Sivu 2/3
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 4:40 pm
Kirjoittaja Mimmu
tulin vain ilmoittamaan, että olisi narttu kyseessä.
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 6:53 pm
Kirjoittaja Spiegel
Meidänkin pentu olisi narttu. :3
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 7:35 pm
Kirjoittaja peace sells
Mä voisin ottaa uroksen, ku narttuja näyttää olevan niin paljon : DDD
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: La Helmi 21, 2009 5:56 pm
Kirjoittaja Pilvi
Löytyisiköhän tästä listasta mieluisia nimiä? Mikäli ei, niin omankin saa keksiä, ehdot että L-kirjaimella alettava sekä englannin kieli.
Dwelin's Let's Go
Dwelin's Last Word
Dwelin's Leave Home
Dwelin's Lost In Dream
Dwelin's Like Before
Dwelin's Love-Story
Dwelin's Love Potion
Dwelin's Likelihood
Dwelin's Little Finger
Dwelin's Lick Into Shape
Dwelin's Lap Of Luxury
Dwelin's Last Dance
Dwelin's Look Here
Dwelin's Let's See
Dwelin's Letter Of Thanks
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: La Helmi 21, 2009 7:40 pm
Kirjoittaja Spiegel
Saisiko tuon Like Before? (:
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: La Helmi 21, 2009 8:10 pm
Kirjoittaja peace sells
Mä otan Dwelin's Let's Go : D
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: La Helmi 21, 2009 10:52 pm
Kirjoittaja noel
Mä tykkään tosta Dwelin's Last Dance :)
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 10:51 pm
Kirjoittaja Mimmu
mulle Dwelin's Let's See
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: To Helmi 26, 2009 10:37 pm
Kirjoittaja Pilvi
Nyt on kaikkien pentujen nimet merkattu ekaan viestiin. Vielä ei pentue ole todennäköisesti ihan syntymässä, josko vaikka tuossa maaliskuun puolessa välissä tai jotain, jos vaan maltatte odottaa. :)
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: To Helmi 26, 2009 10:54 pm
Kirjoittaja noel
Tottahan toki tätä pentuetta kannattaakin odottaa! :D Hirmuset täpinät päällä kun jo odottaa pentujen syntymää! Saako sivuja jo ryhtyä duunailemaan? :D
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 4:49 pm
Kirjoittaja Pilvi
Sivuja saa toki tehdä.
Emäksi tulee evm. narttu Mustto Bailji Wei, hunden från Portugal. Kyseinen narttu astutetaan lauantaina 14.3 ja pennut syntyvät 21.3, jolloin pennuilla saa myös alkaa kisata. :) Sitä ennen ei pentua saa ilmoittaa kokeisiin, näyttelyihin jne.
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: La Maalis 21, 2009 8:04 pm
Kirjoittaja Spiegel
Tässä meidän pennun
sivut. Toivottavasti ei haittaa, kun tuo kutsumanimi on Tanssi - en huomannut, että tuon noelin pennun nimi on Last
Dance.
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: La Maalis 21, 2009 8:43 pm
Kirjoittaja noel
Ei ainakaan itteäni haittaa yhtään :D
Unohin ihan kokonaan tän jutun, saat Pilvi sivuja ihan pian!
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 1:26 pm
Kirjoittaja Mimmu
Meijänkin pupsi ilmoittautuu:
Dwelin's Let's See // Xenia. Kuvia olen nyt ahkerasti kysellyt ja katsotaan vastaako kukaan.
Re: Dwelin'sin sammarivauvat, kevät/kesä 2009
Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 2:07 pm
Kirjoittaja noel
Dwelin's Last Dance eli
Devi esittelee itsensä ;)