Virtuaalikoirat ja virtuaalihevoset yhteistyöhön?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
lumienkuli
Ei riitä.
Viestit: 387
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 11:49 am

Re: Virtuaalikoirat ja virtuaalihevoset yhteistyöhön?

Viesti Kirjoittaja lumienkuli »

Itse en keppihevosista tai niiden kanssa harrastamisesta tiedä oikein mitään eli fiksummat saavat ideoida tekemistä niiden kanssa joten siihen ainakin tarvitsee vastaavan jos sellaista järkätään . :)

Jokainen halukas auttaja voisi myös alustavasti hieman kertoa miten olisi valmis auttamaan. Vastailen paremmin huomen aamulla tai illalla kunhan pääsen töistä. Kännykällä viesteihin perehtyminen on hieman hankalaa :D

Ja nuorten tukeminen tavalla tai toisella kuulostaa myös hyvältä. Hevostalli.netissä on myös tästä oma keskustelunsa. Linkkaan sen illalla :)
Avatar
eilwen
Ei riitä.
Viestit: 307
Liittynyt: To Kesä 18, 2015 7:54 pm
Viesti:

Re: Virtuaalikoirat ja virtuaalihevoset yhteistyöhön?

Viesti Kirjoittaja eilwen »

Mä tosiaan ilmoittaudun mielelläni kuvaajaksi :)

Riippuen tapahtuman ajankohdasta, (jos ajoittuu loppukesälle) multa vois tulla keppihevosia myyntiin! En muutamaan vuoteen ole niitä tehnyt mutta eiköhän se onnistu edelleen. Mä voisin saada käsiini kasan vanhoja ruusukkeita koiranäyttelyistä, mun opettaja kasvattaa amstaffeja ja niiltä löytyy satamiljoonaa ruusuketta joita on hevosten harjoituskisoihin saatu joskus, eli eiköhän näihin mätsäreihinkin voisi irtoa joitakin :) Ehkä jopa pokaaleita, mutta niitä en uskalla varmaksi luvata.


mattyn idea rahojen lahjoituksesta vähävaraisten lasten liikuntaharrastuksien tukemiseen on mielestäni huippu! Juurikin ratsastuksen harrastaminen ei todellakaan ole mahdollista taloudellisesti kaikille, etenkään pk-seudulla. Ei huonoja nuo lansunkaan ideat, mutta itseäni kosketti eniten mattyn kohde.
kennel Super Fast ~ superfast sighthounds

life is not life without sighthound
Lansu_
Höpsö veitikka
Viestit: 5175
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am

Re: Virtuaalikoirat ja virtuaalihevoset yhteistyöhön?

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

lumienkuli kirjoitti:Jokainen halukas auttaja voisi myös alustavasti hieman kertoa miten olisi valmis auttamaan. Vastailen paremmin huomen aamulla tai illalla kunhan pääsen töistä. Kännykällä viesteihin perehtyminen on hieman hankalaa :D
En edes tiedä mitä kaikkea mätsäriä järjestäessä on tehtävänä, joten ehdottakaa viisaammat! Mie voin ainakin auttaa mainosten levittämisessä sekä somessa että jalkaisin (näillä näkymin alueina Itä-Helsinki, Vantaa Hämeenlinnanväylän varrelta ja Nurmijärven Klaukkalan ympäristö).

Olen oikeastaan avoin kaikenlaisille tehtäville, kun tiedetään millaisiin hommiin erityisesti tarvitaan väkeä. Jos kalenteriin ei osu mitään ylitsepääsemätöntä estettä tapahtumapäivälle, niin liikenteenohjaus onnistuu (ajokortti, ajokilometrejä ja liikenteenohjauskokemusta löytyy), mikäli se on tarpeen. Voimassaoleva järjestyksenvalvojakortti on ja niihinkin hommiin olen valmis, jos järkkäreitä tarvitaan - edellyttäen kuitenkin, että tapahtuman järjestäminen hoidetaan kaikilta osin kunnialla. Kait joku tietää (tai ottaa selvää) millaisia ilmoituksia ja/tai lupia täytyy mätsäriä varten tehdä tai hankkia? Ymmärtääkseni ainakin poliisille pitäisi tehdä ilmoitus yleisötapahtumasta.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
lumienkuli
Ei riitä.
Viestit: 387
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 11:49 am

Re: Virtuaalikoirat ja virtuaalihevoset yhteistyöhön?

