Sivu 2/2

Re: Kysyntää papilloneille? LUKOTTAA SAA

Lähetetty: To Huhti 02, 2009 6:45 pm
Kirjoittaja Kitu
Mona kirjoitti:^ Mutta eihän BH-koe ole mikään välttämätön vaatimus pentueelle? Kuinka moni papillon suorittaa IRL käyttäytymiskokeen? :-D.

Mua olisi voinut jopa kiinnostaa paplari, mutta ei ole oikein tilaa.
Ymmärrän hyvin ;) Urostakaan ei ole löydetty joten pentuetta ei luultavammin tule :( Ehkä ensivuonna sitten.