Kysyntää papilloneille? LUKOTTAA SAA
-
- Vuohenruokaa
Kysyntää papilloneille? LUKOTTAA SAA
Elikkäs ajattelin teettää kesällä papillon pentueen ja kysyisin että onko kiinnostuneita ostaja ehdokkaita? Emäksi tulisi: http://www.freewebs.com/vkbelieve/butterfly.htm Pentueeseen on siis aika kauan vielä aikaa jonka aikana keräämme näyttelyistä yms. lisää tuloksia. Uros. Jos sinulla on kysytävää voit laittaa YV:llä viestiä tai tietty tännekkin
UROS EHDOKKAITA VAAN KEHIIN!
UROS EHDOKKAITA VAAN KEHIIN!
-
- Lassien tassuhiki
Re: Kysyntää papilloneille?
Täytyy kahtoa jos ois kiinnostusta.. tulevan isän kisataulukkoa ois mukava vilkaista. (:
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Vuohenruokaa
Uros ei oikeastaan silleen ole vielä valittu mutta voisin ottaa lisä ehdokkaita jos joltain löytyy :)RiinaN kirjoitti:Täytyy kahtoa jos ois kiinnostusta.. tulevan isän kisataulukkoa ois mukava vilkaista. (:
-
- Lassien tassuhiki
Dottia ei varmaan olisi järkevä isäksi miettiä, sillä kisoissa ei olla käyty, eikä BH koetta suoritettu.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Vuohenruokaa
Niin mutta voin mä sen laittaa ehdokkaiksi jos haluut?RiinaN kirjoitti:Dottia ei varmaan olisi järkevä isäksi miettiä, sillä kisoissa ei olla käyty, eikä BH koetta suoritettu.
-
- Lassien tassuhiki
Ei se olis kannattavaa pentuja kohtaan, eikä todellakaan ole toivottavaa että pentueen isä on epäkelpo.
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Vuohenruokaa
RiinaN kirjoitti:Ei se olis kannattavaa pentuja kohtaan, eikä todellakaan ole toivottavaa että pentueen isä on epäkelpo.
Niin ei olis kyllä :) Mutta pitää kattoo että jos ei Butterflylle tule näyttelyistä tuloksia ja jos sopivaa urosta ei löydy niin sitten ei tuu tietenkään pentuetta. Olishan se tyhmää jos ei vanhemmilla olis mitää tuloksia... Butterflylla ei oo BH:ta koska kaikki täyttyy niin nopeesti mutta järkkään varmaankin omat BH kokeet ja katotaan jos sillon vaikka onnistais :) Toivottavasti vaan hyvä uros löytyy..
-
- Höpsö veitikka
En mä taidakaan sitte tarjota Epeliä isäksi.
-
- Vuohenruokaa
No?Janita kirjoitti:En mä taidakaan sitte tarjota Epeliä isäksi.
-
- Vuohenruokaa
Re: Kysyntää papilloneille? LUKOTTAA SAA
Eikö oo uroksia tarjolla? Pitää varmaan siirtää pentuetta ensivuodeksi :)
-
- Lassien tassuhiki
Laittelen vielä; Elikkä en ihmettele ettei tämä yhdenyön seuraa etsivä neiti saa sulhoa, sillä tuo BH koe on aika merkittävä juttu, kisautustakin varmaan vaadittaisiin hieman enemmän? Ihan suosiolla kannattaa hoitaa tuo morsianehdokas astutuskuntoon, ja miettiä sitten uudestaan. :)
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Höpsö veitikka
Mikä koirasta tekee epäkelvon? Se että se ei ole kilpaillut/saanut tuloksia ollenkaan? Selvästikin kaikki mun virtuaalikissat-, gerbiilit ja koirista HH Oikosulku on siis kelvoton, koska se ei ole kilpaillut?RiinaN kirjoitti:Ei se olis kannattavaa pentuja kohtaan, eikä todellakaan ole toivottavaa että pentueen isä on epäkelpo.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Vuohenruokaa
Mariza kirjoitti:Mikä koirasta tekee epäkelvon? Se että se ei ole kilpaillut/saanut tuloksia ollenkaan? Selvästikin kaikki mun virtuaalikissat-, gerbiilit ja koirista HH Oikosulku on siis kelvoton, koska se ei ole kilpaillut?RiinaN kirjoitti:Ei se olis kannattavaa pentuja kohtaan, eikä todellakaan ole toivottavaa että pentueen isä on epäkelpo.
Mun mielestä niillä pelkikkä tuloksilla ei ole niinkään väliä vaan koiran terveydellä ja luonteella ja tietty vähän kisakokemusta mutta en vaadi että mitään muotovalioita tarvii yms. olla!
-
- Lassien tassuhiki
Se että se ei ole suorittanut BH koetta.Mariza kirjoitti:Mikä koirasta tekee epäkelvon? Se että se ei ole kilpaillut/saanut tuloksia ollenkaan? Selvästikin kaikki mun virtuaalikissat-, gerbiilit ja koirista HH Oikosulku on siis kelvoton, koska se ei ole kilpaillut?RiinaN kirjoitti:Ei se olis kannattavaa pentuja kohtaan, eikä todellakaan ole toivottavaa että pentueen isä on epäkelpo.
edit.. niin no juu tosiaan (o:
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Kriisissä
- Viesti:
^ Mutta eihän BH-koe ole mikään välttämätön vaatimus pentueelle? Kuinka moni papillon suorittaa IRL käyttäytymiskokeen? :-D.
Mua olisi voinut jopa kiinnostaa paplari, mutta ei ole oikein tilaa.
Mua olisi voinut jopa kiinnostaa paplari, mutta ei ole oikein tilaa.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.