Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Juu, käy mulle : D
Everything is not what it seems.
Hannazz
Ei riitä.
Viestit: 323
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 4:30 pm
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Viesti Kirjoittaja Hannazz »

Saisinkos minä nimeksi Derribar Demolition Love

Jokaisella se on itsessään:
mahdollisuus kuolla -- ja elää.
Ihmeellinen salaisuus,
vaikka vain hetkeksi elämään.
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Jep, laitan sen sulle (:
Everything is not what it seems.
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 184
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
Paikkakunta: Hakunila, grrr
Viesti:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Oi kun kiinnostaisi ihan mielettömästi tästä pentu. : oo Otatko vielä varauksia vastaan? : D
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Viesti Kirjoittaja Grizz »

No eiköhän sullekin peace sells pentu lähde! Nimeä vaan valitsemaan ja sukupuolta ilmoittamaan. Hannaz ja Spiegel sivuja?
Everything is not what it seems.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Meidän Dustie-poika (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 184
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
Paikkakunta: Hakunila, grrr
Viesti:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Jes, hienoa. : DD Mäpäs otan sitten nartun ja nimeksi mielellään Derribar Dirty Dancing. : )
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Oi onpas Dustie komea poika, kiitos sivuista ja kiitos peace sellsille nimi- ja sukupuoli-ilmoituksesta :) Vielä kun Hannazzilta saisi sivuja (ja tietenkin peace sellsiltä) :)
Everything is not what it seems.
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 184
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
Paikkakunta: Hakunila, grrr
Viesti:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle SIVUJA LOPUTKIN :)

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Tatatatattaaaaa... meidän pikkuinen Dana! : D Olikos se syntymäpäivä 24.2? : ) Ilmottele jos sivuilla on jtn. häikkää : D Kuvia katselen vielä, mitkä otan. : D
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Juu sovitaan synttäripäiväks 24.2, nätti tyttönen Danakin on enkä löytänyt sivuilta huomautettavaa :D Kisatahan noilla saa alkaa vaikka heti jos haluaa!
Everything is not what it seems.
Hannazz
Ei riitä.
Viestit: 323
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 4:30 pm
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!

Viesti Kirjoittaja Hannazz »

Anteeksi kun en ole vielä saanut sivuja valmiiksi. Kone sai kohtauksen eikä kirjastoa ole lähimaillakaan. Sivun saan valmiiksi huomenna.

Jokaisella se on itsessään:
mahdollisuus kuolla -- ja elää.
Ihmeellinen salaisuus,
vaikka vain hetkeksi elämään.
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Aa ymmärrän :D Linkitäs tänne sitte sivuset =)
Everything is not what it seems.
Hannazz
Ei riitä.
Viestit: 323
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 4:30 pm
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!

Viesti Kirjoittaja Hannazz »

Olenko ehkä hieman saamaton? Tässä nyt tämä linkki.

Jokaisella se on itsessään:
mahdollisuus kuolla -- ja elää.
Ihmeellinen salaisuus,
vaikka vain hetkeksi elämään.
Anri
Syvällistä
Viestit: 630
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:37 am
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!

Viesti Kirjoittaja Anri »

Olen löytänyt sivut jo aikoja sitten, kiitos kuitenkin =)

t. Grizz
Vastaa Viestiin