Viesti Kirjoittaja lumienkuli »

Veteraani-luokan minimi-iän muutan aloitusviestiin 8-vuodeksi ja lisään samalla nuo säkäkorkeudet (alle ja yli 40cm).

Minä otan selvää lupa-asioista. Vähän jo lueskelinkin asiaa muistin virkistyksekseksi ja tapahtumailmoitus pitää ainakin tehdä. Lisäksi mahdollista buffettia varten piti muistaakseni olla joku lupa, sekä hygieniapassillinen henkilö buffetissa vastuuhenkilönä. Lukemani perusteella järjestyksenvalvoja ei ole pakollinen, ellei paikalla ole yli 200 henkilöä samaan aikaan ja tälläiseen saman aikaiseen paikalla olija määrään en ihan usko jos ei kaikkia luokkia pidetä samaan aikaan.. :D
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Virtuaalikoirat ja virtuaalihevoset yhteistyöhön?

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Mulla on hygieniapassi ja työkokemusta kahvilan pyörittämisestä, joten uskon että yhden buffan pyöräyttäminen onnistuu oikein hyvin.

Lisäksi kaikki hanttihommat, organisoinnit, tavaroiden järjestely/lajittelu, palkintojen koordinointi yms. kelpaavat.

Valokuvaajia löytyy ilmeisesti useampikin, joten voisi olla tyyliin se varsinainen kuvauta koirasi -koju muutaman ihmisen voimin ja sit ihan tapahtumakuvaajaa.

Ja hyvä että on järkkärikin olemassa, ei sitä koskaan tiedä :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
lumienkuli
Ei riitä.
Viestit: 387
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 11:49 am

Re: Virtuaalikoirat ja virtuaalihevoset yhteistyöhön?

Viesti Kirjoittaja lumienkuli »

Pitäisi varmaan alkaa pohtimaan ajankohtaa jos meinataan saada jotain aikaiseksi? Aloitetaan vaikka siitä, että mikä kuukaisi olisi hyvä? Ensi viikolla yritän itse saada aikaiseksi tarkastaa miten lupa-asiat kuuluu hoitaa ym.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Virtuaalikoirat ja virtuaalihevoset yhteistyöhön?

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Kyllä. Todennäköisesti paras ajoitus mätsärille on jossain toukokuun holleilla, enne juhannusta nyt joka tapauksessa. Sen jälkeen ihmiset tuppaavat jäädä lomille ja karata kauaksi. Toukokuussa mätsäri voitaisiin pitää ulkona, eikä tarvitse pohtia mitään parkkihallin vuokraamista. Oletan, että jos mietitään vaikka jotain Sahaajankadun kenttää jossain Herttoniemen holleilla, kannattaa varmaan ottaa yhteyttä kaupunginvirastoon. Salee suurin osa sopivista kentistä on nimittäin kaupungin omistuksessa, ja voi olla, että vaativat jonkin asteen luvan kentän käyttöön, tai ainakin kohteliaan ilmoituksen :d
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Wiewi
Alkupalat
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Tammi 01, 2016 3:20 pm

Re: Virtuaalikoirat ja virtuaalihevoset yhteistyöhön?

Viesti Kirjoittaja Wiewi »

Minä kans voin tulla mukaan jeesaamaan! :) Kävi myös mielessä, että 4H:lta voisi kysyä lähtisivätkö he mahdollisesti sponsoriksi tmv ja he voisivat sitten vaikkapa esitellä mätsärissä esimerkiksi heidän dogsitter-toimintaansa ja dogsittereita? (Itse nimittäin olen Lahdessa dogsitteri ja jos tulisi tilaisuus mainostaa omaa toimintaa ja saada lisää asiakkaita niin tottakai lähtisin mukaan kuten varmaan moni muukin sitteri) Ja 4H:n kotieläinpihoilta voisi myöskin saada juuri noita aikaisemmin mainittuja eläimiäkin paikalle.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Virtuaalikoirat ja virtuaalihevoset yhteistyöhön?

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

^ Excellent idea, sieltä voisi saada myös talkoolaisia paikalle :)
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vastaa Viestiin