Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
-
- Nakkisotilas
Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Nyt olisi vihdoinkin aika Zenitin toisen pentueen. Pentue tulee syntymään, mikäli kaikki menee suunnitelmien mukaan, jo 29.3. Pennut etsivät aktiivisia koteja, jotka olisivat valmiita tarjoamaan koiralle näyttelyiden lisäksi myös muuta puuhaa kuten mejää tai juoksukisoja.
Isänä pentueessa on sijoitusurokseni VV-08 VFIN MVA BH Faroyal Civil Red Ensign. Böotes on mm:
- valioitunut kuudessa päivässä avoimeen luokkaan siirryttyään virtuaaliseksi Suomen muotovalioksi
- kilpaillut itsensä metsästyskoirien jäljestyskokeissa voittajaluokkaan ja tottelevevaisuuskokeissa avoimeen luokkaan
- suorittanut hyväksytysti BH -kokeen
- perusterve ja luonteeltaan toiminnanhaluinen sekä avoin
Emänä on puolestaan oman narttuni VFIN JVA BH RH-E Jaharan Caviar 'n Cashews Vela on mm:
- virtuaalinen jäljestysvalio (vahvistusta vailla)
- sijoittunut useasti Pn -kehissä (3 x Pn2, 3 x Pn3, Pn4) ja saanut kerran CACIBin
- perusterve ja luonteeltaan mutkaton sekä rauhallinen
Molemmat vanhemmat ovat ulkomaantuonteja, joten sukunsa puolesta pentue tuo täysin uutta verta. Kummallakaan vanhemmalla ei ole tuloksia juoksukilpailuista, mutta pennut sopivat kuitenkin varmasti siihenkin puuhaan.
Pentueen esittely Zenitin kasvatus -sivulla
Mikäli kiinnostuit pennusta, kerrothan alle ainakin mihin kenneliin pentu menisi, mitä sen kanssa harrastettaisiin tulevaisuudessa, olisiko sillä mahdollista jalostuskäyttöä suunnitteilla ja millaiset kuvat se saisi. Mieluusti kuvia tai kuvavaihtoehtoja voisi jo näytellä.
Varaukset (4/5)
u. Zenit Your Sweet 666 (jeanne / Zenit)
n. Zenit Cyanide Sun (Joana / Breathtaking)
n. Zenit Funeral of Hearts (mio / Jacalyn)
n. Zenit Beyond Redemption (Eros / Filyra)
Isänä pentueessa on sijoitusurokseni VV-08 VFIN MVA BH Faroyal Civil Red Ensign. Böotes on mm:
- valioitunut kuudessa päivässä avoimeen luokkaan siirryttyään virtuaaliseksi Suomen muotovalioksi
- kilpaillut itsensä metsästyskoirien jäljestyskokeissa voittajaluokkaan ja tottelevevaisuuskokeissa avoimeen luokkaan
- suorittanut hyväksytysti BH -kokeen
- perusterve ja luonteeltaan toiminnanhaluinen sekä avoin
Emänä on puolestaan oman narttuni VFIN JVA BH RH-E Jaharan Caviar 'n Cashews Vela on mm:
- virtuaalinen jäljestysvalio (vahvistusta vailla)
- sijoittunut useasti Pn -kehissä (3 x Pn2, 3 x Pn3, Pn4) ja saanut kerran CACIBin
- perusterve ja luonteeltaan mutkaton sekä rauhallinen
Molemmat vanhemmat ovat ulkomaantuonteja, joten sukunsa puolesta pentue tuo täysin uutta verta. Kummallakaan vanhemmalla ei ole tuloksia juoksukilpailuista, mutta pennut sopivat kuitenkin varmasti siihenkin puuhaan.
Pentueen esittely Zenitin kasvatus -sivulla
Mikäli kiinnostuit pennusta, kerrothan alle ainakin mihin kenneliin pentu menisi, mitä sen kanssa harrastettaisiin tulevaisuudessa, olisiko sillä mahdollista jalostuskäyttöä suunnitteilla ja millaiset kuvat se saisi. Mieluusti kuvia tai kuvavaihtoehtoja voisi jo näytellä.
