Sivu 2/3

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Lähetetty: Ti Huhti 21, 2009 3:12 pm
Kirjoittaja kirby
HOX! Nimiä saa katsella tuolta ylempää ;)

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Lähetetty: Ti Huhti 21, 2009 5:00 pm
Kirjoittaja stray
Cottongrass Rockstar tulee mun penskalle ;)

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Lähetetty: Ti Huhti 21, 2009 7:08 pm
Kirjoittaja kirby
^ oolrait ;)

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Lähetetty: Ke Huhti 22, 2009 6:59 am
Kirjoittaja Viivi
Kyllä mä taidan ottaa tälläisen kumminkin, niin ihana yhdistelmä (: Se olisi kyllä narttu, kisautuksesta ainakin sen verran, että näyttelyitä käydään samoin kuin joitain muita mihin keskityn kunnolla. Nimeksi Cottongrass Starlight Arrow. (Löytyykö sinulta jotain extra-hyviä spinkku kuvia?)

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Lähetetty: Ke Huhti 22, 2009 3:28 pm
Kirjoittaja kirby
^ juu kiva homma! ehdottomasti sulle lähtee. Jos kelpaa niin on rakennekuvat turun kv'sta, ihan hyvät on. ;)

Dempseyllä on tosiaan nyt kasassa 5 sertiä, 4 roppia ja cacib, sekä yksi vkuma.

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Lähetetty: Ke Huhti 22, 2009 5:51 pm
Kirjoittaja Viivi
irkkulikka kirjoitti:^ juu kiva homma! ehdottomasti sulle lähtee. Jos kelpaa niin on rakennekuvat turun kv'sta, ihan hyvät on. ;)
Kiitos! Näyttäkää toki tässä tai yvllä jotkut loistokuvat (:

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Lähetetty: Ke Huhti 22, 2009 5:58 pm
Kirjoittaja kirby
Joo laitan kuvia tähän sitten kun olen toisella koneella.

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Lähetetty: To Huhti 23, 2009 8:15 am
Kirjoittaja Viivi
Okei, niin ja se tulee asustamaan Hillaliinan kotiseudulle (:

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Lähetetty: To Huhti 23, 2009 1:49 pm
Kirjoittaja kirby
^ joops, merkkailin!

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille?

Lähetetty: To Huhti 23, 2009 2:13 pm
Kirjoittaja stray
Millos pitäs syntyä `? :)

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille? SYNTYMÄAIKA

Lähetetty: To Huhti 23, 2009 5:06 pm
Kirjoittaja kirby
eli joo, käykö että pennut syntyy 1.5 eli vappuna? ;)

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille? SYNTYMÄAIKA

Lähetetty: To Huhti 23, 2009 5:10 pm
Kirjoittaja Viivi
eiköhän tuo käy! (: (ps. oletko toisella koneella?)

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille? SYNTYMÄAIKA

Lähetetty: To Huhti 23, 2009 5:15 pm
Kirjoittaja kirby
^ selevä :) ei, olen tällä isolla koneella, missä kuvia ei ole.. koitan pian ronkkia sulle ne rakennekuvat.

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille? SYNTYMÄAIKA

Lähetetty: To Huhti 23, 2009 5:30 pm
Kirjoittaja stray
1.5 hmm.. kyllä se käy jos sivujen ei tarvitse olla ihan heti silloin valmiit ;D

Re: Kiinnostusta englanninspringerspanieleille? SYNTYMÄAIKA

Lähetetty: La Huhti 25, 2009 7:29 am
Kirjoittaja kirby
Jos sellasen noin reilun viikon päästä saisin sivuja niin hyvä ;)