Sivu 2/3
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 8:16 pm
Kirjoittaja Eros
Ihana tuo Donald. <3_<3 Sinne menee sitten viimeisetkin SERT:it ja CACIB:it.

Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 8:22 pm
Kirjoittaja yona
Suuren harkinnan jälkeen päätin kysyä että vieläkö pentuja voisi varata ? Penska tulisi tulevaan kenneliini, joka kasvattaa faaraokoiria. Pennun kanssa kisattaisiin näyttelyissä, tokossa, agilityssä ja muissakin aktiivisesti. Sitten kun penska olisi n. 4 vuotta ja valioitunut parissa lajissa voitaisiin pennut teettää, jos se vain kasvattajalle sopisi. anteeki pika pika kommentini.
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 9:44 pm
Kirjoittaja jeanne
Eros, kiitos :) Ei kai nyt sentään.. toivottavasti kylläkin
yona, kaipa se voisi vielä olla mahdollista. Olisiko sinulla näyttää jonkinlaista kisa- tai sivunäyttöä tai mahdollisia kuvia? Erinomaisen mukavaa saada uusia farkkukasvattajia!
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 7:02 am
Kirjoittaja yona
Ei valitettavasti näyttöä ole ;( Olen aika uusi koira puolella kun ennen pyörin hevos puolella.
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 10:44 am
Kirjoittaja jeanne
No olisiko sinulla jotain sivuja jäänyt sitten hevospuolelta? :)
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 2:51 pm
Kirjoittaja yona
Voin katsoa jos löydän. // ei löytynyt :(
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 4:17 pm
Kirjoittaja mio
no voi kähmä, oonko täydellinen puusilmä vai miks en nää siinä mitään virhettä? vai pitäiskö tuon of-sanan olla sit pienellä? :--D
oi, Donaltsu on kyllä kieltämättä aika komia poika!
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 4:20 pm
Kirjoittaja Joana
^ Sivuilla taisi lukea Funreal, ei Funeral

Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 4:22 pm
Kirjoittaja mio
asd voi ei, ei saa kiusata lievästi lukuhäiriöistä :--DD korjailen pikapikaa sivuille tuon!
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 5:03 pm
Kirjoittaja yona
Muuten jos mulle lähtee pentu niin se saisi olla narttu nimeltään Zenit Dead Lovers' Lane. Ja kysyin Emberiltä kuvia mutta en ole vielä vastausta saanut.
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 7:16 pm
Kirjoittaja jeanne
En nyt oikein tiedä, uskaltaisinko vielä yhden pennun sinulle antaa, kun sinulla ei ole minkäännäköistä sivu tai kisa tai mitään näyttöä. :S Ehkä voisin sinulle tuon viimeisen nartun antaa, jos kertoisit hieman historiastasi virtuaalieläinten parissa. Milloin luulisit, että kennelisi valmistuu?
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 7:52 pm
Kirjoittaja yona
Luulisin sen valmistuvan piakkoin, nimen olen valinnut ja kohta laitan ulkoasu pyynnön.
Virtuaalieläinten parissa olen pyörinyt n. 2,5 v. ja kisannut aktiivisesti hevos puolella, mutta epä virallisissa kisoissa, koska en tiennyt että kannataa mielummin virallisissa
Minun tallini tarina päättyi kun, parit tyypit tulivat antamaan negatiivistä ja asiatonta palautetta, ja sitten kaikki muutkin tulivat, toistaiseksi se talli lopetettiin sen takia kun minulla ei ollut aikaa koska olin leikkauksessa. Talli oli pystyssä n. 2 vuotta. En nyt muuta ehdi kirjoittaa. // kuvina olisi muuten
tämän nartun kuvat 8)
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 8:58 pm
Kirjoittaja jeanne
No kaipa sitten voisin antaa tuon nartun sinulle, uusia farkkukasvattajia pitää aina tukea :D Kunhan lupaat antaa sille hyvän kodin ja kisailla sen kanssa aktiivisesti. Toivoisin kisausta ainakin näyttelyissä ja mieluusti mejässä ja/tai vinttikoirien juoksukilpailuissa.
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ti Maalis 31, 2009 7:22 am
Kirjoittaja yona
Juu =)
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Lähetetty: Ti Maalis 31, 2009 9:03 am
Kirjoittaja jeanne
Milloinkas luulisit saavasi sivuja valmiiksi?
Entäpä Cyanide Sunin sivut Joana?
Toivoisin, että viimeistään kahden viikon päästä syntymästä kaikilla pennuilla olisi sivut. Toki jos teillä on jotain esteitä niin tottakai voidaan tässä hieman joustaa.