Varaukset (4/5)
u. Zenit Your Sweet 666 (jeanne / Zenit)
n. Zenit Cyanide Sun (Joana / Breathtaking)
n. Zenit Funeral of Hearts (mio / Jacalyn)
n. Zenit Beyond Redemption (Eros / Filyra)
- mio
- Floodari
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies
vaikka mulla on tuo Rudi vielä vähän vaiheessa eikä tuloksia ole vielä hirveän paljoa, niin kun nuo mun farkkutytöt on nyt molemmat poistuneet keskuudestamme ja Draco-pappakin luultavasti jossain vaiheessa jättää hyvästit, ni mulla olis aika hyvin aikaa uudelle farkulle. että jospa mä sitten pentua pyytelisin.
en nyt sit kirjoittele mitään hirveän perinpohjaista, koska luultavasti sulla on jo omat johtopäätökset minusta.
kisaan siis farkkujeni kanssa monipuolisesti, painottaen näyttelyihin, rata- ja maastojuoksuihin, tokoon ja mejään on alettu tässä vähän viimeaikoina kanssa keskittymään. BH-koe suoritetaan toki myös. Dracon kanssa ollaan myös panostettu agilityyn, mutta muiden koirien kanssa vähemmän. Dracolta voi katsella kisa- ja miksei sivunäyttöäkin, vaikka me kisaillaan aktiivisesti niin varsinaisia tuloksia ei järin paljoa ole.
mulla on pieninä vaatimuksina pennun tulevaisuudelta kisaamiseen liittyen seuraavat jutut, tuosta ylempää tiivistettynä:
- ERI näyttelystä
- BH-koe läpi
- lisenssi ratajuoksuun
- mejävalio
- tokovalio
jalostuskäyttö ei ole mulle niin tärkeä, mutta mieluusti senkin kyllä haluaisin. jalostukseen käyttäminen tulisi kuitenkin olemaan aika pitkällä tulevaisuudessa.
sukupuoli mulla on vähän auki, periaatteessa narttu olisi mukava mutta mulla on omasta mielestä kivat kuvat sekä urokselle että nartulle. narttu olisi tämän näköinen, omaan silmään aika nätti siro ja nuori narttu. uroksena olis sit taas tällänen poitsu, johon olen aivan rakastunut IRLissä. lisää kuvia olisi tässä, tässä ja tässä, lisäksi kansioissa on vielä lisääkin. jos noista kumpikaan ei sua yhtään miellyttänyt, niin katselen lisää kuvia.
ja jos jäi jotenkin epäselväksi, niin Jacalyniinhan koira olisi tulossa (http://ampio.fi/nasta/virt.html). nyt vaan venailen täällä sitten peukut pystyssä!
en nyt sit kirjoittele mitään hirveän perinpohjaista, koska luultavasti sulla on jo omat johtopäätökset minusta.

mulla on pieninä vaatimuksina pennun tulevaisuudelta kisaamiseen liittyen seuraavat jutut, tuosta ylempää tiivistettynä:
- ERI näyttelystä
- BH-koe läpi
- lisenssi ratajuoksuun
- mejävalio
- tokovalio
jalostuskäyttö ei ole mulle niin tärkeä, mutta mieluusti senkin kyllä haluaisin. jalostukseen käyttäminen tulisi kuitenkin olemaan aika pitkällä tulevaisuudessa.
sukupuoli mulla on vähän auki, periaatteessa narttu olisi mukava mutta mulla on omasta mielestä kivat kuvat sekä urokselle että nartulle. narttu olisi tämän näköinen, omaan silmään aika nätti siro ja nuori narttu. uroksena olis sit taas tällänen poitsu, johon olen aivan rakastunut IRLissä. lisää kuvia olisi tässä, tässä ja tässä, lisäksi kansioissa on vielä lisääkin. jos noista kumpikaan ei sua yhtään miellyttänyt, niin katselen lisää kuvia.
ja jos jäi jotenkin epäselväksi, niin Jacalyniinhan koira olisi tulossa (http://ampio.fi/nasta/virt.html). nyt vaan venailen täällä sitten peukut pystyssä!
