Sivu 2/6
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Su Helmi 08, 2009 6:47 pm
Kirjoittaja kirby
hayano - vanhemmat julkaisen aivan tuota pikaa ;> Tottakai sä voit yhen enkkusen tulla ottamaan (:
Ciel - juu sinulle lähtee ilman muuta. Merkkailen sinut listaan.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Su Helmi 08, 2009 6:53 pm
Kirjoittaja wel
voioi! Itse enkkusetteri kennuu oon perustamassa ja mielelläni sinne tämmösen pikkuisen ottaisin <3. Ottaisin uroksen. Tekisin siitä pikku hiljaa agilityvalion tai näyttelyvalion. Tosin en ole mikään himo kisaaja eikä minkään laista näyttöä löydy. Jos vielä varattavissa niin tänne :)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Su Helmi 08, 2009 7:10 pm
Kirjoittaja kirby
wel, mukavaa saada uusia kasvattajia/rosusta kiinnostuneita ;--) Laitan sinulle urospennun varaukseen. Himokisausta en tosiaan vaadi, mutta jonkinmoista elämää pitää koiralla olla. Tulen mielelläni sitten käymään kennelissäsi (:
PENTUEEN VANHEMMAT LISÄTTY
(nämähän menevät kuin kuumille kiville :--D.....)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Su Helmi 08, 2009 7:14 pm
Kirjoittaja wel
Kivakiva. Yritän mahdollisimman pian saada kennelin valmiiksi =P Ja upeat vanhemmat :--D
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Su Helmi 08, 2009 7:16 pm
Kirjoittaja kirby
wel kirjoitti:Kivakiva. Yritän mahdollisimman pian saada kennelin valmiiksi =P Ja upeat vanhemmat :--D
Hyvä ;--) Kiitos kiitos. Molemmat ovatkin cazan kasvatteja, ja tämä Leevi meille vasta äskettäin muuttikin.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ma Helmi 09, 2009 7:24 pm
Kirjoittaja hayano
Juu no mie en ota nyt ku Leevi on Finjan veli ja suunnitelmissa olis ollu jalostus käyttöä pennulle tulevaisuudessa ni siitä ei kauheesti ois hyötyä :) Ja Emä mun makuun hieman liian vähän kisannuyt, mutta upea neito silti, sen kanssa pääset vielä pitkälle :)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ma Helmi 09, 2009 7:45 pm
Kirjoittaja kirby
^ oolrait (: En muuten huomannutkaan että toi on Leevin veli :''D Otin Reetan siksi, koska toi toinen narttuni Becky on evm-sukuinen ja halusin edes hieman tasoitusta. Ja kun taas toi Elmeri on Reetan veli.. Tämä on niin hankalaa ;>>
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ma Helmi 09, 2009 11:10 pm
Kirjoittaja hayano
Nii mä katoin sillo aikasemmi enneku noit vanhempia oli ilmotettun et voi tulla vaikeeta päättää vanhempia ku on sukulaisia niin paljon :D Mutta ihan hyvä yhdistelmä tolla pentueella :) Ja kerkeehän toi emäkii saamaa niittuloksia vielä ;)
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 10:28 am
Kirjoittaja -Milla-
Mä laitoin sulle irkkulikka tähän pentueeseen liittyen yv:tä. In case sä et huomaa.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 2:48 pm
Kirjoittaja kirby
VANHEMMAT VAIHDETTU! tämä ei kuitenkaan vaikuta mitenkään pentueen ajankohtaan ym.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 4:15 pm
Kirjoittaja Ciel
Valitettavasti mä joudun nyt kumminkin perumaan varaukseni. Pakko vähän pienentää tätä laumaa nyt, enkä sen takia voi ottaa uusiakaan koiria :/ Sori.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 7:17 pm
Kirjoittaja Milou
Anteeksi, minulla ei taidakkaan olla aikaa pikku setterille, eli voit poistaa minut listalta.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 7:20 pm
Kirjoittaja wel
Minäkin perun. Ei vain aikaa löydy enään. Kone lähtee kohta meiltä, niin en vaan voi ottaa.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 8:09 pm
Kirjoittaja mio
ÄÄH nyt kun noin moni peruu ni alkaa ihan liikaa kiinnostaa tää! mut jos et aio teettää pentuetta kun ottajia on niin vähän, ni ei se mitään.
/ no, mä nyt laitan tähän jotain stooria, kaipa sen setterin voi nyt tässä välissä ottaa kun sellaisen kuitenkin jossain välissä haluan.
puppelssi tulis mulle siis tuonne yksityisiin, joiden pääsivu on vähän kesken vielä. mulla on kyllä sit näyttää sulle
Jacalyn, jos jotain sivuja haluat nähdä. :) noilta koirilta voi katsoa myös kisanäyttöä, muilla vinttikoirilla on vaan suurimmaksi osaksi näyttelytuloksia ja ratatuloksia alan nyt väliaikaisen liiton toimiessa hankkimaan. ekan kanakoirani otin tässä muutama päivä sitten, bracco italianon, mutta silläkin on sivut vähän kesken. pointti oli tässä sekavassa lauseessa siis se että noita Jacalynin koirilta voi katsoa kisanäyttöä. oon ajatellut kisailla näyttelyissä, kanakoirakokeissa, myöhemmin mejässä. BH-koe tulis suoritettua, ja tokoakin mahdollisesti. mut siihen asti kun saan noita muita nostettua vähän korkeammille luokille ni olis näyttelyt, BH ja kanakoirakokeet.
kuviksi olen miettinyt
tän tai
tän tai
tän kuvia, en oo ihan vielä päättänyt ja sukupuoli sit kuvien mukaan.
mm, puuttuuko vielä jotain?
Elmeri isänä.
Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!
Lähetetty: La Helmi 14, 2009 8:05 am
Kirjoittaja kirby
mio toki sinulle annan mieluusti pennun! Kyllä tämä pentue varmaan toteutuu. ciel, milou ja wel: okei, ymmärrän toki.