 28.3.)

Lähetetty: Ti Maalis 27, 2012 6:09 pm
Kirjoittaja NeaS
Mä voisin ottaa Akai :> ja syntypäivä on ok

//Akai o'Coyote eli Coda esittäytyy (toivottavasti kuvat ei oo käytössä)

Re: o'Coyote A & B --- aussie (s. 1.4.) & groenendael (s. 28.3.)

Lähetetty: Ti Huhti 03, 2012 8:25 am
Kirjoittaja Noina
Aussietkin ovat nyt syntyneet! Onnea kisakentille ja niin edespäin. Ilmoitan rekisterinumerot myöhemmin. :)