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Määkin olisin kiinnostunut pennusta Filyraan, valitettavasti en ehdi nyt kirjoittaa pennunkisautuksesta ja tulevaisuudesta, mut edittaan tähän varmaankin huomenna kunnon tekstin. ;D
-
- Nakkisotilas
Ilomielin antaisin sinulle mio pennun :) Rakastuin ton nartun kuviin, siis tosi kaunis ainakin mun silmään, mutta kummat kuvat tahansa siis aivan mainiot.
Eros, enköhän minä jo suunnilleen tiedä, millaisen kodin voisit tarjota, mutta mieluusti haluaisin vilkaista, jos sinulla olisi jotain kuvia näyttää. Olisitko kiinnostunut nartusta vai uroksesta?
Eros, enköhän minä jo suunnilleen tiedä, millaisen kodin voisit tarjota, mutta mieluusti haluaisin vilkaista, jos sinulla olisi jotain kuvia näyttää. Olisitko kiinnostunut nartusta vai uroksesta?
- mio
- Floodari
jeanne, tosi kiva kuulla! tulin myös itse siihen tulokseen että haluan nartun tällä kertaa, joten nartun kuvatkin tulevat sitten käyttöön.
oot siis suunnitellut että tää pentue syntyisi jo 29. päivä? mulle ainakin käy tuo päivä hyvin, voisinkin jo alustavasti alkaa sivuja tekemään jotta saan ne ajoissa valmiiksi. :--)
/ niin ja tälläisenä pienenä kuulumisena, Rudi sai ykköskoularin, ja me kisataan nyt tokon kakkosluokassa. :--D
oot siis suunnitellut että tää pentue syntyisi jo 29. päivä? mulle ainakin käy tuo päivä hyvin, voisinkin jo alustavasti alkaa sivuja tekemään jotta saan ne ajoissa valmiiksi. :--)
/ niin ja tälläisenä pienenä kuulumisena, Rudi sai ykköskoularin, ja me kisataan nyt tokon kakkosluokassa. :--D
-
- Nakkisotilas
Hienoa kuulla Rudin tuloksista, kyllä hän on oikein touhukas poika ja kasvattajalle ylpeydenaihe :)
Vaihdoinkin nimiteeman nyt niin, että pennut nimetään HIM:n kappaleiden mukaan. Siellä oli muutama niin hupsunhauska nimi, että näin nyt tällä kertaa. Voitte valita omanne:
u. Zenit Your Sweet 666 (jää minulle)
u. Zenit Song or Suicide
u/n. Zenit Gone With The Sin
u/n. Zenit Beyond Redemption
u/n. Zenit Funeral of Hearts
n. Zenit Cyanide Sun
n. Zenit Dead Lovers' Lane
Vaihdoinkin nimiteeman nyt niin, että pennut nimetään HIM:n kappaleiden mukaan. Siellä oli muutama niin hupsunhauska nimi, että näin nyt tällä kertaa. Voitte valita omanne:
u. Zenit Your Sweet 666 (jää minulle)
u. Zenit Song or Suicide
u/n. Zenit Gone With The Sin
u/n. Zenit Beyond Redemption
u/n. Zenit Funeral of Hearts
n. Zenit Cyanide Sun
n. Zenit Dead Lovers' Lane
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Zenit's Pharaoh hound puppies (nimiä!)
Mulle Zenit Beyond Redemption nimeksi. Otan nartun, vaikkakin kuvatilanne on aika surkea tällä hetkellä. Kuviksi mietin tämän koiran kuvia. Eli kisaisi noilla pentuluokassa, kunnes saan repäistyä jostain kuusesta sille paremmat kuvat.
//Rascal pääsi BH-kokeen läpi. ^^
//Rascal pääsi BH-kokeen läpi. ^^
-
- Floodari
Cyanide Sun olis mun mieleen :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- mio
- Floodari
muakin olis kiinnostanut tuo Cyanide Sun, mutta otanpa nyt sitten tuon Zenit Funeral of Heartsin. :--)
-
- Nakkisotilas
Selvä pyy, kukaan ei halunnut omaa lemppariani Dead Lovers' Lanea, mutta eipä se mitään. Laitan teille nuo nimet :)
Pennut syntyvät siis tosiaan 29.3, ja luovutus on 30.3, minkä jälkeisiin kisoihin koirat voi sitten ilmoittaa. Ei kai kellään ole mitään sitä vastaan, että ilmoittelen noita mun kasvatteja tästä lähin aina kun mahdollista myös kasvattajaluokkiin?
Eros, hieno homma! :D
Pennut syntyvät siis tosiaan 29.3, ja luovutus on 30.3, minkä jälkeisiin kisoihin koirat voi sitten ilmoittaa. Ei kai kellään ole mitään sitä vastaan, että ilmoittelen noita mun kasvatteja tästä lähin aina kun mahdollista myös kasvattajaluokkiin?
Eros, hieno homma! :D
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tässä mun pennun sivut, nimeksi tuli nyt Maya. Osaako kukaan kertoa miksi Mayan sivulla on tuo ä/ö-ongelma mutta kenenkään muun koiran sivuilla tuota ei ole? :o
//Nyt se on jo koirat-sivulla. En käsitä tätä kun ei mulla ikinä ennen ole ollut tuota ongelmaa geolla.
//Nyt se on jo koirat-sivulla. En käsitä tätä kun ei mulla ikinä ennen ole ollut tuota ongelmaa geolla.
-
- Nakkisotilas
Kiitos sivuista eros, virallinen nimi on vaan kirjotettu väärin :D Eli jos sen voisi vielä korjata.
Tässä muuten lisätietoa isästä, jos joku haluaa lueskella vanhempien taustoista.
// Niin ja itsellänikin joskus ollut tuota ääkkösongelmaa, en yhtään osaa sanoa, mistä se johtuu / miten sitä voisi korjata.
Tässä muuten lisätietoa isästä, jos joku haluaa lueskella vanhempien taustoista.
// Niin ja itsellänikin joskus ollut tuota ääkkösongelmaa, en yhtään osaa sanoa, mistä se johtuu / miten sitä voisi korjata.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Korjasin nimen ja lisäsin isän puolelle tuon lopun suvun. :) Toivottavasti saan myös tuon ääkkös-ongelman korjattua pian.
- mio
- Floodari
tässä olisi mun pentuni sivut, Zenit Funreal Of Hearts eli Enja esittäytyy. muokkailen nuo pentujen nimet ja sivut sinne sitten kun saan ne tietooni. :--)
ilmoittelin Enjan jo mm BH-kokeeseen ja tokoon. ja mun puolesta Enjaa saa ilmoitella kasvattajaluokkiin ihan vapaasti.
ilmoittelin Enjan jo mm BH-kokeeseen ja tokoon. ja mun puolesta Enjaa saa ilmoitella kasvattajaluokkiin ihan vapaasti.
-
- Nakkisotilas
Kiitos sivuista mio, tosin sinunkin pennun virallinen nimi on kirjoitettu väärin. Onko mun keksimät nimet jotenkin vaikeita kirjoittaa?
Tässä teille esittäytyy Zenit Your Sweet 666 aka Donald.
Zenitin sivuille on myös päivitetty pentueen tiedot ja jo saamani sivut.

Tässä teille esittäytyy Zenit Your Sweet 666 aka Donald.
Zenitin sivuille on myös päivitetty pentueen tiedot ja jo saamani sivut.